Pierwsze wyposażenie nowej siedziby Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy we Włocławku

Data publikacji 2014-09-08
Data zakończenia 2014-09-16 10:00:00
Instytucja Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy
Miejscowość Włocławek
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Meble biurowe,
  • Różne meble i wyposażenie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 297818 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391500008, 391300002, 331920002, 386220001, 349284806
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Pierwsze wyposażenie nowej siedziby Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy we Włocławku Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wielkością i zakresem został przedstawiony w SIWZ.

Opis

1. Biurko proste 1 szt.
2. Zestaw sekretariat 1 szt.
3. Zestaw 1 1 szt.
4. Zestaw 2 23 szt.
5. Zestaw 3 3 szt.
6. Zestaw 4 7 szt.
7. Zabudowa pomieszczenia kasy 1 szt.
8. Stanowiska rejestracji 4 szt.
9. Zabudowa zabiegowa pomieszczenia 010 1 szt.
10. Zabudowa zabiegowa pomieszczenia 020 1 szt.
11. Zabudowa zabiegowa pomieszczenia 025 1 szt.
12. Zabudowa zabiegowa pomieszczenia 08 1 szt.
13. Zabudowa zabiegowa pomieszczenia 1.13 1 szt.
14. Aneks kuchenny sekretariat -zabudowa 1 szt.
15. Pomieszczenie socjalne- zabudowa 1 szt.
16. Stół konferencyjny 1 szt.
17. Stół konferencyjny 2200 x 800 7 szt.
18. Stolik okolicznościowy 2 szt.
19. Stolik 50x60 9 szt.
20. Regał aktowy 2OH 8 szt.
21. Regał aktowy 1 szt.
22. Regał aktowy 5 OH 15 szt.
23. Regał aktowy 2OH + 3 OH szkło 2 szt.
24. Szafa ubraniowo-aktowa 9 szt.
25. Przegroda szklana w okienku rejestracji 4 szt.
26. Lada od strony klienta w rejestracji 1 szt.
27. Fotel dyrektorski 1 szt.
28. Krzesło obrotowe tapicerowane 40 szt.
29. Krzesło stacjonarne 92 szt.
30. Ławka 2- osobowa 9 szt.
31. Ławka 3-osobowa 32 szt.
32. wieszak stojący 14 szt.1. Szafa kartotekowa 6-szuflad 105 szt.
2. Szafa kartotekowa 3 szuflady 3 szt.
3. Szafka ubraniowa bhp 15 szt.
4. Szafa na dokumenty niejawne 2 szt.Fotel laryngologiczno-okulistyczny 4 szt. 11. Fotel dermatologiczny 1 szt.1. Kozetka lekarska 17 szt.
2. Krzesło do pobierania krwi 1 szt.
3. Parawan 19 szt.
4. Taboret medyczny 5 szt.1. Waga lekarska 2 szt.1. Lampa bakteriobójcza 1 szt.1. Stolik oddziałowy - wielofunkcyjny 2 szt.
2. Wanna do dezynfekcji 5 szt.
3. Dozownik na 3 pudełka z rękawiczkami 6 szt. 11. Wózek na brudną bieliznę 1 szt.1. Pojemnik na papier toaletowy 10 szt.
2. Szczotka do wc 10 szt.
3. Lustra 24 szt.
4. Lustra 10 szt.
5. Podajnik na ręczniki 41 szt.
6. Dozownik na płyn dezynfekcyjny 26 szt.
7. Kosz komunalny z pokrywą ok. 50 l 10 szt.
8. Kosz z pedałem ok. 20l 12 szt.
9. Kosz komunalny 50 szt.
10. Dozownik na mydło 36 szt.1. Wózek do sprzątania 2 szt.
2. Maszyna sprzątająca 1 szt.1. Rolety 4 szt.1. Drabina wolnostojąca 1 szt.1. Lodówka wolnostojąca 1 szt.
2. Termometr 2 szt.1. Tablica informacyjna 1 szt.
2. Tabliczki informacyjne na drzwi 45 szt.
3. Tabliczki do WC 10 szt.
4 Napisy na szybie 4 szt.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy
Ulica ul. Wyszyńskiego 21
Nr domu 21
Miejscowość Włocławek
Kod Pocztowy 87-800
Województwo kujawsko-pomorskie
Tel 54 413 69 00
Fax 54 413 69 41
Internet www.womp.wloclawek.pl
Regon 91035171000000
E-mail womp@womp.wloclawek.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 15
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 25
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku udziału w postępowaniu poprzez złożenie oświadczenia ( załącznik nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunku nastąpi wg formuły: spełnia nie spełnia.
Wiedza Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku udziału w postępowaniu poprzez złożenie oświadczenia ( załącznik nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunku nastąpi wg formuły: spełnia nie spełnia.
Potencjał Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku udziału w postępowaniu poprzez złożenie oświadczenia ( załącznik nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunku nastąpi wg formuły: spełnia nie spełnia.
Zdolne Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku udziału w postępowaniu poprzez złożenie oświadczenia ( załącznik nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunku nastąpi wg formuły: spełnia nie spełnia.
Sytuacja Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku udziału w postępowaniu poprzez złożenie oświadczenia ( załącznik nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunku nastąpi wg formuły: spełnia nie spełnia.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty a)Foldery poglądowe oferowanych produktów b)W zakresie mebli medycznych - oświadczenie o spełnieniu przez przedmiot zamówienia wszystkich wymagań i warunków wprowadzonych ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r. ( Dz. U nr 107, poz. 679 ze zm.), - załącznik nr 6 do SIWZ
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy W oparciu o art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień Publicznych, Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku, gdy: a) nastąpi obniżenie ceny; b) nastąpią zmiany osób wskazanych przez strony do realizacji umowy. Zmiana umowy może nastąpić na podstawie pisemnego wniosku, w którym należy umotywować zasadność proponowanych zmian. Zmiany umowy dokonuje się w formie aneksu do umowy, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.womp.wloclawek.pl
Adres uzyskania siwz Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy we Włocławku ul. Wyszyńskiego 21, 87-800 Włocławek
Data składania wniosków 16/09/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy we Włocławku ul. Wyszyńskiego 21, 87-800 Włocławek, sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)