DOSTAWA MIĘSA, DROBIU I ARTYKUŁÓW WĘDLINIARSKICH, MLEKA I ARTYKUŁÓW MLECZARSKICH ORAZ RYB PRZETWORZONYCH I KONSERW - 4 ZADANIA

Publication date 2014-09-15
End date 2014-09-23 12:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Produkty mleczarskie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 196341 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 155000003, 151000009, 151121007, 152000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mięsa wieprzowego, wołowego, artykułów wędliniarskich i mięsa drobiowego, mleka i artykułów mleczarskich oraz ryb przetworzonych i konserw. zakres zamówienia obejmuje 4 nw. zadania:

Zadanie nr 1 - Dostawa mięsa i artykułów wędliniarskich,
Zadanie nr 2 - Dostawa mięsa drobiowego,
Zadanie nr 3 - Dostawa mleka i artykułów mleczarskich.
Zadanie nr 4 - Dostawa ryb przetworzonych i konserw.

2. Szczegółowe wymagania w stosunku do w/w asortymentu zamówienia i jego zakres oraz dokładne parametry, zawierają załączniki nr 1-4 do SIWZ, określające obligatoryjne wymagania Zamawiającego odnośnie przedmiotu zamówienia.

3.Zamawiający nie wymaga aby całość zamówienia była wykonana samodzielnie przez Wykonawcę.

Opis

mięso wieprzowe, wołowe, artykuły wędliniarskie - 30 pozycji asortymentowych:
1. BOK WĘDZONY BEZ ŻEBEREK 100 kg;
2. BALERON GOTOWANY 250 kg;
3. KIEŁBASA KRAKOWSKA 300 kg;
4. KIEŁBASA SZYNKOWA (EXTRA) 1000 kg;
5. KIEŁBASA PODWAWELSKA 300 kg;
6. KIEŁBASA MORTADELA 600 kg;
7. KIEŁBASA MIELONA (TYPU LUNCHEON MEAT) 400 kg;
8. KIEŁBASA PARÓWKOWA 600 kg;
9. KIEŁBASA - PARÓWKI 600 kg;
10. KIEŁBASA ŚLĄSKA 300 kg;
11. KIEŁBASA TORUŃSKA 200 kg;
12. KIEŁBASA PASZTETOWA 300 kg;
13. KIEŁBASA ZWYCZAJNA 300 kg;
14. KASZANKA (GRYCZANA) 450 kg;
15. SALCESON WŁOSKI 300 kg;
16. SZYNKA WIEPRZOWA PRASOWANA 1500 kg;
17. SZYNKA WIEPRZOWA GOTOWANA 1500 kg;
18. SMALEC WIEPRZOWY 500 kg;
19. SŁONINA BEZ SKÓRY 500 kg;
20. MIĘSO WOŁOWE BEZ KOŚCI (UDZIEC) 2000 kg;
21. MIĘSO - SCHAB WIEPRZOWY BEZ KOŚCI 2000 kg;
22. MIĘSO - SZYNKA WIEPRZOWA BEZ KOŚCI 4000 kg;
23. MIĘSO - KARCZEK WIEPRZOWY BEZ KOŚCI 500 kg;
24. MIĘSO - ŁOPATKA WIEPRZOWA BEZ KOŚCI 1500 kg;
25. MIĘSO - CIELĘCINA BEZ KOŚCI 50 kg;
26. WĄTROBA WIEPRZOWA 400 kg;
27. FLAKI WOŁOWE (KROJONE) 200 kg;
28. NOGI WIEPRZOWE 50 kg;
29. OZORY WIEPRZOWE 150 kg;
30. KOŚCI (WOŁOWE) 3000 kg;mięso drobiowe - 3 pozycje asortymentowe:
1. Kurczak 3000 kg;
2. Ćwiartki kurczaka 1500 kg;
3. Filety z kurczaka 300 kg;mleko i artykuły mleczarskie - 10 pozycji asortymentowych:
1. Mleko spożywcze 2% litry 40 000 litrów;
2. Mleko pełne w proszku 1 000 kg;
3. Masło extra (zawartość tłuszczu w 100g nie mniejsza niż 80g) 7 000 kg;
4. Śmietana homogenizowana 18% 3 000 kg;
5. Twaróg półtłusty 4 500 kg;
6. Twaróg chudy 100 kg;
7. Ser żółty typu Gouda pełnotłusty 1 000 kg;
8. Ser topiony 1 000 kg;
9. Kefir naturalny 1 500 kg;
10. Jogurt owocowy 20 kg;ryby mrożone i konserwy rybne - 6 pozycji asortymentowych:
1. FILET Z MIRUNY (GLAZURA DO 3%) 500 kg;
2. FILET Z MORSZCZUKA (GLAZURA DO 3%) 200 kg;
3. FILETY ŚLEDZIOWE (MATIAS) 100 kg;
4. KONSERWA RYBNA - FILET ŚLEDZIOWY W OLEJU 50 kg;
5. KONSERWA RYBNA - SZPROT W POMIDORACH 150 kg;
6. KONSERWA RYBNA - SZPROT W OLEJU 100 kg;

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego
Ulica ul. Biernackiego 9
Nr domu 9
Miejscowosc Lublin
Kod poczt 20-089
Wojewodztwo lubelskie
Tel 81 740 86 14
Fax 81 740 39 34
Internet www.spszw.lublin.pl
Regon 43099240200000
E mail zamowienia@spszw.lublin.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 4
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przetargowego
Zaliczka Nie
Uprawnienie Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o dokument przedłożony przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiem Zamawiającego, określonym w pkt. 5.3. lit b) na potwierdzenie warunku określonego w ppkt. 5.1. lit. a).
Wiedza Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenie przedłożone przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiem Zamawiającego, określonym w pkt. 5.3. lit. a) SIWZ na potwierdzenie warunku określonego w ppkt. 5.1. lit. c) SIWZ. Zamawiający uzna warunek udziału w postępowaniu za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże wykonanie lub wykonywanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - co najmniej jednego zamówienia, którego przedmiotem była dostawa mięsa i artykułów wędliniarskich (Zad. nr 1) dostawa mięsa drobiowego (Zad. nr 2) dostawa mleka i artykułów mleczarskich (Zad. nr 3), dostawa ryb przetworzonych i konserw (Zad. nr 4) odpowiednio, o łącznej wartości nie mniejszej niż: 491 944,88 zł, w przypadku składania ofert na wszystkie zadania, a w przypadku składania ofert na wybrane zadania, o wartości nie niższej niż suma wartości zadań, na które jest składana oferta: Numer Zadania Dostawa o wartości w PLN 1 - 221 733,75; 2 - 26 325,00; 3 - 232 365,00; 4 - 11 521,13; Łącznie: 491 944,88
Potencjal Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenie przedłożone przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiem Zamawiającego, określonym w pkt. 5.3. lit. a) SIWZ na potwierdzenie warunku określonego w ppkt. 5.1. lit. c) SIWZ
Zdolne Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenie przedłożone przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiem Zamawiającego, określonym w pkt. 5.3. lit. a) SIWZ na potwierdzenie warunku określonego w ppkt. 5.1. lit. c) SIWZ
Sytuacja Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenie przedłożone przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiem Zamawiającego, określonym w pkt. 5.3. lit. a) SIWZ na potwierdzenie warunku określonego w ppkt. 5.1. lit. d) SIWZ. - Zamawiający uzna warunek udziału w postępowaniu za spełniony, jeżeli wykonawca posiada środki finansowe w banku lub spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek lub zdolność kredytową, na łączną kwotę co najmniej: 327 963,25 zł, w przypadku składania ofert na wszystkie zadania, a w przypadku składnia ofert na wybrane zadania, w wysokości nie niższej niż suma warunku wartościowego dla zadań, na które jest składana oferta: Numer Zadania Wartość w PLN 1 - 147 822,50; 2 - 17 550,00; 3 - 154 910,00; 4 - 7 680,75; Łącznie: 327 963,25 zł
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu, określonego w zad.1-4, zawierają Załączniki Nr 1-4 do SIWZ. Ponadto Zamawiający wymaga, aby: 9.1 samochody dostawcze niezbędne do realizacji zamówienia były dopuszczone do przewozu żywności przez uprawniony do tego podmiot, 9.2 dostawy artykułów żywnościowych odpowiadały warunkom jakościowym, zgodnym z obowiązującymi Polskimi Normami lub równoważnymi, prawem żywnościowym oraz z obowiązującymi zasadami GMP/GHP i systemu HACCP lub równoważnym, 9.3 transport dostarczanych produktów żywnościowych, odbywał się w warunkach zapewniających zachowanie ciągu temperaturowego zgodnie z zaleceniem producenta, 9.4. Oferowany przedmiot zamówienia spełniał wymagania Zamawiającego w zakresie wymagań granicznych opisanych w zestawieniu parametrów granicznych, określonych w Załącznikach nr 1-4 do SIWZ. W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest również do załączenia wraz z ofertą nw. dokumentów: 9.5 Oświadczenia Wykonawcy, iż samochody dostawcze niezbędne do realizacji zamówienia są dopuszczone do przewozu żywności przez uprawniony do tego podmiot, Uwaga: Nie później niż do 7 dni po podpisaniu umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kopię świadectwa dopuszczenia samochodu przez uprawniony do tego podmiot. W przypadku wykorzystywania innego pojazdu na etapie sukcesywnej realizacji zamówienia - kopie w/w świadectwa należy przedłożyć (bez dodatkowego wezwania przez Wykonawcę) nie później niż przy pierwszej dostawie realizowanej nowym samochodem. 9.6 Oświadczenia Wykonawcy, iż wszystkie dostawy artykułów żywnościowych będą odpowiadać warunkom jakościowym, zgodnym z obowiązującymi Polskimi Normami lub równoważnymi, prawem żywnościowym oraz z obowiązującymi zasadami GMP/GHP i systemu HACCP lub równoważnym, 9.7 Oświadczenia Wykonawcy, iż transport dostarczanych produktów żywnościowych, będzie się odbywać w warunkach zapewniających zachowanie ciągu temperaturowego zgodnie z zaleceniem producenta. Wzór ww. oświadczeń, stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ. 9.8. Prawidłowo wypełnione tabele parametrów granicznych, określone w Załącznikach nr 1-4 do SIWZ, z zaznaczeniem właściwej kolumny TAK lub NIE dla każdego z parametrów/warunków.
Inne dokumenty WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA: 8.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno: - jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania - wymieniać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia - każdy z Wykonawców udzielających pełnomocnictwa musi podpisać się na dokumencie pełnomocnictwa, zgodnie z zasadą reprezentacji 8.2. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 8.3. Zgodnie z art. 141 ustawy Pzp. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 8.4. Wszelka korespondencja i rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z Pełnomocnikiem
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w przypadku: a) zmiany stawki podatku VAT - są to okoliczności uprawniające Wykonawcę do wystąpienia do Zamawiającego z projektem aneksu do umowy, wprowadzającego zmianę zaproponowanej w ofercie ceny o procent zmiany podatku VAT. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, nastąpi odpowiednia zmiana cen brutto, ceny netto pozostaną niezmienione. b) zmiany sposobu konfekcjonowania. Po stronie Wykonawcy leży obowiązek udokumentowania powyższych okoliczności.
Kryt cena A
Spec www www.spszw.lublin.pl
Spec war Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego ul. Biernackiego 9, 20-089 Lublin, budynek administracji Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia pok. nr 12A
Data skl 23/09/2014
Godz skl 12:00
Miejsce Kancelaria Samodzielnego Publicznego Szpitala Wojewódzkiego im. Jana Bożego ul. Biernackiego 9, 20-089 (w budynku administracyjnym pok. 27) lub drogą pocztową ( na własne ryzyko)
Termin D
Okres data do 22/10/2014
Czy uniewaznienie Nie
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)