Wyposażenie oddziałów przedszkolnych w Gminie Brzozie

Publication date 2014-09-16
End date 2014-09-25 09:00:00
Instytucja Gmina Brzozie
Miejscowość Brzozie
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Urządzenia komputerowe,
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące,
  • Wyposażenie domowe,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego,
  • Zasłony, draperie, lambrekiny oraz rolety tekstylne,
  • Dywany,
  • Sprzęt telewizyjny i audiowizualny,
  • Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 197019 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 301900007, 302000001, 489000007, 323200002, 351113008, 375000003, 390000002, 392000004, 395154009, 395314007, 397100002, 444100007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia (sprzętu/urządzeń/materiałów) celem modernizacji oddziałów przedszkolnych w gminie Brzozie, w podziale na następujące części:
Część 1 - Sprzęt AGD.
Część 2 - Sprzęt RTV.
Część 3 - Sprzęt komputerowy.
Część 4 - Artykuły plastyczne i biurowe.
Część 5 - Pomoce dydaktyczne - gry, zabawki, meble wypoczynkowe.
Część 6 - Wyposażenie wnętrz - meble, dywany.
Część 7 - Wyposażenie łazienki.
Część 8 - Wyposażenie kuchni i utrzymanie czystości.
Część 9 - Place zabaw.
Część 10 - Rolety.
Przedmiot zamówienia obejmuje m.in. dostawę towarów, które powinny być dostosowane do potrzeb dzieci w wieku 5 - 6 lat. Dotyczy to w szczególności artykułów plastycznych oraz pomocy dydaktycznych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 5 do SIWZ

Opis

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu AGD celem modernizacji oddziałów przedszkolnych w gminie Brzozie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 5 do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu RTV celem modernizacji oddziałów przedszkolnych w gminie Brzozie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 5 do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego celem modernizacji oddziałów przedszkolnych w gminie Brzozie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 5 do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów plastycznych i biurowych celem modernizacji oddziałów przedszkolnych w gminie Brzozie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 5 do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych - gier, zabawek, mebli wypoczynkowych celem modernizacji oddziałów przedszkolnych w gminie Brzozie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 5 do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia wnętrz- mebli, dywanów, celem modernizacji oddziałów przedszkolnych w gminie Brzozie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 5 do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia łazienki celem modernizacji oddziałów przedszkolnych w gminie Brzozie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 5 do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia kuchni i utrzymania czystości celem modernizacji oddziałów przedszkolnych w gminie Brzozie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 5 do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest zmodernizowanie placów zabaw na terenie oddziałów przedszkolnych w gminie Brzozie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 5 do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest dostawa rolet celem modernizacji oddziałów przedszkolnych w gminie Brzozie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 5 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Brzozie
Ulica Brzozie 50
Nr domu 50
Miejscowosc Brzozie
Kod poczt 87-313
Wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Tel 56 4912910
Fax 56 4912911
Internet www.bip.brzozie.akcessnet.net
Regon 87111840200000
E mail zebrowski@brzozie.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 10
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/12/2014
Wadium Zamawiający nie wymaga składania wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Ocena spełniania warunku dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
Wiedza Ocena spełniania warunku dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
Potencjal Ocena spełniania warunku dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
Zdolne Ocena spełniania warunku dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
Sytuacja Ocena spełniania warunku dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty 1. wypełniony formularz Wykaz części zamówienia powierzonych do wykonania podwykonawcom w zakresie podwykonawstwa stanowiący Załącznik Nr 4 do SIWZ, 2. szczegółowy kosztorys wraz z opisem sporządzony na podstawie Załącznika nr 5 do SIWZ, 3. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowych (odpowiednio) jeśli Wykonawca polega na czas realizacji zamówienia na zasobach innych podmiotów
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie: 1) zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy, która dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, wykonawca jest wówczas obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 2) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie terminów realizacji przedmiotu zamówienia jedynie jeśli wynikać to będzie z okoliczności o charakterze obiektywnym, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty takich jak w szczególności: a) zmiana przepisów prawa mająca wpływ na zakres lub sposób realizacji przedmiotu zamówienia, b) wystąpienie siły wyższej, której działanie uniemożliwiło terminową realizację przedmiotu zamówienia, działanie siły wyższej rozumiane jest jako wszelkie nadzwyczajne zdarzenia o charakterze zewnętrznym, niemożliwe do przewidzenia, takie jak katastrofy, pożary, powodzie, wybuchy, ataki terrorystyczne, niepokoje społeczne, strajki, z wyjątkiem strajku u Wykonawcy, działania wojenne. c) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie terminów realizacji przedmiotu zamówienia jeśli wynikać to będzie z przerw w realizacji przedmiotu zamówienia, powstałych z przyczyn wyłącznie zależnych od Zamawiającego. W przypadku zaistnienia ww. okoliczności termin zostanie przedłużony o czas niezbędny do zrealizowania przedmiotu zamówienia, co zostanie ustalone za porozumieniem obu stron umowy, w oparciu o ww. okoliczności. d) przedłużającej się niezależnej od Wykonawcy procedury udzielenia niniejszego zamówienia np. w związku z ewentualnym odwołaniem. 3) Dopuszczalna jest zmiana wysokości wynagrodzenia brutto, jeśli wynikać to będzie ze zmiany obowiązującej stawki podatku VAT. W wypadku zmiany stawki podatku VAT wynagrodzenie Wykonawcy brutto zostanie zmniejszone bądź zwiększone w stosunku odpowiednim do zmiany wysokości podatku VAT, wynagrodzenie Wykonawcy netto (tj. bez podatku VAT) jest niezmienne. Fakt zaistnienia takich okoliczności podlegać będzie każdorazowo ocenie Zamawiającego. Wszelkie zmiany umowy wymagają obopólnej zgody stron umowy
Kryt cena A
Spec www www.bip.brzozie.akcessnet.net
Spec war SIWZ można odebrać nieodpłatnie w siedzibie Zamawiającego - p. M. Grabowska - Urząd Gminy w Brzoziu, Brzozie 50, 87-313 Brzozie
Data skl 25/09/2014
Godz skl 09:00
Miejsce pokój nr 8 w Urzędzie Gminy Brzozie (Brzozie 50, 87-313 Brzozie)
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Zamówienie jest współfinansowane w ramach projektu pn. Wyposażenie oddziałów przedszkolnych w Gminie Brzozie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)