Wyposażenie oddziałów przedszkolnych w Gminie Brzozie

Data publikacji 2014-09-16
Data zakończenia 2014-09-25 09:00:00
Instytucja Gmina Brzozie
Miejscowość Brzozie
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Urządzenia komputerowe,
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące,
  • Wyposażenie domowe,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego,
  • Zasłony, draperie, lambrekiny oraz rolety tekstylne,
  • Dywany,
  • Sprzęt telewizyjny i audiowizualny,
  • Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 197019 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301900007, 302000001, 489000007, 323200002, 351113008, 375000003, 390000002, 392000004, 395154009, 395314007, 397100002, 444100007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia (sprzętu/urządzeń/materiałów) celem modernizacji oddziałów przedszkolnych w gminie Brzozie, w podziale na następujące części:
Część 1 - Sprzęt AGD.
Część 2 - Sprzęt RTV.
Część 3 - Sprzęt komputerowy.
Część 4 - Artykuły plastyczne i biurowe.
Część 5 - Pomoce dydaktyczne - gry, zabawki, meble wypoczynkowe.
Część 6 - Wyposażenie wnętrz - meble, dywany.
Część 7 - Wyposażenie łazienki.
Część 8 - Wyposażenie kuchni i utrzymanie czystości.
Część 9 - Place zabaw.
Część 10 - Rolety.
Przedmiot zamówienia obejmuje m.in. dostawę towarów, które powinny być dostosowane do potrzeb dzieci w wieku 5 - 6 lat. Dotyczy to w szczególności artykułów plastycznych oraz pomocy dydaktycznych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 5 do SIWZ

Opis

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu AGD celem modernizacji oddziałów przedszkolnych w gminie Brzozie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 5 do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu RTV celem modernizacji oddziałów przedszkolnych w gminie Brzozie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 5 do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego celem modernizacji oddziałów przedszkolnych w gminie Brzozie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 5 do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów plastycznych i biurowych celem modernizacji oddziałów przedszkolnych w gminie Brzozie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 5 do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych - gier, zabawek, mebli wypoczynkowych celem modernizacji oddziałów przedszkolnych w gminie Brzozie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 5 do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia wnętrz- mebli, dywanów, celem modernizacji oddziałów przedszkolnych w gminie Brzozie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 5 do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia łazienki celem modernizacji oddziałów przedszkolnych w gminie Brzozie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 5 do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia kuchni i utrzymania czystości celem modernizacji oddziałów przedszkolnych w gminie Brzozie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 5 do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest zmodernizowanie placów zabaw na terenie oddziałów przedszkolnych w gminie Brzozie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 5 do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest dostawa rolet celem modernizacji oddziałów przedszkolnych w gminie Brzozie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 5 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Brzozie
Ulica Brzozie 50
Nr domu 50
Miejscowość Brzozie
Kod Pocztowy 87-313
Województwo kujawsko-pomorskie
Tel 56 4912910
Fax 56 4912911
Internet www.bip.brzozie.akcessnet.net
Regon 87111840200000
E-mail zebrowski@brzozie.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 10
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2014
Wadium Zamawiający nie wymaga składania wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Ocena spełniania warunku dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
Wiedza Ocena spełniania warunku dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
Potencjał Ocena spełniania warunku dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
Zdolne Ocena spełniania warunku dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
Sytuacja Ocena spełniania warunku dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty 1. wypełniony formularz Wykaz części zamówienia powierzonych do wykonania podwykonawcom w zakresie podwykonawstwa stanowiący Załącznik Nr 4 do SIWZ, 2. szczegółowy kosztorys wraz z opisem sporządzony na podstawie Załącznika nr 5 do SIWZ, 3. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowych (odpowiednio) jeśli Wykonawca polega na czas realizacji zamówienia na zasobach innych podmiotów
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie: 1) zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy, która dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, wykonawca jest wówczas obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 2) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie terminów realizacji przedmiotu zamówienia jedynie jeśli wynikać to będzie z okoliczności o charakterze obiektywnym, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty takich jak w szczególności: a) zmiana przepisów prawa mająca wpływ na zakres lub sposób realizacji przedmiotu zamówienia, b) wystąpienie siły wyższej, której działanie uniemożliwiło terminową realizację przedmiotu zamówienia, działanie siły wyższej rozumiane jest jako wszelkie nadzwyczajne zdarzenia o charakterze zewnętrznym, niemożliwe do przewidzenia, takie jak katastrofy, pożary, powodzie, wybuchy, ataki terrorystyczne, niepokoje społeczne, strajki, z wyjątkiem strajku u Wykonawcy, działania wojenne. c) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie terminów realizacji przedmiotu zamówienia jeśli wynikać to będzie z przerw w realizacji przedmiotu zamówienia, powstałych z przyczyn wyłącznie zależnych od Zamawiającego. W przypadku zaistnienia ww. okoliczności termin zostanie przedłużony o czas niezbędny do zrealizowania przedmiotu zamówienia, co zostanie ustalone za porozumieniem obu stron umowy, w oparciu o ww. okoliczności. d) przedłużającej się niezależnej od Wykonawcy procedury udzielenia niniejszego zamówienia np. w związku z ewentualnym odwołaniem. 3) Dopuszczalna jest zmiana wysokości wynagrodzenia brutto, jeśli wynikać to będzie ze zmiany obowiązującej stawki podatku VAT. W wypadku zmiany stawki podatku VAT wynagrodzenie Wykonawcy brutto zostanie zmniejszone bądź zwiększone w stosunku odpowiednim do zmiany wysokości podatku VAT, wynagrodzenie Wykonawcy netto (tj. bez podatku VAT) jest niezmienne. Fakt zaistnienia takich okoliczności podlegać będzie każdorazowo ocenie Zamawiającego. Wszelkie zmiany umowy wymagają obopólnej zgody stron umowy
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.bip.brzozie.akcessnet.net
Adres uzyskania siwz SIWZ można odebrać nieodpłatnie w siedzibie Zamawiającego - p. M. Grabowska - Urząd Gminy w Brzoziu, Brzozie 50, 87-313 Brzozie
Data składania wniosków 25/09/2014
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce pokój nr 8 w Urzędzie Gminy Brzozie (Brzozie 50, 87-313 Brzozie)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Zamówienie jest współfinansowane w ramach projektu pn. Wyposażenie oddziałów przedszkolnych w Gminie Brzozie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)