Zaprojektowanie, wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych w związku z promocją Ogólnopolskiej Sieci Zagród Edukacyjnych
Publication date | 2014-09-19 |
End date | 2014-09-29 10:00:00 |
Instytucja | Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA |
Miejscowość | Warszawa |
Województwo | mazowieckie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 200311 / 2014 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 392941000 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych w związku z promocją Ogólnopolskiej Sieci Zagród Edukacyjnych. W ramach realizacji projektu Wykonawca zaprojektuje, wykona i dostarczy: 1. Tablice duże do oznakowania obiektu będącego członkiem Ogólnopolskiej Sieci Zagród Edukacyjnych - 180 szt. 2. Tablice małe do oznakowania obiektu będącego członkiem Ogólnopolskiej Sieci Zagród Edukacyjnych -180 szt. 3. Ulotki promujące Ogólnopolską Sieć Zagród Edukacyjnych - 12 000 szt. 4. Torba papierowa A4 - 1 000 szt. 5. Przenośne stoisko promocyjne z torbą transportową - 17 szt. 6. Zawieszki odblaskowe miękkie - 2 400 szt. 7. Składna torba na zakupy - 300 szt. 8. Fartuch kuchenny - 750 szt. 9. Drewniane kredki w tubie z temperówką - 300 szt. 10. Notes A5 - 500 szt. 11. Teczka tekturowa A4 - 500 szt. 12. Długopis - 500 szt. 13. Rollupy - 18 szt. 14. Parasol - 300 szt. Wszystkie gadżety zostaną wykonane zgodnie ze szczególnymi wymaganiami zawartymi w załączniku nr 7 do SIWZ. Wszystkie gadżety musza zostać opatrzone logotypami i/lub sloganami zawartymi w załączniku nr 8a lub 8b do SIWZ oraz logotypem zagród edukacyjnych, zgodnie z załącznikiem nr 8c do SIWZ. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca zapewni: 1. Projekty gadżetów, zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ; przy czym projekty: tablicy dużej, tablicy małej, notesu, torby papierowej, teczki, parasola, fartucha zostaną wykonane według wzorów wskazanych w załączniku nr 8e-l do SIWZ 2. wykonanie gadżetów promocyjnych, zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ; 3. dystrybucję gadżetów promocyjnych, zgodnie z załącznikiem nr 7 oraz 9, 10 i 11 do SIWZ. Materiały promocyjne nie mogą zawierać reklam komercyjnych. Informacje dodatkowe: 1. Zamawiający przekaże Wykonawcy elektroniczną wersję wzorów projektów w grafice wektorowej, w formacie Corel Draw - tablicy dużej, tablicy małej, notesu, torby papierowej, teczki, parasola, fartucha oraz ulotki (wraz z jej treścią) w terminie 2 dni od daty podpisania umowy. 2. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu w terminie 6 dni od daty podpisania umowy, do akceptacji projekty wszystkich gadżetów promocyjnych, zawierające co najmniej logotypy i/lub slogany wskazane w załączniku nr 8a, 8b oraz logo zagród edukacyjnych zawarte w załączniku 8c, przygotowane zgodnie z informacjami zawartymi w złączniku nr 7 do SIWZ. Zamawiający w terminie 4 dni roboczych od dnia przedstawienia przez Wykonawcę projektów, zaakceptuje lub zgłosi do nich uwagi. 3. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu najpóźniej 6 dni od daty podpisania umowy próbki surowców, jakie zostaną wykorzystane do produkcji co najmniej: torby składanej na zakupy, długopisu, fartucha. Zamawiający zaakceptuje lub zgłosi uwagi w terminie 3 dni roboczych od terminu otrzymania próbek surowców. Ponadto drogą elektroniczną najpóźniej 6 dni od daty umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu zdjęcia próbek wszystkich gadżetów, na których zostanie wykonany nadruk zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ. Zamawiający zaakceptuje lub zgłosi uwagi w ciągu 3 dni roboczych od otrzymania próbek. 4. Zamawiający uprawniony jest do zgłaszania uwag do projektu materiałów promocyjnych zarówno na piśmie, telefonicznie, jak i faksem lub e-mailem. 5. Wykonawca do zgłoszonych uwag zastosuje się niezwłocznie i bez dodatkowego wynagrodzenia. Pozostałe warunki dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy, stanowiący załącznik nr 12 do SIWZ. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA |
Ulica | ul. Wspólna 30 |
Nr domu | 30 |
Miejscowosc | Warszawa |
Kod poczt | 00-930 |
Wojewodztwo | mazowieckie |
Tel | 22 623 19 23 |
Fax | 22 623 19 09 |
Internet | www.fapa.com.pl |
Regon | 01156286700000 |
E mail | a.bura@fapa.org.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Adres dyn zak | www.fapa.com.pl |
Rodzaj zam | Inny: Fundacja |
Rodzaj zam inny | Fundacja |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Nie |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | D |
Data zak | 04/11/2014 |
Zaliczka | Nie |
Wiedza | Zamawiający uzna warunek ten za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż 3 lata - w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje, co najmniej 3 (trzy) dostawy, o wartości co najmniej 25.000,00 zł brutto każda (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 0/100), z których każda polegała na wykonaniu i dostawie gadżetów promocyjnych. Wykonanie jednej usługi jest równoznaczne z wykonaniem jednej umowy (jednego zamówienia na rzecz jednego Zamawiającego). |
Oswiadczenie potwierdzenia 4 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 8 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Dok podm zag 2 | Tak |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Kryt cena | A |
Spec www | www.fapa.com.pl |
Spec war | Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA ul. Wspólna 30 00-930 Warszawa |
Data skl | 29/09/2014 |
Godz skl | 10:00 |
Miejsce | Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA ul. Wspólna 30 00-930 Warszawa |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Inf dodat | Schemat III Pomocy Technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 |
Czy uniewaznienie | Tak |