Zaprojektowanie, wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych w związku z promocją Ogólnopolskiej Sieci Zagród Edukacyjnych

Data publikacji 2014-09-19
Data zakończenia 2014-09-29 10:00:00
Instytucja Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 200311 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 392941000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych
w związku z promocją Ogólnopolskiej Sieci Zagród Edukacyjnych.
W ramach realizacji projektu Wykonawca zaprojektuje, wykona i dostarczy:
1. Tablice duże do oznakowania obiektu będącego członkiem Ogólnopolskiej Sieci Zagród Edukacyjnych - 180 szt.
2. Tablice małe do oznakowania obiektu będącego członkiem Ogólnopolskiej Sieci Zagród Edukacyjnych -180 szt.
3. Ulotki promujące Ogólnopolską Sieć Zagród Edukacyjnych - 12 000 szt.
4. Torba papierowa A4 - 1 000 szt.
5. Przenośne stoisko promocyjne z torbą transportową - 17 szt.
6. Zawieszki odblaskowe miękkie - 2 400 szt.
7. Składna torba na zakupy - 300 szt.
8. Fartuch kuchenny - 750 szt.
9. Drewniane kredki w tubie z temperówką - 300 szt.
10. Notes A5 - 500 szt.
11. Teczka tekturowa A4 - 500 szt.
12. Długopis - 500 szt.
13. Rollupy - 18 szt.
14. Parasol - 300 szt.

Wszystkie gadżety zostaną wykonane zgodnie ze szczególnymi wymaganiami zawartymi w załączniku nr 7 do SIWZ.


Wszystkie gadżety musza zostać opatrzone logotypami i/lub sloganami zawartymi w załączniku
nr 8a lub 8b do SIWZ oraz logotypem zagród edukacyjnych, zgodnie z załącznikiem nr 8c do SIWZ.

W ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca zapewni:
1. Projekty gadżetów, zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ; przy czym projekty: tablicy dużej, tablicy małej, notesu, torby papierowej, teczki, parasola, fartucha zostaną wykonane według wzorów wskazanych w załączniku nr 8e-l do SIWZ
2. wykonanie gadżetów promocyjnych, zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ;
3. dystrybucję gadżetów promocyjnych, zgodnie z załącznikiem nr 7 oraz 9, 10 i 11 do SIWZ.

Materiały promocyjne nie mogą zawierać reklam komercyjnych.

Informacje dodatkowe:
1. Zamawiający przekaże Wykonawcy elektroniczną wersję wzorów projektów w grafice wektorowej, w formacie Corel Draw - tablicy dużej, tablicy małej, notesu, torby papierowej, teczki, parasola, fartucha oraz ulotki (wraz z jej treścią) w terminie 2 dni od daty podpisania umowy.
2. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu w terminie 6 dni od daty podpisania umowy, do akceptacji projekty wszystkich gadżetów promocyjnych, zawierające co najmniej logotypy i/lub slogany wskazane w załączniku nr 8a, 8b oraz logo zagród edukacyjnych zawarte w załączniku 8c, przygotowane zgodnie z informacjami zawartymi w złączniku nr 7 do SIWZ. Zamawiający w terminie 4 dni roboczych od dnia przedstawienia przez Wykonawcę projektów, zaakceptuje lub zgłosi do nich uwagi.
3. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu najpóźniej 6 dni od daty podpisania umowy próbki surowców, jakie zostaną wykorzystane do produkcji co najmniej: torby składanej na zakupy, długopisu, fartucha. Zamawiający zaakceptuje lub zgłosi uwagi w terminie 3 dni roboczych od terminu otrzymania próbek surowców. Ponadto drogą elektroniczną najpóźniej 6 dni od daty umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu zdjęcia próbek wszystkich gadżetów, na których zostanie wykonany nadruk zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ. Zamawiający zaakceptuje lub zgłosi uwagi w ciągu 3 dni roboczych od otrzymania próbek.
4. Zamawiający uprawniony jest do zgłaszania uwag do projektu materiałów promocyjnych zarówno na piśmie, telefonicznie, jak i faksem lub e-mailem.
5. Wykonawca do zgłoszonych uwag zastosuje się niezwłocznie i bez dodatkowego wynagrodzenia.


Pozostałe warunki dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy, stanowiący załącznik nr 12 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA
Ulica ul. Wspólna 30
Nr domu 30
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-930
Województwo mazowieckie
Tel 22 623 19 23
Fax 22 623 19 09
Internet www.fapa.com.pl
Regon 01156286700000
E-mail a.bura@fapa.org.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Adres dyn zak www.fapa.com.pl
Rodzaj zamówienia Inny: Fundacja
Rodzaj zam inny Fundacja
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 04/11/2014
Zaliczka Nie
Wiedza Zamawiający uzna warunek ten za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż 3 lata - w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje, co najmniej 3 (trzy) dostawy, o wartości co najmniej 25.000,00 zł brutto każda (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 0/100), z których każda polegała na wykonaniu i dostawie gadżetów promocyjnych. Wykonanie jednej usługi jest równoznaczne z wykonaniem jednej umowy (jednego zamówienia na rzecz jednego Zamawiającego).
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.fapa.com.pl
Adres uzyskania siwz Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA ul. Wspólna 30 00-930 Warszawa
Data składania wniosków 29/09/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA ul. Wspólna 30 00-930 Warszawa
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Schemat III Pomocy Technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)