Serwis oprogramowania Xpertis.
| Publication date | 2014-09-23 |
| End date | 2014-10-01 10:00:00 |
| Instytucja | Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy |
| Miejscowość | Warszawa |
| Województwo | mazowieckie |
| Branża |
|
Szczegóły |
|
| Numer ogłoszenia | 315182 / 2014 |
| Document type | ZP-400 |
| Cpv code | 722500002 |
| Adres strony internetowej siwz | |
| BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
| I. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług utrzymania systemu Xpertis (dalej zwanego: Systemem) zainstalowanego w siedzibie Zamawiającego. 1) Przez system Xpertis zainstalowany w siedzibie Zamawiającego należy rozumieć system składający się z następujących modułów: -Xpertis CRM Express, -Xpertis Zarządzanie lokalami, -Xpertis Alerty Biznesowe, -Xpertis Środki Trwałe, -Xpertis Finanse i Księgowość, -Xpertis Bankowość Elektroniczna, -Xpertis Informacja Finansowa, -Xpertis Kadry i Płace, -Xpertis Kasa, -Xpertis SERVER. 2) Wykonawca powinien posiadać narzędzia i znać języki programowania, w których programowany jest system (aplikacje, formularze, raporty, baza danych, skrypty etc.): a)Xpertis Server (MacroSERVER) - serwer bazy danych MacroBASE, b)Xpertis aplikacje: - narzędzia: -MacroBUILDER w wersji 10.40 - do tworzenia aplikacji (menu, okienka, akcje, formuły itp) i do tworzenia/modyfikowania struktury bazy danych, -MacroEDYTOR - do formuł oraz raportów w technologii MacroBASE, -MacroCRwrite - do raportów w technologii Crystal Report. - języki : - FORMULA+, -REPORT, -Crystal Reports, -SQL w standardzie SQL-92. 3) Wykonawca oświadcza, iż posiada nieobciążone roszczeniami producenta Systemu prawo do wykonywania wszystkich usług utrzymania systemu z uwzględnieniem zakresu licencji posiadanej przez Zamawiającego, zgodnie z umową AZ-68-08 z dnia 11.04.2008 r. II. Definicje: 1. Przez usługi utrzymania Systemu należy rozumieć: 1)programowanie rozumiane jako wprowadzanie wskazanych przez Zamawiającego zmian do kodu źródłowego Systemu, 2)projektowanie rozumiane jako projektowanie algorytmów realizujących w Systemie uzgodnione z Zamawiającym zmiany wynikające z Analizy lub wymagań Zamawiającego, 3)aktualizowanie do nowych wersji oprogramowania Xpertis zgodnie z posiadaną przez Zamawiającego licencją, 4)parametryzację, czyli dostosowanie Systemu do specyfiki i wymagań Zamawiającego w zakresie standardowych struktur i algorytmów Systemu, 5)modyfikacje, czyli wprowadzanie zmian w funkcjonalności istniejącego Systemu w zakresie szerszym niż zakres Parametryzacji często z wykorzystaniem Programowania, 6)instalację rozumianą jako przeniesienie i uruchomienie Systemu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, 7)aktualizację Prawną, czyli usługę polegającą na naniesieniu do eksploatowanej przez Zamawiającego wersji Systemu takich Modyfikacji, które są wynikiem zmian przepisów prawa w zakresie działalności gospodarczej Zamawiającego, 8)konsultacje czyli doradztwo w rozwiązywaniu merytorycznych problemów biznesowych Zamawiającego związanych z działaniem Systemu, 9)asystę czyli wykonywanie wspólnie z użytkownikiem Systemu czynności operatorskich w Systemie, 10)instruktaż czyli udzielanie użytkownikom Systemu bezpośrednich wskazówek dotyczących działania Systemu, 11)hot-line - udostępnienie Zamawiającemu numeru telefonicznego w godzinach 8-16 w dni powszednie (od poniedziałku do piątku), pod którym Wykonawca udziela porad operatorskich w zakresie bieżącego użytkowania Systemu, 12)import/ eksport Danych czyli przesłania danych między bazą danych obsługiwaną przez System a środowiskiem zewnętrznym na wskazanie Zamawiającego, 13)transfer Danych rozumiany jako wprowadzenie koniecznych zmian w formacie plików zawierających dane (struktury tabel), 14)naprawy rozumiane jako usuwanie nieprawidłowego funkcjonowania Systemu objawiające się występowaniem błędów prowadzących do utraty danych lub uniemożliwiających korzystanie z Systemu zgodnie z dokumentacją działania Systemu; 2. Błąd - nieprawidłowe funkcjonowanie Systemu. 3. Czas reakcji - czas działania Wykonawcy od chwili zgłoszenia za pomocą kanału komunikacji o którym mowa w pkt. 3.3. ust.2 i 3 mającego na celu przyjęcie Zgłoszenia przez Wykonawcę. 4. Dzień roboczy - to dni i godziny pracy Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami Praga-Południe m.st. Warszawy od godz. 8:00 do godz. 16:00 od poniedziałku do piątku III. Wymagania i warunki dotyczące świadczenia usług utrzymania Systemu: 1.Wszystkie usługi utrzymania muszą być świadczone w języku polskim. 2.Zgłaszanie zapotrzebowania na usługi utrzymania systemu (dalej zwane zgłoszeniem) wykonywane będzie wyłącznie poprzez bezpieczny portal zgłoszeniowy dostępny zarówno dla Zamawiającego jak i Wykonawcy poprzez Internet. Portal zgłoszeniowy musi posiadać polski interfejs użytkownika. 3.W sytuacji, w której użytkownik Systemu z powodu awarii o naturze technicznej nie może samodzielnie złożyć zgłoszenia poprzez portal zgłoszeniowy, Zamawiający dopuszcza składanie zgłoszeń inną drogą niż poprzez Portal Zgłoszeniowy (np. po-przez telefon, email) ale wówczas Wykonawca zobowiązany jest do bezzwłocznego wprowadzenia zgłoszenia na portalu zgłoszeniowym w imieniu użytkownika Systemu. 4.Portal zgłoszeniowy informuje użytkownika o przyjęciu zgłoszenia oraz przewidywanym czasie reakcji poprzez wyświetlenie odpowiedniego komunikatu lub prze-słanie email zawierającego potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia na adres użytkownika Systemu. 5.Portal zgłoszeniowy musi być dostępny wyłącznie dla upoważnionych pracowników Wykonawcy i Zamawiającego poprzez system logowania z wykorzystaniem nazw użytkownika i haseł, a wszystkie (łącznie z logowaniem) wykonywane na nim po-przez Internet operacje muszą być zabezpieczone sesją szyfrowaną (z wykorzysta-niem protokołu https). 6.Portal zgłoszeniowy umożliwia wprowadzenie nowego zgłoszenia przez całą dobę codziennie bez wyłączenia świąt i niedziel z wyjątkiem awizowanych wcześniej przerw konserwacyjnych. 7.Zamawiający wymaga następującego Czasu Reakcji na Zgłoszenie: - w przypadku gdy dotyczy usług: Modyfikacji, Parametryzacji, Instalacji, Aktualizacji Prawnej, Konsultacji, Asysty, Instruktarzu, Import/Eksportu Danych, Transferu Danych, Archiwizacji, Odzyskiwania lub Korygowania trzy dni robocze - w przypadku gdy dotyczy Napraw jeden dzień roboczy. 8.Wykonawca jest zobowiązany do obsługi Zgłoszeń w dni robocze w godzinach co najmniej od 8:00 do co najmniej 16:00. 9.Czas Pracy Serwisowej to przewidziany przez Zamawiającego Łączny Czas Pracy Serwisowej obejmujący wykonywanie usług utrzymania systemu, uzgodnionych w drodze porozumienia, w całym okresie trwania zamówienia. 10.Jednostką rozliczeniową czasu pracy serwisowej jest 30 minut. 11.Wykonawca przekazując Zgłoszenie do odbioru musi w nim podać Czas Pracy Serwisowej. Czas ten przed wliczeniem do Łącznego Czasu Pracy Serwisowej wymaga akceptacji Zamawiającego. 12.Jeżeli Aktualizacja Prawna dotyczy zmodyfikowanej przez Zamawiającego funkcjonalności systemu i instalacja tej aktualizacji nie może być wykonana wprost (tak jak w przypadku wersji standardowej systemu), to czas poświęcony na przy-gotowanie systemu do instalacji Aktualizacji Prawnej jest Czasem Pracy Serwisowej. IV. Zamawiającego szacuje liczbę 1600 godzin Łącznego Czasu Pracy Serwisowej. Liczba godzin Łącznego Czasu Pracy Serwisowej ma charakter szacunkowy i służy tylko do porównania ofert. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakupu ilości godzin Łącznego Czasu Pracy Serwisowej do wysokości posiadanych środków - ilość ta zostanie ustalona na podstawie wysokości posiadanych środków przez Zamawiającego podzielonych przez wartość najkorzystniejszej oferty (cena za jedną godzinę czasu pracy serwisowej). |
Dodatkowe informacje
| Biuletyn | 1 |
| Nazwa | Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy |
| Ulica | ul. Walewska 4 |
| Nr domu | 4 |
| Miejscowosc | Warszawa |
| Kod poczt | 04-022 |
| Wojewodztwo | mazowieckie |
| Tel | 22 300 35 27 |
| Fax | 22 300 35 30 |
| Internet | http://zgnpragapld.waw.pl/strona/zamowienia-publiczne |
| Regon | 01044511900000 |
| E mail | ewa.papaj@zgnpragapld.pl |
| Czy obowiazkowa | Tak |
| Dotyczy | 1 |
| Rodzaj zam | Administracja samorządowa |
| Rodz zam | U |
| Czy czesci | Nie |
| Czy wariant | Nie |
| Czy dialog | Nie |
| Czy uzup | Tak |
| Zam uzupelniajace | Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wartość robót uzupełniających nie może przekroczyć 50% wartości zamówienia podstawowego. |
| Czas | D |
| Data zak | 30/11/2016 |
| Wadium | Zamawiający nie zada wniesienia wadium |
| Zaliczka | Nie |
| Uprawnienie | Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie |
| Wiedza | Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie |
| Potencjal | Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie |
| Zdolne | Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie |
| Sytuacja | Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie |
| Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
| Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
| Dok grup kap 1 | Tak |
| Dok podm zag 1 | Tak |
| Inne dokumenty | Ponadto Wykonawca zobowiązany jest załączyć Formularz oferty oraz oświadczenie, że Wykonawca posiada narzędzia i zna języki programowania, w których programowany jest system (aplikacje, formularze, raporty, baza danych, skrypty, etc.) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia będzie dokonywana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych wraz z ofertą wg zasady: spełnia / nie spełnia. 4. Wykonawca musi potwierdzić spełnienie warunków i brak podstaw do wykluczenia nie później niż na dzień składania ofert. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów żąda dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. |
| Niepelnosprawne | Nie |
| Kod trybu | PN |
| Czy zmiana umowy | Tak |
| Zmiana umowy | Zamawiający przewiduje zmiany postanowień umowy na warunkach określonych w §14, §16, wzoru umowy tj. w przypadku zaistnienia warunku: 1.zmiany osoby nadzorującej / uczestniczącej w wykonywaniu zamówienia ze strony Wykonawcy. 2.Zmiana postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy jest możliwa poprzez zmianę sposobu wykonania jej przedmiotu lub wydłużenie czasu jej wykonania w przypadku wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przed-miotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami. 3.Siła wyższa to zdarzenie, którego strony nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły za-pobiec ani któremu nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązań umownych, a w szczególności: a)wojna, działania wojenne, terroryzm, rewolucja, przewrót wojskowy lub cywilny, rozruchy, akty wandalizmu b)klęski żywiołowe, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi, gradobicie; c)bunty, niepokoje, strajki, okupacje budowy przez osoby inne niż pracownicy wykonawcy i jego podwykonawców. 4.Zmiany postanowień umowy strony mogą dokonać w drodze porozumienia w każdym czasie, w przypadku: a)zmiany nazwy, NIP i Regonu Wykonawcy, jeżeli nie powoduje to zmiany Wykonawcy, b)zmiany zakresu robót Podwykonawcy lub zgłoszenia udziału Podwykonawcy, |
| Kryt cena | A |
| Spec www | http://zgnpragapld.waw.pl/strona/zamowienia-publiczne |
| Spec war | Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m. st. Warszawy ul. Walewska 4 pok. 21, 04-022 Warszawa |
| Data skl | 01/10/2014 |
| Godz skl | 10:00 |
| Miejsce | Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m. st. Warszawy ul. Walewska 4 pok. 1 (Kancelaria), 04-022 Warszawa |
| Termin | Obowiązuje termin |
| Okres liczba dni | 30 |
| Czy uniewaznienie | Nie |