Serwis oprogramowania Xpertis.

Data publikacji 2014-09-23
Data zakończenia 2014-10-01 10:00:00
Instytucja Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów

Szczegóły

Numer ogłoszenia 315182 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722500002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

I. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług utrzymania systemu Xpertis (dalej zwanego: Systemem) zainstalowanego w siedzibie Zamawiającego.
1) Przez system Xpertis zainstalowany w siedzibie Zamawiającego należy rozumieć system składający się z następujących modułów:
-Xpertis CRM Express,
-Xpertis Zarządzanie lokalami,
-Xpertis Alerty Biznesowe,
-Xpertis Środki Trwałe,
-Xpertis Finanse i Księgowość,
-Xpertis Bankowość Elektroniczna,
-Xpertis Informacja Finansowa,
-Xpertis Kadry i Płace,
-Xpertis Kasa,
-Xpertis SERVER.
2) Wykonawca powinien posiadać narzędzia i znać języki programowania, w których programowany jest system (aplikacje, formularze, raporty, baza danych, skrypty etc.):
a)Xpertis Server (MacroSERVER) - serwer bazy danych MacroBASE,
b)Xpertis aplikacje:
- narzędzia:
-MacroBUILDER w wersji 10.40 - do tworzenia aplikacji (menu, okienka, akcje, formuły itp) i do tworzenia/modyfikowania struktury bazy danych,
-MacroEDYTOR - do formuł oraz raportów w technologii MacroBASE,
-MacroCRwrite - do raportów w technologii Crystal Report.
- języki :
- FORMULA+,
-REPORT,
-Crystal Reports,
-SQL w standardzie SQL-92.
3) Wykonawca oświadcza, iż posiada nieobciążone roszczeniami producenta Systemu prawo do wykonywania wszystkich usług utrzymania systemu z uwzględnieniem zakresu licencji posiadanej przez Zamawiającego, zgodnie z umową AZ-68-08 z dnia 11.04.2008 r.

II. Definicje:
1. Przez usługi utrzymania Systemu należy rozumieć:
1)programowanie rozumiane jako wprowadzanie wskazanych przez Zamawiającego zmian do kodu źródłowego Systemu,
2)projektowanie rozumiane jako projektowanie algorytmów realizujących w Systemie uzgodnione z Zamawiającym zmiany wynikające z Analizy lub wymagań Zamawiającego,
3)aktualizowanie do nowych wersji oprogramowania Xpertis zgodnie z posiadaną przez Zamawiającego licencją,
4)parametryzację, czyli dostosowanie Systemu do specyfiki i wymagań Zamawiającego w zakresie standardowych struktur i algorytmów Systemu,
5)modyfikacje, czyli wprowadzanie zmian w funkcjonalności istniejącego Systemu w zakresie szerszym niż zakres Parametryzacji często z wykorzystaniem Programowania,
6)instalację rozumianą jako przeniesienie i uruchomienie Systemu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego,
7)aktualizację Prawną, czyli usługę polegającą na naniesieniu do eksploatowanej przez Zamawiającego wersji Systemu takich Modyfikacji, które są wynikiem zmian przepisów prawa w zakresie działalności gospodarczej Zamawiającego,
8)konsultacje czyli doradztwo w rozwiązywaniu merytorycznych problemów biznesowych Zamawiającego związanych z działaniem Systemu,
9)asystę czyli wykonywanie wspólnie z użytkownikiem Systemu czynności operatorskich w Systemie,
10)instruktaż czyli udzielanie użytkownikom Systemu bezpośrednich wskazówek dotyczących działania Systemu,
11)hot-line - udostępnienie Zamawiającemu numeru telefonicznego w godzinach 8-16 w dni powszednie (od poniedziałku do piątku), pod którym Wykonawca udziela porad operatorskich w zakresie bieżącego użytkowania Systemu,
12)import/ eksport Danych czyli przesłania danych między bazą danych obsługiwaną przez System a środowiskiem zewnętrznym na wskazanie Zamawiającego,
13)transfer Danych rozumiany jako wprowadzenie koniecznych zmian w formacie plików zawierających dane (struktury tabel),
14)naprawy rozumiane jako usuwanie nieprawidłowego funkcjonowania Systemu objawiające się występowaniem błędów prowadzących do utraty danych lub uniemożliwiających korzystanie z Systemu zgodnie z dokumentacją działania Systemu;
2. Błąd - nieprawidłowe funkcjonowanie Systemu.
3. Czas reakcji - czas działania Wykonawcy od chwili zgłoszenia za pomocą kanału komunikacji o którym mowa w pkt. 3.3. ust.2 i 3 mającego na celu przyjęcie Zgłoszenia przez Wykonawcę.
4. Dzień roboczy - to dni i godziny pracy Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami Praga-Południe m.st. Warszawy od godz. 8:00 do godz. 16:00 od poniedziałku do piątku

III. Wymagania i warunki dotyczące świadczenia usług utrzymania Systemu:
1.Wszystkie usługi utrzymania muszą być świadczone w języku polskim.
2.Zgłaszanie zapotrzebowania na usługi utrzymania systemu (dalej zwane zgłoszeniem) wykonywane będzie wyłącznie poprzez bezpieczny portal zgłoszeniowy dostępny zarówno dla Zamawiającego jak i Wykonawcy poprzez Internet. Portal zgłoszeniowy musi posiadać polski interfejs użytkownika.
3.W sytuacji, w której użytkownik Systemu z powodu awarii o naturze technicznej nie może samodzielnie złożyć zgłoszenia poprzez portal zgłoszeniowy, Zamawiający dopuszcza składanie zgłoszeń inną drogą niż poprzez Portal Zgłoszeniowy (np. po-przez telefon, email) ale wówczas Wykonawca zobowiązany jest do bezzwłocznego wprowadzenia zgłoszenia na portalu zgłoszeniowym w imieniu użytkownika Systemu.
4.Portal zgłoszeniowy informuje użytkownika o przyjęciu zgłoszenia oraz przewidywanym czasie reakcji poprzez wyświetlenie odpowiedniego komunikatu lub prze-słanie email zawierającego potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia na adres użytkownika Systemu.
5.Portal zgłoszeniowy musi być dostępny wyłącznie dla upoważnionych pracowników Wykonawcy i Zamawiającego poprzez system logowania z wykorzystaniem nazw użytkownika i haseł, a wszystkie (łącznie z logowaniem) wykonywane na nim po-przez Internet operacje muszą być zabezpieczone sesją szyfrowaną (z wykorzysta-niem protokołu https).
6.Portal zgłoszeniowy umożliwia wprowadzenie nowego zgłoszenia przez całą dobę codziennie bez wyłączenia świąt i niedziel z wyjątkiem awizowanych wcześniej przerw konserwacyjnych.
7.Zamawiający wymaga następującego Czasu Reakcji na Zgłoszenie:
- w przypadku gdy dotyczy usług: Modyfikacji, Parametryzacji, Instalacji, Aktualizacji Prawnej, Konsultacji, Asysty, Instruktarzu, Import/Eksportu Danych, Transferu Danych, Archiwizacji, Odzyskiwania lub Korygowania trzy dni robocze
- w przypadku gdy dotyczy Napraw jeden dzień roboczy.
8.Wykonawca jest zobowiązany do obsługi Zgłoszeń w dni robocze w godzinach co najmniej od 8:00 do co najmniej 16:00.
9.Czas Pracy Serwisowej to przewidziany przez Zamawiającego Łączny Czas Pracy Serwisowej obejmujący wykonywanie usług utrzymania systemu, uzgodnionych w drodze porozumienia, w całym okresie trwania zamówienia.
10.Jednostką rozliczeniową czasu pracy serwisowej jest 30 minut.
11.Wykonawca przekazując Zgłoszenie do odbioru musi w nim podać Czas Pracy Serwisowej. Czas ten przed wliczeniem do Łącznego Czasu Pracy Serwisowej wymaga akceptacji Zamawiającego.
12.Jeżeli Aktualizacja Prawna dotyczy zmodyfikowanej przez Zamawiającego funkcjonalności systemu i instalacja tej aktualizacji nie może być wykonana wprost (tak jak w przypadku wersji standardowej systemu), to czas poświęcony na przy-gotowanie systemu do instalacji Aktualizacji Prawnej jest Czasem Pracy Serwisowej.

IV. Zamawiającego szacuje liczbę 1600 godzin Łącznego Czasu Pracy Serwisowej.
Liczba godzin Łącznego Czasu Pracy Serwisowej ma charakter szacunkowy i służy tylko do porównania ofert.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakupu ilości godzin Łącznego Czasu Pracy Serwisowej do wysokości posiadanych środków - ilość ta zostanie ustalona na podstawie wysokości posiadanych środków przez Zamawiającego podzielonych przez wartość najkorzystniejszej oferty (cena za jedną godzinę czasu pracy serwisowej).

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy
Ulica ul. Walewska 4
Nr domu 4
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 04-022
Województwo mazowieckie
Tel 22 300 35 27
Fax 22 300 35 30
Internet http://zgnpragapld.waw.pl/strona/zamowienia-publiczne
Regon 01044511900000
E-mail ewa.papaj@zgnpragapld.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wartość robót uzupełniających nie może przekroczyć 50% wartości zamówienia podstawowego.
Czas D
Data zakończenia 30/11/2016
Wadium Zamawiający nie zada wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Wiedza Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Potencjał Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty Ponadto Wykonawca zobowiązany jest załączyć Formularz oferty oraz oświadczenie, że Wykonawca posiada narzędzia i zna języki programowania, w których programowany jest system (aplikacje, formularze, raporty, baza danych, skrypty, etc.) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia będzie dokonywana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych wraz z ofertą wg zasady: spełnia / nie spełnia. 4. Wykonawca musi potwierdzić spełnienie warunków i brak podstaw do wykluczenia nie później niż na dzień składania ofert. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów żąda dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje zmiany postanowień umowy na warunkach określonych w §14, §16, wzoru umowy tj. w przypadku zaistnienia warunku: 1.zmiany osoby nadzorującej / uczestniczącej w wykonywaniu zamówienia ze strony Wykonawcy. 2.Zmiana postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy jest możliwa poprzez zmianę sposobu wykonania jej przedmiotu lub wydłużenie czasu jej wykonania w przypadku wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przed-miotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami. 3.Siła wyższa to zdarzenie, którego strony nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły za-pobiec ani któremu nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązań umownych, a w szczególności: a)wojna, działania wojenne, terroryzm, rewolucja, przewrót wojskowy lub cywilny, rozruchy, akty wandalizmu b)klęski żywiołowe, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi, gradobicie; c)bunty, niepokoje, strajki, okupacje budowy przez osoby inne niż pracownicy wykonawcy i jego podwykonawców. 4.Zmiany postanowień umowy strony mogą dokonać w drodze porozumienia w każdym czasie, w przypadku: a)zmiany nazwy, NIP i Regonu Wykonawcy, jeżeli nie powoduje to zmiany Wykonawcy, b)zmiany zakresu robót Podwykonawcy lub zgłoszenia udziału Podwykonawcy,
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz http://zgnpragapld.waw.pl/strona/zamowienia-publiczne
Adres uzyskania siwz Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m. st. Warszawy ul. Walewska 4 pok. 21, 04-022 Warszawa
Data składania wniosków 01/10/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m. st. Warszawy ul. Walewska 4 pok. 1 (Kancelaria), 04-022 Warszawa
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)