Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Uniwersytet Medyczny w Białymstoku
|
Ulica |
ul. Jana Kilińskiego 1
|
Nr domu |
1
|
Miejscowosc |
Białystok
|
Kod poczt |
15-089
|
Wojewodztwo |
podlaskie
|
Tel |
085 7485400
|
Fax |
085 7485627
|
Internet |
www.umwb.edu.pl
|
Regon |
00028860400000
|
E mail |
zampubl@umwb.edu.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Uczelnia publiczna
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Nie
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas mies |
24
|
Zaliczka |
Nie
|
Wiedza |
Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał dostawy w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia. Przez dostawy w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia Zamawiający rozumie minimum 1 dostawę odpowiadającej swoim rodzajem dostawie o wartości minimum: 20.000,00 zł. Wykonawca wskaże w wykazie dostaw - wartość, przedmiot zamówienia, daty wykonania i podmioty, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączy dowody czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dok potw |
1) Oświadczenie, że zaoferowany przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu na terytorium RP, posiada wszelkie wymagane przez przepisy prawa świadectwa, certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności, itp. oraz spełnia wszelkie wymagane przez przepisy prawa wymogi w zakresie norm bezpieczeństwa obsługi, oraz, że dokumenty te dostarczy na każde żądanie Zamawiającego - na Formularzu ofertowym - załącznik Nr 1 do SIWZ.
2) próbki (po 1 szt.) oferowanych materiałów równoważnych, dotyczy poz. 1 - 17, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego.
Uwaga. W przypadku wątpliwości Zamawiający może zażądać dodatkowych dokumentów potwierdzających spełnianie parametrów/warunków, które zostały określone w Załącznikach
Nr 2 do SIWZ. Dokumenty zostaną udostępnione przez Wykonawców na każde żądanie Zamawiającego.
|
Inne dokumenty |
1) wypełniony przez Wykonawcę Formularz ofertowy - załącznik Nr 1 do SIWZ,
2) pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w ust. 2 pkt 2 - w oryginale lub poświadczone notarialnie;
3) wypełniony FORMULARZ CENOWY - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - załącznik Nr 2 do SIWZ,
4) wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (jeżeli są przewidywani - załączyć załącznik Nr 5 do SIWZ),
5) wypełniony załącznik Nr 8 do SIWZ - Wykaz zaoferowanych materiałów równoważnych - tylko w przypadku składania oferty równoważnej z opisem przedmiotu zamówienia,
6) oświadczenie, że na oferowany przedmiot zamówienia Wykonawca udziela minimum - 12 miesięcznej gwarancji od daty dostarczenia poszczególnych zamawianych asortymentów, na Formularzu ofertowym - załącznik Nr 1 do SIWZ,
7) oświadczenie, że dostarczany sukcesywnie towar będzie odpowiednio opakowany, na Formularzu ofertowym - załącznik Nr 1 do SIWZ,
8) oświadczenie, że ewentualne koszty naprawy sprzętu Zamawiającego, wynikłe z winy dostarczonych materiałów eksploatacyjnych, pokryjemy na podstawie refaktury i opinii autoryzowanego serwisu producenta sprzętu stwierdzającej, że naprawa wynikła z winy danego nośnika, na Formularzu ofertowym - załącznik Nr 1 do SIWZ,
9) oświadczenie, że Wykonawca akceptuje warunek, iż zapłata za każdą zamawianą dostawę nastąpi w terminie do 30 dni licząc od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury VAT i po odebraniu dostawy - na Formularzu ofertowym - załącznik Nr 1 do SIWZ,
10) oświadczenie, że każdą zamawianą partię towaru Wykonawca zrealizuje w terminie maksymalnie 5 dni roboczych, licząc od daty otrzymania przez Wykonawcę zamówienia (fax lub e-mail) - na Formularzu ofertowym - załącznik Nr 1 do SIWZ
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania artykułu 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Zmiana umowy jest możliwa w sytuacji gdy:
a. konieczność zmiany wynika z okoliczności, których nie dało się przewidzieć
w dacie zawarcia umowy,
b. zmieniły się przepisy, których regulacje wpływają na prawa i obowiązki Stron
c. zmiana jest korzystna dla Zamawiającego,
d. istnieje konieczność przesunięcia terminu wykonania umowy z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego.
|
Kryt cena |
A
|
Spec www |
www.umb.edu.pl
|
Spec war |
Dział Zamówień Publicznych
ul. Jana Kilińskiego 1
15-089 Białystok
|
Data skl |
09/10/2014
|
Godz skl |
11:00
|
Miejsce |
Kancelaria Ogólna UMB
ul. Jana Kilińskiego 1
15-089 Białystok
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Inf dodat |
Przedmiot zamówienia finansowany jest z projektów:
1) Wdrożenie programu rozwoju Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku:
poz. 1 - 20 szt.
poz. 10 - 1 szt.
2) Rozwój oferty kształcenia z wykorzystaniem technik distance learning na UMB:
poz. 1 - 10 szt.
poz. 10 - 3 szt.
3) Edukacja, promocja i profilaktyka w kierunku zdrowia jamy ustnej skierowana do dzieci przedszkolnych, ich rodziców, opiekunów i wychowawców: poz. 10 - 5 szt.
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|