Dostawa wraz z wniesieniem mebli do budynku przy al. Niepodległości 34 w Poznaniu

Publication date 2014-10-24
End date 2014-11-06 09:00:00
Instytucja Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Krzesła,
  • Różne siedziska i krzesła,
  • Biurka i stoły,
  • Regały biurowe,
  • Systemy aktowe,
  • Meble różne,
  • Meble przedszkolne,
  • Lady

Szczegóły

Numer ogłoszenia 225171 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 391311000, 391131008, 391120000, 391211007, 391212008, 391321007, 391511006, 391610008, 391721009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wniesieniem mebli do budynku przy al. Niepodległości 34 w Poznaniu.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (w skrócie: SOPZ) stanowi załącznik nr 4 do SIWZ
3. Zamawiający wymaga aby Wykonawca, który złoży najkorzystniejszą ofertę, najpóźniej w dniu zawarcia umowy dostarczył Zamawiającemu wszelkie atesty i certyfikaty wskazane w opisach poszczególnych mebli, zawartych w SOPZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego
Ulica Al. Niepodległości 18
Nr domu 18
Miejscowosc Poznań
Kod poczt 61-713
Wojewodztwo wielkopolskie
Tel 61 626 70 80
Fax 61 626 70 81
Internet www.umww.pl
Regon 63126850100000
E mail kancelarai@umww.pl; maricn.kozubowicz@umww.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 10% wartości zamówienia podstawowego.
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 30
Wadium Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 15.000 zł (piętnastu tysięcy złotych)
Zaliczka Nie
Wiedza w celu wykazania spełniania przez Wykonawcę ww. warunku Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje należycie co najmniej dwie główne dostawy (zamówienia) o wartości nie mniejszej niż 250.000 zł. brutto każda, a każda z tych dostaw obejmowała swym zakresem conajmiej dwa rodzaje asortymentu stanowiącego przedmiot niniejszego zamówienia. Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana na podstawie kryterium spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach
Sytuacja w celu wykazania spełniania przez Wykonawcę ww. warunku Wykonawca musi wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 300.000 zł. Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana na podstawie kryterium spełnia nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty Formularz ofertowy - według załącznika Nr 2 do SIWZ, Formularz cenowy - według załącznika Nr 3 do SIWZ, Dokument potwierdzający wniesienie wadium, Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę Wykonawcy do działania w jego imieniu (w tym także pełnomocnictwa), o ile uprawnienia te nie wynikają z dokumentów rejestrowych. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone albo w formie oryginału albo w formie kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w poniższych przypadkach: a) Zamawiający zastrzega możliwość wskazania innego miejsca dostawy przedmiotu umowy, niż określone to zostało w § 2 ust. 1, z tym zastrzeżeniem, iż miejsce to nie będzie oddalone od Poznania o więcej niż 20 km; b) uległa zmianie ustawowa stawka podatku VAT lub inna należność publicznoprawna bądź inny regulowany prawem składnik cenotwórczy wpływający na zobowiązanie pieniężne Zamawiającego - w takim przypadku Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot umowy za cenę odpowiednio pomniejszoną bądź powiększoną o ww. składnik cenotwórczy względem cen ujętych w jego ofercie.
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 termin wykonania
Kryt 2p 10
Spec www www.umww.pl
Spec war w siedzibie Zamawiającego Sekretariat Departamentu Administracyjnego przy ul. Piekary 17, 61-823 Poznań, V piętro , pok. 501
Data skl 06/11/2014
Godz skl 09:00
Miejsce Sekretariat Departamentu Administracyjnego przy ul. Piekary 17, 61-823 Poznań, V piętro , pok. 501
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat UWAGA: Próbki, o których mowa w Rozdz. VI ust. 7 pkt b) należy złożyć w terminie składania ofert w miejscu: ul. Nowowiejskiego 37 , 61-733 Poznań
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)