Publication date |
2014-10-24 |
End date |
2014-11-06 09:00:00 |
Instytucja |
Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego |
Miejscowość |
Poznań |
Województwo |
wielkopolskie |
Branża |
- Krzesła,
- Różne siedziska i krzesła,
- Biurka i stoły,
- Regały biurowe,
- Systemy aktowe,
- Meble różne,
- Meble przedszkolne,
- Lady
|
Szczegóły
|
Numer ogłoszenia |
225171 / 2014 |
Document type |
ZP-400 |
Cpv code |
391311000, 391131008, 391120000, 391211007, 391212008, 391321007, 391511006, 391610008, 391721009 |
Adres strony internetowej siwz |
|
BZP |
Zobacz
|
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego
|
Ulica |
Al. Niepodległości 18
|
Nr domu |
18
|
Miejscowosc |
Poznań
|
Kod poczt |
61-713
|
Wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Tel |
61 626 70 80
|
Fax |
61 626 70 81
|
Internet |
www.umww.pl
|
Regon |
63126850100000
|
E mail |
kancelarai@umww.pl; maricn.kozubowicz@umww.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Nie
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Tak
|
Zam uzupelniajace |
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 10% wartości zamówienia podstawowego.
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas dni |
30
|
Wadium |
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 15.000 zł (piętnastu tysięcy złotych)
|
Zaliczka |
Nie
|
Wiedza |
w celu wykazania spełniania przez Wykonawcę ww. warunku Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje należycie co najmniej dwie główne dostawy (zamówienia) o wartości nie mniejszej niż 250.000 zł. brutto każda, a każda z tych dostaw obejmowała swym zakresem conajmiej dwa rodzaje asortymentu stanowiącego przedmiot niniejszego zamówienia. Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana na podstawie kryterium spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach
|
Sytuacja |
w celu wykazania spełniania przez Wykonawcę ww. warunku Wykonawca musi wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 300.000 zł. Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana na podstawie kryterium spełnia nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 12 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 15 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Dok potw 1 |
Tak
|
Inne dokumenty |
Formularz ofertowy - według załącznika Nr 2 do SIWZ, Formularz cenowy - według załącznika Nr 3 do SIWZ, Dokument potwierdzający wniesienie wadium, Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę Wykonawcy do działania w jego imieniu (w tym także pełnomocnictwa), o ile uprawnienia te nie wynikają z dokumentów rejestrowych. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone albo w formie oryginału albo w formie kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w poniższych przypadkach:
a) Zamawiający zastrzega możliwość wskazania innego miejsca dostawy przedmiotu umowy, niż określone to zostało w § 2 ust. 1, z tym zastrzeżeniem, iż miejsce to nie będzie oddalone od Poznania o więcej niż 20 km;
b) uległa zmianie ustawowa stawka podatku VAT lub inna należność publicznoprawna bądź inny regulowany prawem składnik cenotwórczy wpływający na zobowiązanie pieniężne Zamawiającego - w takim przypadku Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot umowy za cenę odpowiednio pomniejszoną bądź powiększoną o ww. składnik cenotwórczy względem cen ujętych w jego ofercie.
|
Kryt cena |
B
|
Kryt 1p |
90
|
Kryt 2 |
termin wykonania
|
Kryt 2p |
10
|
Spec www |
www.umww.pl
|
Spec war |
w siedzibie Zamawiającego Sekretariat Departamentu Administracyjnego przy ul. Piekary 17, 61-823 Poznań, V piętro , pok. 501
|
Data skl |
06/11/2014
|
Godz skl |
09:00
|
Miejsce |
Sekretariat Departamentu Administracyjnego przy ul. Piekary 17, 61-823 Poznań, V piętro , pok. 501
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Inf dodat |
UWAGA: Próbki, o których mowa w Rozdz. VI ust. 7 pkt b) należy złożyć w terminie składania ofert w miejscu: ul. Nowowiejskiego 37 , 61-733 Poznań
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|