Dostawa mebli

Publication date 2014-10-24
End date 2014-11-03 14:00:00
Instytucja Miasto Oleśnica
Miejscowość Oleśnica
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 354922 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zestawienie mebli (w kolejności: Lp., kod produktu, nazwa produktu, ilość (szt.)):

1. K1, kontener podbiurkowy trzy szuflady obudowa i szuflady kolor - szary, 1;
2. K2, kontener podbiurkowy trzy szuflady obudowa kolor szary, szuflady - płyta laminowana buk, 2;
3. K3, szafka roletowa obudowa kolor szary, roleta kolor buk, 1;
4. K4, szafka aktowa drzwiowa, 1;
5. K5, szafka ubraniowa z wieszakiem, 2;
6. K6, aktowa z dwoma otwartymi modułami, roletki, wysuwana półka, 1;
7. K7, regał otwarty z półką - niski szer.55xgł. 30x h70cm, 1;
8. F1, fotel obrotowy z mechanizmem synchro, kółka do twardej podłogi, 1;
9. F2, fotel obrotowy z zagłówkiem, z mechanizmem synchro, kółka do wykładziny, 1;
10. S1, stół konferencyjny 280x280x280 naturalny dąb, 1;
11. S2, stół okrągły na talerzowej nodze, fi 70cm, laminat buk, 1;
12. W1, wieszak szklany z uchwytami na płaszcze, 1;
13. Z1, zestaw firan, zasłon + karnisz, 1;
14. L1, łącznik stołów, 10;
15. L2, łącznik krzeseł, 10;
16. KO1, krzesło gościnne tapicerka: tapicerka kolor niebieski, podłokietniki czarne, 20;
17. KO2, krzesło gościnne tapicerka: tapicerka kolor zielony, podłokietniki czarne, 4;
18. KO3, krzesło gościnne tapicerka: tapicerka kolor grafit, podłokietniki dąb, 15;
19. KO4, krzesło gościnne ze sklejki buk, tapicerowane, 5;
20. B1, przystawka do biurka 80x60, 1;
21. B2, przystawka do biurka 100x60, 1;
22. B3, biurko ergonomiczne w kształcie L lewoskrętne, 1;
23. B4, biurko ergonomiczne w kształcie L prawoskrętne, 1;

Minimalne wymagania technologiczne mebli.

Poniższy opis przedstawia minimalne wymagania dotyczące wyposażenia meblowego. Wykonawcy mogą zaproponować rozwiązania o takich samych parametrach lub je przewyższające, jednak ich obowiązkiem jest udowodnienie spełniania tych parametrów równoważności. Zamawiający akceptuje oferty równoważne, m.in. o ile spełnione są minimalne grubości podanych materiałów oraz komponentów.
Na etapie realizacji należy umożliwić weryfikację dostarczanych mebli i w przypadku stwierdzenia niezgodności, możliwe jest wstrzymanie całej dostawy wraz z nakazem natychmiastowej wymiany na koszt i odpowiedzialność Wykonawcy.
Ewentualne wskazanie pochodzenia produktów, nazwy produktów oraz ich producentów mają na celu jedynie przybliżyć wymagania, których nie można było opisać przy pomocy dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń.
Jako rozwiązanie równoważne nie dopuszcza się użycia następujących materiałów:
- na blaty biurek i stołów zamiast laminatu HPL lub CPL: płyty laminowanej (tzw. melamina), foli, lakierowania chyba, że Wykonawca przedstawi wyniki badań potwierdzające spełnienie wszystkich wymagań względem laminatów wymienionych w normie EN 438, w szczególności wytrzymałości na uderzenie, na ścieranie, na płyny, na temperaturę i inne wymienione w normie EN438. Nie dotyczy tych biurek i stołów, w których wskazano w opisie inne wykończenie niż laminat HPL lub CPL.
- cokołów w szafach wykonanych z płyty meblowej lub ze zwykłej stali (możliwa jest tylko stal nierdzewna, ale nielakierowana ze względu na ryzyko zniszczenia powłoki lakierniczej w trakcie użytkowania)
- konstrukcji stelaży biurek i stołów innej niż wskazane tzn. konstrukcja nie może być spawana lub skręcana śrubami,
- materiałów tapicerskich o innym składzie niż wskazany, dopuszcza się tolerancję składu tapicerskiego +/- 10%,
- innego gatunku drewna niż został wskazany, ze względu na fakt, że każdy gatunek drewna wraz z upływem czasu zmienia swój kolor i proces ten jest różny u różnych gatunków drewna.
Zamawiający dopuszcza tolerancję wymiarów w zakresie +/- 5% chyba, że w treści opisu podany jest inny dopuszczalny zakres tolerancji. Nie dopuszcza się zmiany szerokości i głębokości stołów i szaf, stołów, biurek, szaf.
Wszystkie zaproponowane rozwiązania muszą być systemowe, seryjnie produkowane - nie dotyczy mebli wykonywanych pod zamówienie - stół na salę obrad i wieszak. Pod pojęciem systemowe Zamawiający rozumie meble, które można łączyć ze sobą w różnych konfiguracjach oraz pozwalające w przyszłości na rozbudowę. Zamawiający wymaga, aby wykonawca wraz z ofertą załączył katalogi, foldery przedstawiające proponowane systemy - dotyczy biurek, szaf, kontenerów.

Szczegółowy opis wymagań dla poszczególnych mebli zawiera SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miasto Oleśnica
Ulica Rynek-Ratusz
Miejscowosc Oleśnica
Kod poczt 56-400
Wojewodztwo dolnośląskie
Tel 71 7982100
Fax 71 7982117
Internet www.olesnica.pl
Regon 93193473300000
E mail b.strzala@um.olesnica.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 30
Wadium Wymagane - w kwocie 2000,00 PLN (dwa tysiące złotych)
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia - załącznik nr 3 do SIWZ
Wiedza Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeśli wykonał w ciągu ostatnich trzech lat przed datą składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 2 zadania polegające na dostawie mebli biurowych, o łącznej wartości co najmniej 150 000,00 PLN
Potencjal Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia - załącznik nr 3 do SIWZ
Zdolne Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia - załącznik nr 3 do SIWZ
Sytuacja Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia - załącznik nr 3 do SIWZ
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 wykaz wykonanych dostaw - w zakresie potwierdzenia wykonania przynajmniej: w ciągu ostatnich trzech lat przed datą składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 2 zadań polegających na dostawie mebli biurowych, o łącznej wartości co najmniej 150 000,00 PLN, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów określających, czy dostawy te zostały wykonane w sposób należyty. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Dowodami dotyczącymi wykonanych dostaw są: poświadczenia odpowiednich podmiotów lub inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczeń. W przypadku wpisania do wykazu dostaw wykonanych na rzecz Zamawiającego - Miasta Oleśnica, wykonawca nie jest zobowiązany do przedkładania poświadczeń ani innych dokumentów
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymogom określonym przez Zamawiającego w SIWZ, Zamawiający żąda przedłożenia: 1. zaświadczeń niezależnych podmiotów uprawnionych do kontroli jakości potwierdzających, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym - wraz z ofertą należy załączyć certyfikaty potwierdzające zgodność z normami: - dla kontenerów K1, K2 - PN-EN 14073-2 - Szafy K3, K4, K5, K6 - PN-EN 14073-2 - Fotel obrotowy F1, F2 - PN-EN 1335-1 oraz PN-EN 1335-2 - Krzesła K01,K02,K03, K04 - PN-EN 16139 - Biurka i stoły B1, B2, B3, B4 - PN-EN 527-1 oraz PN-EN 527-2, Zgodnie z ustawą z 30 sierpnia 2002 o systemie oceny zgodności, certyfikaty mają być wystawione przez niezależną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju zaświadczeń. Jako jednostkę niezależną uznaje się każdą jednostkę badawczą i certyfikującą posiadającą akredytację krajowego ośrodka certyfikującego - w przypadku Polski jest to Polskie Centrum Akredytacji (PCA), w przypadku certyfikatów wystawionych przez kraj zrzeszony w Unii Europejskiej, jako jednostkę niezależną uznaje się każdą jednostkę badawczą i certyfikującą posiadającą akredytację odpowiednika PCA w tym kraju. Dokumenty te mają być opisane w sposób nie budzący wątpliwości do jakich mebli są dedykowane (nazwa widniejąca na certyfikacie musi być nazwą systemu w przedstawionym katalogu, folderze). Próbek, opisów i fotografii produktów, które mają zostać dostarczone: 2. W przypadku tkanin tapicerskich należy do oferty dołączyć fabryczny próbnik tkanin oraz atesty lub sprawozdania z badań potwierdzające skład oraz wymaganą wytrzymałość na ścieranie. Atesty lub sprawozdania z badań mają być wystawione przez niezależną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju dokumentów. Zgodnie z ustawą z 30 sierpnia 2002 o systemie oceny zgodności, certyfikaty mają być wystawione przez niezależną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju zaświadczeń. Jako jednostkę niezależną uznaje się każdą jednostkę badawczą i certyfikującą posiadającą akredytację krajowego ośrodka certyfikującego - w przypadku Polski jest to Polskie Centrum Akredytacji (PCA), w przypadku certyfikatów wystawionych przez kraj zrzeszony w Unii Europejskiej, jako jednostkę niezależną uznaje się każdą jednostkę badawczą i certyfikującą posiadającą akredytację odpowiednika PCA w tym kraju. Dokumenty te mają być opisane w sposób nie budzący wątpliwości do jakich mebli są dedykowane (nazwa widniejąca na certyfikacie musi być nazwą systemu w przedstawionym katalogu, folderze). Próbnik i atesty lub sprawozdania z badań mają być opisane w sposób nie budzący wątpliwości do jakich mebli są dedykowane. 3. W celu potwierdzenia spełnienia podanych wymogów do każdego mebla należy przedstawić minimum jedną, osobną kartę katalogową (formatu minimum A4), na której będzie przedstawiony proponowany mebel. Karta katalogowa musi zawierać nazwę mebla lub nazwę użytego systemu meblowego, nazwę producenta mebla, rysunek lub zdjęcie proponowanego mebla (rozmiar zdjęcia pozwalający dostrzec szczegóły - rozmiar zdjęcia min. A5), wymiary oraz szczegóły techniczne mebla pozwalające zweryfikować czy proponowany mebel spełnia wymagania projektu. Karty katalogowej nie trzeba wykonywać w przypadku mebli wg indywidualnego projektu, których wymiary należy dostosować do stanu rzeczywistego pomieszczenia. Zamawiający nie dopuszcza kopiowania rysunków i/lub zdjęć z opisu przedmiotu zamówienia - wymaga się przedstawienia zdjęć i/lub rysunków faktycznie oferowanych mebli w celu weryfikacji czy oferta spełnia wymagania
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej Umowy wymagają aneksu sporządzonego w formie pisemnej pod rygorem nieważności i mogą nastąpić, jeżeli zaistnieje jedna z następujących okoliczności, z zastrzeżeniem ust.2: 1) Gdy konieczność wprowadzenia zmian Umowy wynikać będzie ze zmiany przepisów prawnych dotyczących przedmiotu umowy, 2) Gdy konieczność wprowadzenia zmian do umowy wynikać będzie z pojawienia się nowych technologii lub pojawienia się nieprzewidzianych problemów technicznych dotyczących realizacji przedmiotu umowy. 3) W przypadku zmian korzystnych dla Zamawiającego z punktu widzenia realizacji umowy, w szczególności przyspieszających realizację, obniżających koszt ponoszony przez osoby będące użytkować przedmiot umowy, bądź zmiany zwiększające funkcjonalność przedmiotu umowy. 4) Zmian danych Stron lub zmian przedstawicieli stron. 2. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie Umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach, wówczas Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części Umowy.
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 termin gwarancji na dostarczone meble (min. 5 lat, max. 10 lat)
Kryt 2p 10
Spec www http://bip.um.olesnica.pl/article/archive/50
Spec war na w/w stronie internetowej oraz w siedzibie Zamawiajacego - pok. 207
Data skl 03/11/2014
Godz skl 14:00
Miejsce w Oleśnicy, Rynek - Ratusz, Kancelaria Ogólna - pok. nr 11
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)