Dostawa komputerów biurkowych w obudowie typu mini wraz z oprogramowaniem

Publication date 2014-10-27
End date 2014-11-04 00:00:00
Instytucja Gmina Miejska Kraków, Urząd Miasta Krakowa, Oddział Zamówień Publicznych
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Pakiety oprogramowania użytkowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 226353 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 302133008, 487000005
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa 46 sztuk komputerów biurkowych w obudowie typu mini montowanych na uchwycie Vesa wraz z oprogramowaniem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikiem oraz specyfikacją minimalnych parametrów - dokumenty dostępne na stronie internetowej www.bip.krakow.pl (postępowanie OR-10.271.113.2014)

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Miejska Kraków, Urząd Miasta Krakowa, Oddział Zamówień Publicznych
Ulica pl. Wszystkich Świętych 3-4
Miejscowosc Kraków
Kod poczt 31-004
Wojewodztwo małopolskie
Tel 12 6161230
Fax 12 6161217
Internet www.krakow.pl
Regon 35155435300000
E mail info@um.krakow.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Podmiot prawa publicznego
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 14
Wadium Wykonawca przed upływem terminu składania wniosków zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych). 2. Wadium może być wnoszone: a) przelewem - wpłacane na rachunek Gminy Miejskiej Kraków - Urzędu Miasta Krakowa Pekao SA nr 27 1240 4722 1111 0000 4856 4667 (IBAN: PL 27 1240 4722 1111 0000 4856 4667, SWIFT: PKOPPLPW) z dopiskiem Dostawa komputerów biurkowych w obudowie typu mini - (postępowanie OR-10.271.113.2014) tak, aby przed upływem terminu składania wniosków wadium znajdowało się na ww. rachunku. b) w poręczeniach bankowych, poręczeniach pieniężnych spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. nr 42 poz. 275 z późn. zm.) - wystawione na Gminę Miejską Kraków - Urząd Miasta Krakowa (31-004 Kraków, Plac Wszystkich Świętych 3-4), składane w oryginale w kasie Wydziału Finansowego Urzędu Miasta Krakowa za potwierdzeniem przyjęcia przed upływem terminu składania wniosków lub załączane do wniosku (tj. w kopercie z wnioskiem, w takim przypadku Zamawiający przekaże oryginał dokumentu stanowiącego wadium do kasy). 3. Dopuszczalne jest złożenie wadium w więcej niż jednej formie. 4. Właściwa kasa Wydziału Finansowego Urzędu Miasta Krakowa znajduje się w budynku przy Placu Wszystkich Świętych 3-4 na parterze - jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 7:40-15:15. Kasa potwierdza jedynie przyjęcie dokumentu stanowiącego wadium - nie zajmuje się oceną, czy spełnia ono wymagania Zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać następujące wymogi: a) musi być wystawione na Gminę Miejską Kraków (31-004 Kraków, Plac Wszystkich Świętych 3-4); b) musi zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., z poz. 907 z późn. zm.) zwanej dalej ustawą; c) w przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia - obejmować zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań opisanych art. 46 ust. 4a i 5 ustawy każdego z tych Wykonawców; d) okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą. 6. Zamawiający zwróci wadium w sposób odpowiadający formie wnoszenia w przypadkach wymienionych w art. 46 ust. 1, 1a oraz 2 ustawy. W przypadku wpłaty przelewem Zamawiający zwróci kwotę wadium wraz z odsetkami wynikającymi z umowy prowadzenia rachunku, pomniejszoną o koszty prowadzenia rachunku oraz o prowizje bankowe. Wadium wniesione inaczej niż w pieniądzu kasa Wydziału Finansowego Urzędu Miasta Krakowa wydaje (przesyła) Wykonawcom za potwierdzeniem odbioru. Zamawiający zatrzyma wadium w wypadku, gdy zajdzie jedna z okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego (w przypadku wniesienia wadium w innej formie niż przelew i w razie zaistnienia takiej konieczności, Wykonawca na wniosek Zamawiającego/lub samodzielnie zobowiązany będzie do przedłożenia aneksu celem zabezpieczenia oferty przez okres związania oferty tj. 30 dni od dnia licytacji)
Zaliczka Nie
Wiedza W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy, w tym w szczególności posiadają wiedzę i doświadczenie tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie zrealizowali co najmniej 1 dostawę komputerów biurkowych o wartości minimum 50 000,00 zł brutto. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o dokumenty, o których mowa w ogłoszeniu poniżej
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1. Wniosek o dopuszczenie do licytacji elektronicznej (wzór) dostępny jest na stronie internetowej: www.bip.krakow.pl (post. nr OR-10.271.113.2014), wraz z pozostałymi wzorami niezbędnych dokumentów do złożenia wniosku. 2. Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie została wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej; 3. Dowód dysponowania zasobami do realizacji zamówienia w przypadku polegania na zdolnościach innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, w szczególności pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - jeżeli dotyczy
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu LE
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Istotne zmiany treści umowy mogą wynikać z następujących okoliczności: a) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy, b) gdy z przyczyn niezależnych od Stron umowy konieczna będzie zmiana Załącznika nr 1 do umowy, c) gdy z przyczyn niezależnych od Stron umowy konieczna będzie zmiana terminu realizacji niniejszej umowy, 2. Zmiany treści umowy dopuszczone powyżej nie mogą prowadzić do zwiększenia wynagrodzenia brutto
Kryt cena A
Licytacja etapy 1
Czas trwania 60
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Le adres aukcja https://licytacje.uzp.gov.pl
Le adres opis www.bip.krakow.pl
Le wymagania 1) Z platformy w pełnym zakresie mogą korzystać wyłącznie Wykonawcy, którzy zarejestrują się w systemie pod adresem https://licytacje.uzp.gov.pl/. 2) Rejestracji Wykonawca powinien dokonać przed wysłaniem wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji. 3) Przy rejestracji na platformie Wykonawca otrzyma LOGIN - identyfikator użytkownika. Wykonawca informuje Zamawiającego we wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji wyłącznie o swoim LOGIN-ie. W przypadku wpisania nieprawidłowego LOGIN-u lub nie podania go Zamawiającemu we wniosku, Wykonawca na wezwanie Zamawiającego zobowiązany jest do niezwłocznego przekazania prawidłowego LOGIN-u. Niepoinformowanie Zamawiającego o loginie bądź jego błędne wskazanie uniemożliwi udział Wykonawcy w licytacji. Uwaga: nie należy przesyłać Zamawiającemu hasła należącego do Wykonawcy. 4) Wymagania techniczne: Komputer PC z systemem operacyjnym Windows/Linux z zainstalowaną przeglądarką internetową: Mozilla Firefox 2.0 (lub wyższa) lub Internet Explorer w wersji 6.0 (lub wyższa) oraz aktywne połączenie z siecią Internet
Le postapien 1) Wykonawcy w trakcie licytacji składają kolejne korzystniejsze postąpienia w zakresie WYNAGRODZENIA NETTO za 1 szt. KOMPUTERA BIURKOWEGO W OBUDOWIE TYPU MINI WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM. 2) Oferta złożona w toku licytacji przestaje wiązać, gdy inny Wykonawca złożył ofertę korzystniejszą. 3) W toku licytacji Wykonawcy proponują WYNAGRODZENIE NETTO za 1 szt. KOMPUTERA BIURKOWEGO W OBUDOWIE TYPU MINI WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM wyrażoną w złotych oraz ewentualnie w groszach. Uwaga: grosze należy oddzielić od złotych kropką. 4) Minimalna wysokość postąpienia wynosi: 10 zł netto. Pierwsze składane postąpienie winno być niższe od kwoty wywoławczej. Kolejne postąpienia winny być niższe od WYNAGRODZENIA NETTO za 1 szt. KOMPUTERA BIURKOWEGO W OBUDOWIE TYPU MINI WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM zaproponowanego wcześniej przez innego Wykonawcę. 5) Zamawiający informuje, że kwota wywoławcza wynosi: 2 276,42 zł netto za 1 szt. KOMPUTERA BIURKOWEGO W OBUDOWIE TYPU MINI WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje najniższe wynagrodzenie netto za 1 szt. KOMPUTERA BIURKOWEGO W OBUDOWIE TYPU MINI WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM. 6) W celu ustalenia zaoferowanego wynagrodzenia brutto za 1 szt. KOMPUTERA BIURKOWEGO W OBUDOWIE TYPU MINI WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM - wynagrodzenie netto zaproponowane w ofercie zwycięskiej zostanie zwiększone o 23 % stawkę podatku VAT. Całkowite wynagrodzenie za realizację przedmiotu zamówienia będzie stanowiło iloczyn liczby zamówionych KOMPUTERÓW BIURKOWYCH W OBUDOWIE TYPU MINI WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM i WYNAGRODZENIA BRUTTO za 1 szt. KOMPUTERA BIURKOWEGO W OBUDOWIE TYPU MINI WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM. 7) Za pośrednictwem platformy licytacyjnej Wykonawcy na bieżąco otrzymują informację o pozycji składanych przez nich ofert, liczbie Wykonawców biorących udział w licytacji elektronicznej, a także o zaoferowanych wysokościach postąpień
Le data skl 04/11/2014
Le godz skl 13:00
Le miejsce skl Urząd Miasta Krakowa, Plac Wszystkich Świętych 3-4, Kancelaria Magistratu (parter), stanowisko nr 1, Kancelaria Magistratu jest czynna od poniedziałku do piątku od 7:40 - 15:30
Le term otw 5 dni od dnia przekazania zaproszeń do Wykonawców - godzina: 12:00
Le term war zam Termin zamknięcia licytacji upływa w dniu otwarcia, o godzinie: 13:00 (licytacja zostanie zamknięta, gdy po upływie czasu wskazanego w sekcji IV.4.10) nie zostanie złożona żadna oferta).
Wym zab umowy Nie dotyczy
Istotne post Wzór umowy wraz z załącznikiem znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego http://www.bip.krakow.pl/ (post. OR-10.271.113.2014)
Inf dodat I) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego (np. członkowie konsorcjum) są zobowiązani ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego są zobowiązani do złożenia wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. UWAGA: Pełnomocnictwa składane w przedmiotowym postępowaniu mogą być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. II) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego składają: 1) każdy z osobna - dokumenty wymienione w sekcji III.4.2) tiret 2 oraz III.4.4) ogłoszenia - wzory dokumentów są dostępne na stronie internetowej www.bip.krakow.pl (postępowanie OR-10.271.113.2014). 2) Oświadczenie Pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy (część I oświadczenia) oraz o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy (część II oświadczenia) zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie internetowej www.bip.krakow.pl (postępowanie OR-10.271.113.2014). 3) dokument o, którym mowa w sekcji III 6) pkt 1 ogłoszenia. 4) dokument, o którym mowa w sekcji III.4.1 ogłoszenia składa ten z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, który spełnia warunek - wzór dokumentu (wykazu) jest dostępny na stronie internetowej www.bip.krakow.pl (postępowanie OR-10.271.113.2014). Wiedzę i doświadczenie, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, muszą posiadać łącznie. 5) dokumenty, o których mowa w sekcji III 6) pkt 2 i 3 ogłoszenia - jeżeli dotyczy. III) Sposób przygotowania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 1) Wniosek powinien zawierać w szczególności: oświadczenie woli Wykonawcy dotyczący udziału w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia, zarejestrowaną nazwę Wykonawcy, zarejestrowany adres Wykonawcy z numerem kodu pocztowego, telefon, fax, adres strony internetowej i poczty elektronicznej oraz LOGIN Wykonawcy (wzór dokumentu jest dostępny na stronie internetowej: www.bip.krakow.pl - post. nr OR-10.271.113.2014). W przypadku złożenia wniosku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia podane powyżej informacje winny być wskazane dla każdego z tych Wykonawców. 2) Wykonawca może złożyć tylko jeden wniosek, sporządzony na piśmie w języku polskim w sposób czytelny i trwały, podpisany przez osobę/y upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. 3) Część wniosku, co do której Wykonawca zastrzega poufność - jednocześnie wykazując przy tym, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji - należy umieścić w odrębnej kopercie z opisem -Zastrzeżona część wniosku-. Zamawiający nie odpowiada za ujawnienie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa przekazanych mu przez Wykonawcę wbrew postanowieniom niniejszego podpunktu. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy. Przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności, zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jedn.: Dz. U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 z późn. zm.). Uwaga! Zamawiający zwraca uwagę Wykonawców, że zgodnie z art. 139 ust. 3 ustawy, umowy w sprawach zamówień publicznych -są jawne i podlegają udostępnianiu na zasadach określonych w przepisach o dostępie do informacji publicznej- 4) Wszystkie dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy na każdej zapisanej stronie poświadczanego dokumentu, z zastrzeżeniem, że pełnomocnictwo oraz pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez ustanowionego pełnomocnika). 5) Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, zgodnie z § 7 ust. 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Podpisy na wniosku należy składać w sposób umożliwiający identyfikację podpisującego. 6) Wniosek należy złożyć w nieprzejrzystej i trwale zamkniętej kopercie lub opakowaniu. Na kopercie lub opakowaniu należy umieścić następujące informacje: Nazwa i adres wykonawcy /ewentualnie pieczęć/, Wydział Organizacji i Nadzoru Oddział Zamówień Publicznych, Znak sprawy: OR-10.271.113.2014, Tytuł zamówienia: Dostawa komputerów biurkowych w obudowie typu mini wraz z oprogramowaniem. IV) W razie pytań należy je składać na numer faxu 12 616 12 36 lub drogą elektroniczną na adres info@um.krakow.pl, a w przypadku konieczności udzielenia wyjaśnień dotyczących treści niniejszego ogłoszenia, Zamawiający niezwłocznie udzieli tych wyjaśnień na stronie internetowej www.bip.krakow.pl w zakładce dotyczącej niniejszego ogłoszenia. Osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są: Marcin Żak - tel. 12 616-12-89 lub Dorota Pietrzykowska - tel. 12 616-17-57. V) Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)