Dostawa mebli biurowych

Publication date 2014-11-24
End date 2014-12-02 10:00:00
Instytucja Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble biurowe,
  • Różne meble i wyposażenie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 384970 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 391300002, 391500008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych do rozbudowywanego budynku nr 11 dla potrzeb Ośrodka Zintegrowanych Badań Strukturalnych i Czynnościowych Centralnego Układu Nerwowego w Wojskowym Instytucie Medycyny Lotniczej w Warszawie, przy ul. Krasińskiego 54/56.
W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi dostawa fabrycznie nowych mebli biurowych, do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, zgodnie z opisem i informacjami zawartymi w formularzu cenowym, zestawieniu wymaganych parametrów techniczno-eksploatacyjnych, wzorze umowy oraz zaleceniami Zamawiającego.
Pod pojęciem fabrycznie nowe, Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, pochodzących z bieżącej produkcji, wcześniej nieużywanych, nieregenerowanych, bez śladów uszkodzenia.
Oferowany przedmiot umowy w dniu składania ofert nie może być przeznaczony przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa - załącznik nr 2 do SIWZ (Formularz cenowy) oraz załącznik nr 3 do SIWZ (Zestawienie wymaganych parametrów techniczno-eksploatacyjnych).

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej
Ulica ul. Krasińskiego 54/56
Nr domu 54
Nr miesz 56
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 01-755
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 022 6852689
Fax 022 6852689, 6852715
Internet www.wiml.waw.pl
Regon 01013218800000
E mail mpuszkar.wiml.waw.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Instytut Badawczy
Rodzaj zam inny Instytut Badawczy
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 20
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg sposobu spełnia/ nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków
Wiedza Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg sposobu spełnia/ nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków
Potencjal Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg sposobu spełnia/ nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków
Zdolne Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg sposobu spełnia/ nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków
Sytuacja Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg sposobu spełnia/ nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw a. Zestawienie wymaganych parametrów techniczno-eksploatacyjnych - załącznik nr 3 do SIWZ. b. Dostępne karty katalogowe lub firmowe materiały informacyjne (ulotki, foldery, zdjęcia) w formacie pozwalającym dostrzec szczegóły (optymalny format A-5), wymiary oraz opis techniczny pozwalające na ocenę czy oferowane meble spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w załączniku nr 3 do SIWZ.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w szczególności w zakresie terminu realizacji zamówienia, wynagrodzenia wykonawcy, specyfikacji zamawianych mebli i wyposażenia lub warunków wykonania, w następujących przypadkach: a) zmiany, co do sposobu realizacji zamówienia lub w przedmiocie zamówienia (w tym w szczególności specyfikacji mebli lub warunków wykonania), jeżeli wynikają ze zmiany w obowiązujących przepisach prawa, które mają wpływ na realizację zamówienia przez Wykonawcę; b) zmiany w zakresie zaoferowanego przez Wykonawcę towaru, jeżeli zmiana będzie wynikać z wycofania ze sprzedaży mebli wskazanych w załączniku nr 2 do SIWZ, pod warunkiem zaoferowania towaru o parametrach nie gorszych, aniżeli określone w załączniku nr 3 do SIWZ; c) zmiany terminu realizacji umowy, o ile będzie to konieczne z uwagi na nieprzewidziane okoliczności, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy.
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin realizacji
Kryt 2p 10
Spec www www.wiml.waw.pl
Spec war siedziba Zamawiającego, bud. nr 5, pok. nr 28 - Sekcja Planowania Logistycznego i Zamówień Publicznych
Data skl 02/12/2014
Godz skl 10:00
Miejsce siedziba Zamawiającego, bud. nr 2, pok nr 37 - Punkt Ewidencyjny WIML
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Innowacyjna Gospodarka
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)