Dostawa mebli biurowych

Data publikacji 2014-11-24
Data zakończenia 2014-12-02 10:00:00
Instytucja Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble biurowe,
  • Różne meble i wyposażenie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 384970 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391300002, 391500008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych do rozbudowywanego budynku nr 11 dla potrzeb Ośrodka Zintegrowanych Badań Strukturalnych i Czynnościowych Centralnego Układu Nerwowego w Wojskowym Instytucie Medycyny Lotniczej w Warszawie, przy ul. Krasińskiego 54/56.
W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi dostawa fabrycznie nowych mebli biurowych, do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, zgodnie z opisem i informacjami zawartymi w formularzu cenowym, zestawieniu wymaganych parametrów techniczno-eksploatacyjnych, wzorze umowy oraz zaleceniami Zamawiającego.
Pod pojęciem fabrycznie nowe, Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, pochodzących z bieżącej produkcji, wcześniej nieużywanych, nieregenerowanych, bez śladów uszkodzenia.
Oferowany przedmiot umowy w dniu składania ofert nie może być przeznaczony przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa - załącznik nr 2 do SIWZ (Formularz cenowy) oraz załącznik nr 3 do SIWZ (Zestawienie wymaganych parametrów techniczno-eksploatacyjnych).

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej
Ulica ul. Krasińskiego 54/56
Nr domu 54
Nr miesz 56
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 01-755
Województwo mazowieckie
Tel 022 6852689
Fax 022 6852689, 6852715
Internet www.wiml.waw.pl
Regon 01013218800000
E-mail mpuszkar.wiml.waw.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Instytut Badawczy
Rodzaj zam inny Instytut Badawczy
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 20
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg sposobu spełnia/ nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków
Wiedza Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg sposobu spełnia/ nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków
Potencjał Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg sposobu spełnia/ nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków
Zdolne Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg sposobu spełnia/ nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków
Sytuacja Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg sposobu spełnia/ nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające a. Zestawienie wymaganych parametrów techniczno-eksploatacyjnych - załącznik nr 3 do SIWZ. b. Dostępne karty katalogowe lub firmowe materiały informacyjne (ulotki, foldery, zdjęcia) w formacie pozwalającym dostrzec szczegóły (optymalny format A-5), wymiary oraz opis techniczny pozwalające na ocenę czy oferowane meble spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w załączniku nr 3 do SIWZ.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w szczególności w zakresie terminu realizacji zamówienia, wynagrodzenia wykonawcy, specyfikacji zamawianych mebli i wyposażenia lub warunków wykonania, w następujących przypadkach: a) zmiany, co do sposobu realizacji zamówienia lub w przedmiocie zamówienia (w tym w szczególności specyfikacji mebli lub warunków wykonania), jeżeli wynikają ze zmiany w obowiązujących przepisach prawa, które mają wpływ na realizację zamówienia przez Wykonawcę; b) zmiany w zakresie zaoferowanego przez Wykonawcę towaru, jeżeli zmiana będzie wynikać z wycofania ze sprzedaży mebli wskazanych w załączniku nr 2 do SIWZ, pod warunkiem zaoferowania towaru o parametrach nie gorszych, aniżeli określone w załączniku nr 3 do SIWZ; c) zmiany terminu realizacji umowy, o ile będzie to konieczne z uwagi na nieprzewidziane okoliczności, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin realizacji
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.wiml.waw.pl
Adres uzyskania siwz siedziba Zamawiającego, bud. nr 5, pok. nr 28 - Sekcja Planowania Logistycznego i Zamówień Publicznych
Data składania wniosków 02/12/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce siedziba Zamawiającego, bud. nr 2, pok nr 37 - Punkt Ewidencyjny WIML
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Innowacyjna Gospodarka
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)