Dostawa oprogramowania prawniczego na potrzeby Zarządu Transportu Miejskiego w Gdańsku
Publication date | 2014-12-01 |
End date | 2014-12-09 12:00:00 |
Instytucja | Zarząd Transportu Miejskiego |
Miejscowość | Gdańsk |
Województwo | pomorskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 392836 / 2014 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 484220002 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
Dostawa oprogramowania prawniczego na potrzeby Zarządu Transportu Miejskiego w Gdańsku. Zakres zamówienia: 1.Serwis prawny winien zawierać: a)akty prawne w tym prawo miejscowe - teksty ujednolicone aktów prawnych opublikowanych, zarówno obecnie obowiązujących, oczekujących jak i archiwalnych (zawarte w programie - nie mogą to być linki do stron urzędowych), b)orzeczenia, c)komentarze, d)monografie, e)wzory dokumentów i pism, f)piśmiennictwo (glosy), g)komplet tekstów projektów ustaw wraz z kompletem uzasadnień (nie mniej niż 5.000 projektów wraz z oceną co do aktualności; systemem relacji z aktami oraz w szczególności systemem relacji z aktami obowiązującymi (zmienia-uchyla), h)komplet tekstów aktów opublikowanych w Monitorze Polskim, ujednoliconych i ocenionych co do obowiązywania, opublikowanych od 1945 roku, i)indeksy hasłowe umożliwiające wyszukiwanie dokumentów dotyczących wybranej tematyki i z jednoczesną możliwością zawężania do aktów prawnych dla wybranego województwa, powiatu, gminy, j)praktyczne komentarze z zakresu zamówień publicznych, k)analizy z zakresu zamówień publicznych, czyli opracowania, które składają się z dokumentów wyselekcjonowanych dla konkretnego zagadnienia (m.in. aktów prawnych, orzecznictwa, pism urzędowych, komentarzy praktycznych, pytań i odpowiedzi). 2.Program musi umożliwić: a)ustawiania stanu prawnego na wybrany dzień, b)automatyczne porównywanie zmian treści projektów ustaw w porównaniu do poprzedniej wersji - precyzyjne pokazywanie zmian na tekście dokumentu, c)przeglądanie tekstów projektów mogących zmienić akt obowiązujący z poziomu konkretnej jednostki redakcyjnej aktu prawnego, której dotyczy projekt (projekty w relacji z aktem obowiązującym, np. z art. 1 KC.), d)wyszukiwanie aktów prawa miejscowego w zawężeniu do aktów prawnych dla wybranego województwa, powiatu, gminy, e)wyodrębnienie w zakresie Dzienników wojewódzkich osobnych baz z aktami: obowiązującymi, nieobowiązującymi (archiwalnymi) i oczekującymi, f)wyodrębnienie w zakresie projektów ustaw osobnych baz z dokumentami aktualnymi i archiwalnymi, g)wyodrębnienie w zakresie orzeczeń, pism urzędowych osobnych baz z dokumentami aktualnymi i nieaktualnymi, h)kopiowanie całości, części dokumentów bezpośrednio z systemu do edytorów tekstów (w tym aktów prawnych, orzeczeń, glos, komentarzy, monografii), i)wyświetlenie i wydruku pełnej treści komentarza do ustawy, j)wyświetlenie i wydruku pełnej treści monografii. Program musi zawierać informacje o zakwalifikowaniu aktu prawnego do innej kategorii niż: obowiązujący, archiwalny, oczekując wraz ze wskazaniem przyczyny kwalifikacji np. akt jednorazowy. Użytkownik musi mieć możliwość zadawania pytań z zakresu zamówień publicznych, nie mniej niż 50 pytań rocznie. 3.Liczba licencji: a)on-line licencja (uruchamiane bezpośrednio ze strony www, bez konieczności instalowania aplikacji) - 2 licencje, b)licencja instalowana i uruchamia z serwera, instalowana i użytkowana na dowolnej liczbie stanowisk wyposażonych w system operacyjny Windows XP-7-8-8.1 (w danym momencie może pracować tylko tylu użytkowników ile jest zakupionych licencji) - 1 licencja. c)Okres aktualizacji nie mniej niż 12 miesięcy. d)Częstotliwość aktualizacji: -wersja serwerowa - co najmniej raz na miesiąc przez cały okres trwania umowy tj. 12 m-cy od daty jej podpisania, -wersja on-line - codziennie, w dni robocze, z wyjątkiem sobót, niedziel i dni wolnych od pracy przez cały okres trwania umowy, tj. 12 m-cy od daty jej podpisania. 4.Dodatkowe moduły zawierające informacje z zakresu: a)prawa pracy i ubezpieczeń społecznych wraz z możliwością zadawania pytań specjalistom z powyższej dziedziny, b)zarządzania zasobami ludzkimi, c)zamówień publicznych wraz z możliwością zadawania pytań specjalistom z powyższej dziedziny. 5.Program (moduł) musi zawierać: a)wzory pism, umów, deklaracji i formularzy w wersji: do przejrzenia (plik pdf), do wypełnienia (plik doc lub docx), do obliczeń (plik xls lub xlsx). b)komentarze specjalistów aktualizowane na bieżąco, c)bazę pytań i odpowiedzi z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych. Baza musi być na bieżąco aktualizowana. Program musi zawierać informacje o stawkach, wskaźnikach z zakresu ubezpieczeń społecznych i prawa pracy wraz z kalkulatorami umożliwiającymi ich obliczanie. Powyższe moduły mogą być elementem programu informacji prawnych lub odrębnymi programami. Muszą jednak stanowić logiczną całość. 5.Warunki wykonania zamówienia i wymagania Zamawiającego: 1.Dostarczenie oprogramowania fabrycznie nowego do siedziby Zamawiającego, przy ul. Na Stoku 49, IV piętro, pokój 410; 2.udzielenia gwarancji zgodnej z gwarancją producenta na oprogramowanie; |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Zarząd Transportu Miejskiego |
Ulica | ul. Na Stoku 49 |
Nr domu | 49 |
Miejscowosc | Gdańsk |
Kod poczt | 80-874 |
Wojewodztwo | pomorskie |
Tel | 058 3091323 do 25 w. 410 |
Fax | 058 3091323 w. 402 |
Internet | www.ztm.gda.pl |
Regon | 22004675300000 |
E mail | i.ciechowska@ztm.gda.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Administracja samorządowa |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Nie |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | Obowiązuje termin |
Czas dni | 5 |
Wadium | Zamawiający nie żąda wniesienia wadium |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień |
Wiedza | Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. |
Potencjal | Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. |
Zdolne | Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. |
Sytuacja | Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy: a)związane ze zmianami organizacyjnymi m.in. zmiana rachunku bankowego b)zmiana wynagrodzenia i warunków płatności może nastąpić w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług na dzień wystawienia faktury w stosunku do stawki obowiązującej w dniu podpisania umowy oraz w przypadku waloryzacji stawki o wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłoszony przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego z ostatnich dwunastu miesięcy poprzedzających miesiąc od którego obowiązywać ma waloryzacja, c)gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego, |
Kryt cena | B |
Kryt 1p | 90 |
Kryt 2 | Termin realizacji w dniach |
Kryt 2p | 10 |
Spec www | http://www.ztm.gda.pl/hmvc/index.php/test/przetargi_lista |
Spec war | w siedzibie Zamawiającego tj. ul. Na Stoku 49 w Gdańsku, I piętro, pokój 106 |
Data skl | 09/12/2014 |
Godz skl | 12:00 |
Miejsce | w siedzibie Zamawiającego tj. ul. Na Stoku 49 w Gdańsku, I piętro, pokój 112 (sekretariat) |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Inf dodat | 1. otwarcie ofert nastąpi w dniu 09.12.2014r. o godzinie 12:15 w siedzibie Zamawiającego tj. ul. Na Stoku 49 w Gdańsku, IV piętro, pokój 411 (sala konferencyjna), 2.Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest: 2.1.w sprawach formalno-prawnych: Izabela Ciechowska-Karczewska (58) 309-13-23 wew. 1061 w godz. 8:00 - 14:00, adres mailowy: i.ciechowska@ztm.gda.pl 2.2.w sprawach związanych z opisem przedmiotu zamówienia: Marcin Dymarski (58) 309-13-23 wew. 418 w godz. 8:00 - 14:00, adres mailowy: m.dymarski@ztm.gda.pl |
Czy uniewaznienie | Nie |
Dok grup kap 1 | Tak |