Dostawa oprogramowania prawniczego na potrzeby Zarządu Transportu Miejskiego w Gdańsku

Data publikacji 2014-12-01
Data zakończenia 2014-12-09 12:00:00
Instytucja Zarząd Transportu Miejskiego
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Zestawy pakietów oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 392836 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 484220002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa oprogramowania prawniczego na potrzeby Zarządu Transportu Miejskiego w Gdańsku.
Zakres zamówienia:
1.Serwis prawny winien zawierać:
a)akty prawne w tym prawo miejscowe - teksty ujednolicone aktów prawnych opublikowanych, zarówno obecnie obowiązujących, oczekujących jak i archiwalnych (zawarte w programie - nie mogą to być linki do stron urzędowych),
b)orzeczenia,
c)komentarze,
d)monografie,
e)wzory dokumentów i pism,
f)piśmiennictwo (glosy),
g)komplet tekstów projektów ustaw wraz z kompletem uzasadnień (nie mniej niż 5.000 projektów wraz z oceną co do aktualności; systemem relacji z aktami oraz w szczególności systemem relacji z aktami obowiązującymi (zmienia-uchyla),
h)komplet tekstów aktów opublikowanych w Monitorze Polskim, ujednoliconych i ocenionych co do obowiązywania, opublikowanych od 1945 roku,
i)indeksy hasłowe umożliwiające wyszukiwanie dokumentów dotyczących wybranej tematyki i z jednoczesną możliwością zawężania do aktów prawnych dla wybranego województwa, powiatu, gminy,
j)praktyczne komentarze z zakresu zamówień publicznych,
k)analizy z zakresu zamówień publicznych, czyli opracowania, które składają się z dokumentów wyselekcjonowanych dla konkretnego zagadnienia (m.in. aktów prawnych, orzecznictwa, pism urzędowych, komentarzy praktycznych, pytań i odpowiedzi).

2.Program musi umożliwić:
a)ustawiania stanu prawnego na wybrany dzień,
b)automatyczne porównywanie zmian treści projektów ustaw w porównaniu do poprzedniej wersji - precyzyjne pokazywanie zmian na tekście dokumentu,
c)przeglądanie tekstów projektów mogących zmienić akt obowiązujący z poziomu konkretnej jednostki redakcyjnej aktu prawnego, której dotyczy projekt (projekty w relacji z aktem obowiązującym, np. z art. 1 KC.),
d)wyszukiwanie aktów prawa miejscowego w zawężeniu do aktów prawnych dla wybranego województwa, powiatu, gminy,
e)wyodrębnienie w zakresie Dzienników wojewódzkich osobnych baz z aktami: obowiązującymi, nieobowiązującymi (archiwalnymi) i oczekującymi,
f)wyodrębnienie w zakresie projektów ustaw osobnych baz z dokumentami aktualnymi i archiwalnymi,
g)wyodrębnienie w zakresie orzeczeń, pism urzędowych osobnych baz z dokumentami aktualnymi i nieaktualnymi,
h)kopiowanie całości, części dokumentów bezpośrednio z systemu do edytorów tekstów (w tym aktów prawnych, orzeczeń, glos, komentarzy, monografii),
i)wyświetlenie i wydruku pełnej treści komentarza do ustawy,
j)wyświetlenie i wydruku pełnej treści monografii.

Program musi zawierać informacje o zakwalifikowaniu aktu prawnego do innej kategorii niż: obowiązujący, archiwalny, oczekując wraz ze wskazaniem przyczyny kwalifikacji np. akt jednorazowy.
Użytkownik musi mieć możliwość zadawania pytań z zakresu zamówień publicznych, nie mniej niż 50 pytań rocznie.

3.Liczba licencji:
a)on-line licencja (uruchamiane bezpośrednio ze strony www, bez konieczności instalowania aplikacji) - 2 licencje,
b)licencja instalowana i uruchamia z serwera, instalowana i użytkowana na dowolnej liczbie stanowisk wyposażonych w system operacyjny Windows XP-7-8-8.1 (w danym momencie może pracować tylko tylu użytkowników ile jest zakupionych licencji) - 1 licencja.
c)Okres aktualizacji nie mniej niż 12 miesięcy.
d)Częstotliwość aktualizacji:
-wersja serwerowa - co najmniej raz na miesiąc przez cały okres trwania umowy tj. 12 m-cy od daty jej podpisania,
-wersja on-line - codziennie, w dni robocze, z wyjątkiem sobót, niedziel i dni wolnych od pracy przez cały okres trwania umowy, tj. 12 m-cy od daty jej podpisania.

4.Dodatkowe moduły zawierające informacje z zakresu:
a)prawa pracy i ubezpieczeń społecznych wraz z możliwością zadawania pytań specjalistom z powyższej dziedziny,
b)zarządzania zasobami ludzkimi,
c)zamówień publicznych wraz z możliwością zadawania pytań specjalistom z powyższej dziedziny.
5.Program (moduł) musi zawierać:
a)wzory pism, umów, deklaracji i formularzy w wersji: do przejrzenia (plik pdf), do wypełnienia (plik doc lub docx), do obliczeń (plik xls lub xlsx).
b)komentarze specjalistów aktualizowane na bieżąco,
c)bazę pytań i odpowiedzi z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych. Baza musi być na bieżąco aktualizowana.

Program musi zawierać informacje o stawkach, wskaźnikach z zakresu ubezpieczeń społecznych i prawa pracy wraz z kalkulatorami umożliwiającymi ich obliczanie.
Powyższe moduły mogą być elementem programu informacji prawnych lub odrębnymi programami. Muszą jednak stanowić logiczną całość.

5.Warunki wykonania zamówienia i wymagania Zamawiającego:
1.Dostarczenie oprogramowania fabrycznie nowego do siedziby Zamawiającego, przy ul. Na Stoku 49, IV piętro, pokój 410;
2.udzielenia gwarancji zgodnej z gwarancją producenta na oprogramowanie;

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zarząd Transportu Miejskiego
Ulica ul. Na Stoku 49
Nr domu 49
Miejscowość Gdańsk
Kod Pocztowy 80-874
Województwo pomorskie
Tel 058 3091323 do 25 w. 410
Fax 058 3091323 w. 402
Internet www.ztm.gda.pl
Regon 22004675300000
E-mail i.ciechowska@ztm.gda.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 5
Wadium Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień
Wiedza Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Potencjał Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dokument podmiotów Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy: a)związane ze zmianami organizacyjnymi m.in. zmiana rachunku bankowego b)zmiana wynagrodzenia i warunków płatności może nastąpić w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług na dzień wystawienia faktury w stosunku do stawki obowiązującej w dniu podpisania umowy oraz w przypadku waloryzacji stawki o wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłoszony przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego z ostatnich dwunastu miesięcy poprzedzających miesiąc od którego obowiązywać ma waloryzacja, c)gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego,
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin realizacji w dniach
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz http://www.ztm.gda.pl/hmvc/index.php/test/przetargi_lista
Adres uzyskania siwz w siedzibie Zamawiającego tj. ul. Na Stoku 49 w Gdańsku, I piętro, pokój 106
Data składania wniosków 09/12/2014
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce w siedzibie Zamawiającego tj. ul. Na Stoku 49 w Gdańsku, I piętro, pokój 112 (sekretariat)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 1. otwarcie ofert nastąpi w dniu 09.12.2014r. o godzinie 12:15 w siedzibie Zamawiającego tj. ul. Na Stoku 49 w Gdańsku, IV piętro, pokój 411 (sala konferencyjna), 2.Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest: 2.1.w sprawach formalno-prawnych: Izabela Ciechowska-Karczewska (58) 309-13-23 wew. 1061 w godz. 8:00 - 14:00, adres mailowy: i.ciechowska@ztm.gda.pl 2.2.w sprawach związanych z opisem przedmiotu zamówienia: Marcin Dymarski (58) 309-13-23 wew. 418 w godz. 8:00 - 14:00, adres mailowy: m.dymarski@ztm.gda.pl
Czy unieważnienie Nie
Dok grup kap 1 Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)