Publication date |
2014-12-01 |
End date |
2014-12-09 08:30:00 |
Instytucja |
Miejski Zespół Żłobków w Lublinie |
Miejscowość |
Lublin |
Województwo |
lubelskie |
Branża |
- Warzywa przetworzone,
- Przetworzone owoce i orzechy,
- Oleje zwierzęce lub roślinne,
- Produkty przemiału ziarna,
- Różne produkty spożywcze,
- Wyroby ciastkarskie i ciasta,
- Baterie galwaniczne
|
Szczegóły
|
Numer ogłoszenia |
393752 / 2014 |
Document type |
ZP-400 |
Cpv code |
158000006, 153320004, 154110002, 156100007, 153311424, 158121004, 31420008 |
Adres strony internetowej siwz |
|
BZP |
Zobacz
|
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Miejski Zespół Żłobków w Lublinie
|
Ulica |
ul. Wolska 5
|
Nr domu |
5
|
Miejscowosc |
Lublin
|
Kod poczt |
20-411
|
Wojewodztwo |
lubelskie
|
Tel |
81 466 49 91
|
Fax |
81 466 49 91
|
Internet |
www.zlobki.lublin.pl
|
Regon |
43091020300000
|
E mail |
mzz_lublin@o2.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Inny: Gminna jednostka organizacyjna działająca jako jednostka budżetowa
|
Rodzaj zam inny |
Gminna jednostka organizacyjna działająca jako jednostka budżetowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Nie
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zak |
31/12/2015
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający określił minimalne wymagania O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1) posiadają zgłoszoną działalność gospodarczą w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno-spożywczymi, zgodnie z ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno- spożywczych; 2)posiadają zgłoszoną działalność podlegającą urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej, zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia
|
Wiedza |
Zamawiający nie precyzuje wyżej wymienionego warunku. Zamawiający dokona weryfikacji w/w warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy
|
Potencjal |
Zamawiający nie precyzuje wyżej wymienionego warunku. Zamawiający dokona weryfikacji w/w warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy
|
Zdolne |
Zamawiający nie precyzuje wyżej wymienionego warunku. Zamawiający dokona weryfikacji w/w warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy
|
Sytuacja |
Zamawiający nie precyzuje wyżej wymienionego warunku. Zamawiający dokona weryfikacji w/w warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy
|
Oswiadczenie potwierdzenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 17 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia opis 17 |
oświadczenie podmiotu trzeciego, iż ponosi odpowiedzialność solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dok potw |
Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym: zaświadczenia zawierające ocenę jakości handlowej artykułów rolno - spożywczych będących przedmiotem niniejszego zamówienia pochodzące od podmiotów uprawnionych do kontroli jakości (np. świadectwo jakości handlowej wydane przez właściwy organ Inspekcji Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, a w przypadku gdy Wykonawca nie dysponuje zaświadczeniami lub decyzjami obowiązany jest przedłożyć oświadczenie, iż oferowane przez niego artykuły rolno-spożywcze spełniają wymagania w zakresie jakości handlowej określone w przepisach o jakości handlowej oraz dodatkowe wymagania dotyczące tych artykułów jeżeli ich spełnienie zostało zadeklarowane przez producenta - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli Zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich: aktualny certyfikat HACCP wystawiony na Wykonawcę przez niezależną instytucję certyfikującą, (lub zaświadczenie właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem zasad wdrożonego systemu HACCP przez Wykonawcę) a w przypadku gdy Wykonawca nie wdrożył systemu HACCP obowiązany jest przedłożyć oświadczenie o wdrażaniu w zakładzie produkcji / obrotu artykułami rolno- spożywczymi będącymi przedmiotem zamówienia systemu HACCP oraz o wdrożeniu i realizacji zasady dobrej praktyki higienicznej i produkcyjnej w zakresie produkcji / obrotu artykułami rolno- spożywczymi będącymi przedmiotem zamówienia - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ
|
Inne dokumenty |
Wypełniony formularz ofertowy wg wzoru stanowiącego nr 6 do SIWZ. Wypełniony kosztorys cenowy (opis przedmiotu zamówienia) wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Przewidywane przez Zamawiającego zmiany treści umowy: 1. Ceny jednostkowe zawarte w ofercie tj. w kosztorysie cenowym (załącznik nr 1 do SIWZ) winny być stałe, mogą ulec zmianie jedynie w wymienionych poniżej sytuacjach: a) Zmiany wielości opakowania dostarczanego przedmiotu zamówienia lub zmiana dostarczanego artykułu na inny - w przypadku wycofania z obrotu na rynku lub zaprzestania produkcji, pod warunkiem zaproponowania produktu równoważnego z zastrzeżeniem niezmienności cen jednostkowych ( w przypadku zwiększenia wielkości opakowań) lub ich stosunkowego zmniejszenia ( w przypadku zmniejszenia wielkości opakowań), b) W przypadku zmiany co najmniej o 3% kwartalnego wskaźnika cen towarów i usług podawanego przez GUS, publikowanego w Monitorze Polskim, wówczas zmiana cen jednostkowych o wielkość tegoż wskaźnika, jednak zmiany nie mogą zostać wprowadzone wcześniej niż po jego ogłoszeniu. Zmiana umowy w tym zakresie może być wprowadzona tylko na wniosek Wykonawcy. Jednocześnie Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających ta zmianę jako podstawy do podwyższenia lub obniżenia cen towarów. c) W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT - w celu dostosowania do aktualnie obowiązującej stawki. Zmiana ceny jednostkowej netto - bez zmiany ceny jednostkowej brutto produktów objętych zmianą, jednak nie wcześniej niż po dacie rozpoczęcia jej obowiązywania co będzie skutkowało zmianą wartości netto umowy. Zmiana umowy w tym zakresie może być wprowadzona tylko na wniosek Wykonawcy. 2. Inne zmiany nie dotyczące ceny: a) sprostowania oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych, b) w stosunku zakresu realizacji umowy w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian, wynikła z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy np. zdarzeń losowych, zmiany przepisów, c) zmiana danych adresowych jednej ze stron
|
Kryt cena |
B
|
Kryt 1p |
95
|
Kryt 2 |
Termin reklamacji
|
Kryt 2p |
5
|
Spec www |
www.mzz.bip.lublin.eu
|
Spec war |
Miejski Zespół Żłobków w Lublinie
ul. Wolska 5
20-411 Lublin
|
Data skl |
09/12/2014
|
Godz skl |
08:30
|
Miejsce |
Miejski Zespół Żłobków w Lublinie
ul. Wolska 5
20-411 Lublin
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|