Dostawa produktów spożywczych do placówek Miejskiego Zespołu Żłobków w Lublinie

Data publikacji 2014-12-01
Data zakończenia 2014-12-09 08:30:00
Instytucja Miejski Zespół Żłobków w Lublinie
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Warzywa przetworzone,
  • Przetworzone owoce i orzechy,
  • Oleje zwierzęce lub roślinne,
  • Produkty przemiału ziarna,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Wyroby ciastkarskie i ciasta,
  • Baterie galwaniczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 393752 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158000006, 153320004, 154110002, 156100007, 153311424, 158121004, 31420008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów spożywczych do placówek Miejskiego Zespołu Żłobków w Lublinie, odpowiadająca szczegółowo normom branżowym i ogólnej normie handlowej określonej w obowiązujących przepisach prawa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Kosztorysie cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ oraz w opisie jakościowym produktów spożywczych będących przedmiotem zamówienia. Dostawa przedmiotu zamówienia realizowana codziennie w godz. 06:00-08:00 do każdej z ośmiu placówek Zamawiającego

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miejski Zespół Żłobków w Lublinie
Ulica ul. Wolska 5
Nr domu 5
Miejscowość Lublin
Kod Pocztowy 20-411
Województwo lubelskie
Tel 81 466 49 91
Fax 81 466 49 91
Internet www.zlobki.lublin.pl
Regon 43091020300000
E-mail mzz_lublin@o2.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Gminna jednostka organizacyjna działająca jako jednostka budżetowa
Rodzaj zam inny Gminna jednostka organizacyjna działająca jako jednostka budżetowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2015
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający określił minimalne wymagania O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1) posiadają zgłoszoną działalność gospodarczą w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno-spożywczymi, zgodnie z ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno- spożywczych; 2)posiadają zgłoszoną działalność podlegającą urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej, zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia
Wiedza Zamawiający nie precyzuje wyżej wymienionego warunku. Zamawiający dokona weryfikacji w/w warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy
Potencjał Zamawiający nie precyzuje wyżej wymienionego warunku. Zamawiający dokona weryfikacji w/w warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy
Zdolne Zamawiający nie precyzuje wyżej wymienionego warunku. Zamawiający dokona weryfikacji w/w warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje wyżej wymienionego warunku. Zamawiający dokona weryfikacji w/w warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 17 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 17 oświadczenie podmiotu trzeciego, iż ponosi odpowiedzialność solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym: zaświadczenia zawierające ocenę jakości handlowej artykułów rolno - spożywczych będących przedmiotem niniejszego zamówienia pochodzące od podmiotów uprawnionych do kontroli jakości (np. świadectwo jakości handlowej wydane przez właściwy organ Inspekcji Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, a w przypadku gdy Wykonawca nie dysponuje zaświadczeniami lub decyzjami obowiązany jest przedłożyć oświadczenie, iż oferowane przez niego artykuły rolno-spożywcze spełniają wymagania w zakresie jakości handlowej określone w przepisach o jakości handlowej oraz dodatkowe wymagania dotyczące tych artykułów jeżeli ich spełnienie zostało zadeklarowane przez producenta - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli Zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich: aktualny certyfikat HACCP wystawiony na Wykonawcę przez niezależną instytucję certyfikującą, (lub zaświadczenie właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem zasad wdrożonego systemu HACCP przez Wykonawcę) a w przypadku gdy Wykonawca nie wdrożył systemu HACCP obowiązany jest przedłożyć oświadczenie o wdrażaniu w zakładzie produkcji / obrotu artykułami rolno- spożywczymi będącymi przedmiotem zamówienia systemu HACCP oraz o wdrożeniu i realizacji zasady dobrej praktyki higienicznej i produkcyjnej w zakresie produkcji / obrotu artykułami rolno- spożywczymi będącymi przedmiotem zamówienia - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ
Inne dokumenty Wypełniony formularz ofertowy wg wzoru stanowiącego nr 6 do SIWZ. Wypełniony kosztorys cenowy (opis przedmiotu zamówienia) wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Przewidywane przez Zamawiającego zmiany treści umowy: 1. Ceny jednostkowe zawarte w ofercie tj. w kosztorysie cenowym (załącznik nr 1 do SIWZ) winny być stałe, mogą ulec zmianie jedynie w wymienionych poniżej sytuacjach: a) Zmiany wielości opakowania dostarczanego przedmiotu zamówienia lub zmiana dostarczanego artykułu na inny - w przypadku wycofania z obrotu na rynku lub zaprzestania produkcji, pod warunkiem zaproponowania produktu równoważnego z zastrzeżeniem niezmienności cen jednostkowych ( w przypadku zwiększenia wielkości opakowań) lub ich stosunkowego zmniejszenia ( w przypadku zmniejszenia wielkości opakowań), b) W przypadku zmiany co najmniej o 3% kwartalnego wskaźnika cen towarów i usług podawanego przez GUS, publikowanego w Monitorze Polskim, wówczas zmiana cen jednostkowych o wielkość tegoż wskaźnika, jednak zmiany nie mogą zostać wprowadzone wcześniej niż po jego ogłoszeniu. Zmiana umowy w tym zakresie może być wprowadzona tylko na wniosek Wykonawcy. Jednocześnie Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających ta zmianę jako podstawy do podwyższenia lub obniżenia cen towarów. c) W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT - w celu dostosowania do aktualnie obowiązującej stawki. Zmiana ceny jednostkowej netto - bez zmiany ceny jednostkowej brutto produktów objętych zmianą, jednak nie wcześniej niż po dacie rozpoczęcia jej obowiązywania co będzie skutkowało zmianą wartości netto umowy. Zmiana umowy w tym zakresie może być wprowadzona tylko na wniosek Wykonawcy. 2. Inne zmiany nie dotyczące ceny: a) sprostowania oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych, b) w stosunku zakresu realizacji umowy w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian, wynikła z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy np. zdarzeń losowych, zmiany przepisów, c) zmiana danych adresowych jednej ze stron
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Termin reklamacji
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz www.mzz.bip.lublin.eu
Adres uzyskania siwz Miejski Zespół Żłobków w Lublinie ul. Wolska 5 20-411 Lublin
Data składania wniosków 09/12/2014
Godzina składania wniosków 08:30
Miejsce Miejski Zespół Żłobków w Lublinie ul. Wolska 5 20-411 Lublin
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)