Wyposażenie remizy OSP w Mirocinie Górnym

Publication date 2014-12-02
End date 2014-12-11 10:00:00
Instytucja Gmina Kożuchów
Miejscowość Kożuchów
Województwo lubuskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Różne meble i wyposażenie,
  • Urządzenia multimedialne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 395396 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 323220006, 302130005, 374400004, 391500008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą i montażem wyposażenia remizy OSP w Mirocinie Górnym w ramach realizacji projektu Rozbudowa infrastruktury jednostek OSP Gminy Kożuchów ujętych w KSRG dla skuteczniejszego przeciwdziałania zagrożeniom. Zadanie obejmuje dostawę i montaż sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, urządzeń multimedialnych, sprzętu elektronicznego, mebli oraz wyposażenia siłowni.

2. Zamówienie zostało podzielone na cztery części
1) Cześć pierwsza obejmuje dostawę i montaż sprzętu komputerowego i multimedialnego:
a) Urządzenie wielofunkcyjne laserowe 1 sztuka
b) Projektor multimedialny 1 sztuka
c) Monitor kolorowy LCD 1 sztuka
d) Drukarka laserowa kolorowa A4 - 1 sztuka
e) Cyfrowy aparat telefoniczny - 1 sztuka
f) Stanowisko komputerowe - 2 komplety
g) Oprogramowanie M-las - 1 sztuka
h) Laptop ze standardowym oprogramowaniem Microsoft z mobilnym dostępem do Internetu - 2 sztuki.
Szczegółowy opis parametrów użytkowych stanowi załącznik nr 7.1 do SIWZ
2) Część druga obejmuje dostawę i montaż mebli:
a) Regał biurowy - 1 sztuka
b) Biurko - 1 sztuka
c) Stolik pod sprzęt audiowizualny -1 sztuka
d) Fotele obrotowe - 2 sztuki
e) Stoły konferencyjne - 11 sztuk
f) Szafy ubraniowe - 2 sztuki
g) Szafy biurowe - 2 sztuki
h) Regały biurowe - 2 sztuki
i) Gabloty biurowe regałowe przeszklone - 2 sztuki
j) Stolik (ława) - 1 sztuka
k) Fotele stałe - 4 sztuki
l) Krzesła konferencyjne - 23 sztuki
Szczegółowy opis parametrów użytkowych stanowi załącznik nr 7.2 do SIWZ

3) Część trzecia obejmuje dostawę i montaż wyposażenia siłowni - 1 komplet,
Szczegółowy opis parametrów użytkowych wyposażenia stanowi załącznik nr 7.3 do SIWZ

4) część czwarta obejmuje dostawę i montaż szaf warsztatowych oraz szafek metalowych:
a) Szafki na rzeczy osobiste - metalowe - 3 sztuki
b) Szafy warsztatowe o wysokości powyżej 80 cm - 5 sztuk
Szczegółowy opis parametrów użytkowych wyposażenia stanowi załącznik nr 7.4 do SIWZ

Opis

1) Cześć pierwsza obejmuje dostawę i montaż sprzętu komputerowego i multimedialnego:
a) Urządzenie wielofunkcyjne laserowe 1 sztuka
b) Projektor multimedialny 1 sztuka
c) Monitor kolorowy LCD 1 sztuka
d) Drukarka laserowa kolorowa A4 - 1 sztuka
e) Cyfrowy aparat telefoniczny - 1 sztuka
f) Stanowisko komputerowe - 2 komplety
g) Oprogramowanie M-las - 1 sztuka
h) Laptop ze standardowym oprogramowaniem i mobilnym dostępem do Internetu - 2 sztuki.2) Część druga obejmuje dostawę i montaż mebli:
a) Regał biurowy - 1 sztuka
b) Biurko - 1 sztuka
c) Stolik pod sprzęt audiowizualny -1 sztuka
d) Fotele obrotowe - 2 sztuki
e) Stoły konferencyjne - 11 sztuk
f) Szafy ubraniowe - 2 sztuki
g) Szafy biurowe - 2 sztuki
h) Regały biurowe - 2 sztuki
i) Gabloty biurowe regałowe przeszklone - 2 sztuki
j) Stolik (ława) - 1 sztuka
k) Fotele stałe - 4 sztuki
l) Krzesła konferencyjne - 23 sztuki
Szczegółowy opis parametrów użytkowych stanowi załącznik nr 7.2 do SIWZCzęść trzecia obejmuje dostawę i montaż wyposażenia siłowni - 1 komplet,
Szczegółowy opis parametrów użytkowych wyposażenia stanowi załącznik nr 7.3 do SIWZCzęść czwarta obejmuje dostawę i montaż szaf warsztatowych oraz szafek metalowych:
a) Szafki na rzeczy osobiste - metalowe - 3 sztuki
b) Szafy warsztatowe o wysokości powyżej 80 cm - 5 sztuk
Szczegółowy opis parametrów użytkowych wyposażenia stanowi załącznik nr 7.4 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Kożuchów
Ulica ul. Rynek 1A
Nr domu 1A
Miejscowosc Kożuchów
Kod poczt 67-120
Wojewodztwo lubuskie
Tel 68 355 59 40
Fax 68 355 28 68
Internet www.kozuchow.pl
Regon 97077032700000
E mail um@kozuchow.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 4
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 15
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1 pkt.1
Wiedza Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1 pkt.2
Potencjal Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1 pkt.3
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1 pkt.3
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1 pkt.4
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty Formularz ofertowy - zał. nr 1 do SIWZ i formularz cenowy - załącznik 2 do SIWZ (stosownie do zakresu części na którą Wykonawca składa ofertę). 2. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia n/w okoliczności, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia: 1) W przypadku ustawowej zmiany, w okresie trwania umowy, stawki podatku VAT. W takim przypadku wynagrodzenie brutto zostanie skorygowane (zmniejszone lub zwiększone) o nową stawkę podatku VAT, które będzie obowiązywało za towar dostarczany od dnia w którym nastąpiła zmiana stawki podatku. 2) Zmiana terminu realizacji wykonania zamówienia, z przyczyn za które nie odpowiada Wykonawca w szczególności: a) działania siły wyższej, w takim przypadku termin zostanie przedłużony o czas trwania siły wyższej; b) braku możliwości nabycia poszczególnych pozycji u hurtowników lub producentów - w takim przypadku termin zostanie przedłużony o czas , w którym dana pozycja była nie dostępna dla Wykonawcy; c) wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć, mimo zachowania należytej staranności - w takim przypadku termin zostanie przesunięty na wniosek Wykonawcy dostarczony Zamawiającemu o czas trwania danych okoliczności. 2. Warunkiem wprowadzenia zmian do zawartej umowy będzie pisemne uzasadnienie sporządzone przez Wykonawcę i zatwierdzone przez Zamawiającego. Zmiany postanowień umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Kryt cena B
Kryt 1p 95
Kryt 2 termin gwarancji
Kryt 2p 5
Spec www http://bip.wrota.lubuskie.pl/ugkozuchow/
Spec war Urząd Miejski w Kożuchowie ul. Rynek 1a 67-120 Kożuchów pokój nr 23
Data skl 11/12/2014
Godz skl 10:00
Miejsce Urząd Miejski w Kożuchowie ul. Rynek 1a 67-120 Kożuchów pokój nr 9 /sekretariat/
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Zadanie jest współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 w ramach realizacji projektu Rozbudowa infrastruktury jednostek OSP Gminy Kożuchów ujętych w KSRG dla skuteczniejszego przeciwdziałania zagrożeniom.
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)