Przygotowanie i wykonanie nowej ekspozycji stałej wraz ze stosownymi robotami budowlanymi we wnętrzach Domu Urodzenia Fryderyka Chopina w Żelazowej Woli. Planowane prace obejmują w szczególności wykonanie prac demontażowych, wykonanie i montaż zaprojektowanych elementów infrastruktury wystawienniczej oraz roboty budowlane w szczególności: roboty renowacji wnętrz oraz instalacji elektrycznych (w tym oświetlenia, systemów zabezpieczeń, ogrzewania oraz audio)

Publication date 2014-12-04
End date 2014-12-12 14:00:00
Instytucja Narodowy Instytut Fryderyka Chopina
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Zestawy wystawowe,
  • Kłódki i łańcuchy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 398162 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 453000000, 453100003, 453200006, 450000007, 454000001, 452123133, 454530007, 454421008, 454321146, 452123102, 391330003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. ZAKRES Zakres prac dotyczy wykonania i montażu projektowanych elementów oraz prac wykończeniowych w zakresie : robót renowacji wnętrz, montażowych, elektrycznych, oświetlenia , systemów bezpieczeństwa oraz instalacji ogrzewania w Domu Urodzenia Fryderyka Chopina w Żelazowej Woli. Projektowany zakres prac nie zmienia sposobu użytkowania budynku i nie pogarsza warunków użytkowania obiektu. Prace dotyczą tylko wnętrz na kondygnacji parteru oraz części podłóg na poddaszu demontowanych w celu wyprowadzenia oświetlenia w stropach parteru.2. OPIS STANU ISTNIEJĄCEGO Znajdujący się na działce Dom Urodzenia Chopina jest wpisany do rejestru zabytków. Obecnie pełni funkcję muzealną. Projektowane prace nie zmienią sposobu użytkowania budynku. Obiekt jest dwukondygnacyjny (parter, poddasze użytkowe oraz strych nieużytkowy). Posiada również kondygnację podziemną - piwnicę. Na parterze znajduje się siedem pomieszczeń w układzie amfiladowym rozdzielonych sienią na północną i południową część. Konstrukcja ścian obiektu jest murowana. Stropy drewniane oprócz stropów piwnicy i alkowy, które są ceglane kolebkowe. Dach ma konstrukcję drewnianą, kryty gontem drewnianym. Ściany zewnętrzne i wewnętrzne parteru oraz piwnic są tynkowane, ściany zewnętrzne poddasza - tynkowane; ściany wewnętrzne poddasza - wyłożone otynkowanymi płytami gkf. Stolarka okienna i drzwiowa drewniana. Obiekt wyposażony jest w instalacje: elektryczną, wodno-kanalizacyjną, teletechniczną, odgromową, nagłaśniającą, alarmową oraz przeciwpożarową (sygnalizacja pożaru sprzężona z instalacją gaśniczą gazową). Budynek ogrzewany jest za pomocą grzałek elektrycznych umieszczonych w piecach kaflowych oraz elektrycznych płyt grzejnych marmurowych. 3. PRZEZNACZENIE I PROGRAM UŻYTKOWY OBIEKTU Przeznaczenie i program użytkowy obiektu nie ulegają zmianie. Projekt nie zakłada zmiany funkcji obiektu, jedynie adaptację wnętrz Domu Urodzenia na cele nowej wystawy w sposób możliwie nieinwazyjny i respektujący historyczną tkankę obiektu. Na parterze znajdują się pomieszczenia w układzie amfiladowym pełniące funkcje muzealne. W piwnicy, znajdującej się tylko pod północną częścią obiektu, znajduje się stałe urządzenie gaśnicze gazowe. Na poddaszu znajdują się dwa pokoje, pomieszczenie gospodarcze, łazienka dla pracowników oraz aneks kuchenny. Zarówno poddasze jak i piwnica wyłączone są z dostępu zwiedzających. 4. CHARAKTERYSTYCZNE PARAMETRY TECHNICZNE Zestawienie istniejących powierzchni (powierzchnie nie ulegają zmianie) Parter: - Pomieszczenie 1.1 sień zachodnia - 7,87 m2 - 02 Pomieszczenie nr. 1.2 pokój - 15,90 m2 - 03 Pomieszczenie nr. 1.3 pokój - 13,38 m2 - 04 Pomieszczenie nr. 1.4 alkowa - 8,96 m2 - 05 Pomieszczenie nr. 1.5 pokój- 37,76 m2 - 06 Pomieszczenie nr. 1.6 sień wschodnia - 11,09 m2 - 07 Pomieszczenie nr. 1.7 pokój - 26,13 m2 - 08 Pomieszczenie nr. 1.8 pokój - 32,87 m2 - 09 Pomieszczenie nr. 1.9 pokój - 19,46 m2 Poddasze: - Pomieszczenie 2.1 hol - 36,10 m2 - Pomieszczenie 2.2 łazienka - 4,79 m2 - Pomieszczenie 2.3 pom. gospodarcze - 2,28m2 - Pomieszczenie 2.4 pokój - 23,15m2 - Pomieszczenie 2.5 strych - 52,03m2 - Pomieszczenie 2.6 pokój - 18,75m2 - Pomieszczenie 2.7 aneks - 1,19m2 - Pomieszczenie 2.8 strych - 49,28m2 -Komunikacja - schody drewniane - 2,69m2 Wszystkie parametry techniczne obiektu nie ulegają zmianie: Kubatura-1 551,91 m2 Powierzchnia zabudowy-243,55 m2 Powierzchnia użytkowa (bez piwnicy i strychu)- 261,29 m2 Ilość kondygnacji podziemnych -1 Ilość kondygnacji naziemnych - 2 Wysokość gzymsu +2.79 m (2.88 m n.p.t.) Wysokość w kalenicy+ 7.88 m (7.97 m n.p.t.) Długość 23.03 m Szerokość .10.58 m 5. ROZWIĄZANIA KONSTRUKCYJNO-MATERIAŁOWE Projekt nie ingeruje w rozwiązania konstrukcyjno - materiałowe Istniejące rozwiązania konstrukcyjno - materiałowe: 5.1 Ściany: Piwnica i parter: Konstrukcja ścian - murowana, wykończenie: tynkowane (grubość tynków zewnętrznych ok. 2,5 cm) (grubość tynków wewnętrznych ok. 2 cm) Poddasze: - Konstrukcja ścian - ściany szkieletowe drewniane wykończenie: od strony pomieszczeń użytkowych - wyłożone otynkowanymi płytami GKF wykończenie: od strony strychu - wyłożone płytami G-K wykończenie: ściany łazienek na poddaszu - wyłożone glazurą 5.2 Konstrukcja stropów: Nad piwnicą i alkową (pomieszczeniem nr. 1.4): - stropy ceglane kolebkowe Pozostałe stropy: -drewniane 5.3. Schody - z piwnicy - stalowe - na poddasze - drewniane 5.4. Dach - konstrukcja drewniana, kryty drewnianym gontem układanym na łatach- na krokwiach ułożona folia dachowa- obróbki blacharskie z blachy miedzianej Powierzchnia obiektu zajętapod ekspozycję - ca 173 m2. I. ROBOTY BUDOWLANE 1. INGERENCJE W STAN INSTNIEJĄCY - DEMONTAŻE 1.1. Demontaż aranżacji poprzedniej ekspozycji 1.2. Demontaż wszystkich grzejników płytowych 1.3. Demontaż oświetlenia 1.4. Demontaż systemu audio 1.5. Demontaż istniejącego systemu ochrony i alarmu (kamer, czujek alarmu, czujek ruchu) 1.6. Demontaż włączników i gniazdek 1.7. Demontaż ścianek bocznych wiatrołapu w pomieszczeniu 1.1 1.8. Demontaż bezprzewodowych nadajników audioprzewodnika 1.9. Demontaż czujników temperatury 1.10. Demontaż części posadzek na piętrze w celu wyprowadzenia oświetlenia 2. POSADZKI 2.2. Renowacja i zabezpieczenie posadzki w pom. 1.1 z cegły klinkierowej 2.3. Renowacja i zabezpieczenie posadzki w pom. 1.6 z płytek klinkierowych 2.4. Renowacja i zabezpieczenie drewnianych podłóg w pomieszczeniach 1.2, 1.3, 1.4, 1.5 2.5. Impregnacja drewnianej podłogi w pomieszczeniach 1.7, 1.8, 1.9 3. ŚCIANY 3.1. Renowacja ścian w pomieszczeniach Malowanie ścian oraz wszystkich wnęk okiennych i drzwiowych farbami mineralnym w pomieszczeniach 1.1, 1.2, 1.3, 1.4, 1.5, 1.6, 1.8 . 3.2. Zaślepienie wnęki w pomieszczeniu 1.2 Zaślepienie wnęki w jednym płytą gkf otynkowaną i pomalowaną farbą mineralną. . Płyta gkf na ruszcie wsporczym mocowanym do ściany obiektu.3.3. Wykonanie nowych tynków w dwóch pomieszczeniach Wykonanie nowych tynków w pomieszczeniach 1.7 i 1.9 na tynkach istniejących. Nowe tynki naśladować będą strukturę i kolorystkę tynku historycznego nawiązujące do okresu 1800 i do lat 1820-1830. 3.4. Wykonanie żłobienia w 1.8 pomieszczeniu. Wykonanie żłobionego napisu w ścianie w pomieszczeniu. Napis wykonany w odlewie gipsowym - płycie o wymiarach 63,2 x 143,6 cm Wykucie istniejącego tynku pod płytę. Płyta zamurowana w ścianie i pokryta warstwą tynku mineralnego, pomalowanego farbą mineralną. 4. STOLARKA OKIENNA I DRZWIOWA Renowacja stolarki okiennej i drzwiowej. Pomalowanie stolarki okiennej i drzwiowej oraz parapetów i okiennic wewnętrznych we wnętrzach na kondygnacji parteru. Stolarkę należy przeszlifować, usunąć popękane kity i zamontować nowy kit. 4.1. ELEMENTY WYSŁONIĘCIA OKIEN 4.1.1. Zakup i montaż folii UV na okna 4.1.2. Montaż zasłon i firan w pomieszczeniach 1.5, 1.7, 1.9 Karnisze mocowane nad oknami. 4.2. DROBNE ELEMENTY PROJEKTOWANE Wykonanie i montaż ścianek bocznych wiatrołapu w pomieszczeniu 1.1. Wykonanie i montaż nowych ścianek bocznych wiatrołapu w pom. 1.1. Ścianki boczne wykonane ze szkła zespolonego złożonego z tafli szkła float bezbarwnego 4mm, pustki wypełnionej argonem 8 mm i tafli szkła float bezbarwnego 4mm. Tafle szkła wklejane w istniejącą ościeżnicę drzwi wejściowych od boku i od góry oraz w podkute tynki ścian z drugiej strony. Podkucia wzmocnione od strony zewnętrznej profilami stalowymi wg potrzeby, tynkowanymi i malowanymi na kolor ściany. Całość uszczelniona silikonem. Przy styku z posadzką tafle szkła mocowane w stalowych profilach mocujący lakierowanych proszkowo (np. farbą epoksydową). 5. INSTALACJE ELEKTRYCZNE 5.1. Wykonanie instalacji elektrycznych systemu oświetlenia 5.2. Wykonanie instalacji elektrycznych systemu ogrzewania 5.3. Wykonanie instalacji elektrycznych systemu audio 5.4. Wykonanie instalacji elektrycznych systemu CCTV 5.5. Wykonanie instalacji elektrycznych systemu SSWiN 5.6. Zakup i montaż gniazdek 5.7. Zakup i montaż sprzętu audio 5.8. Zakup i montaż elementów systemu bezpieczeństwa (CCTV i SSWiN) W tym zakres prac: - przebudowa rozdzielnic wewnętrznych obiektu, - modernizacja wewnętrznych instalacji elektrycznych w zakresie oświetlenie i gniazd użytkowych, - oświetlenie awaryjne, - zasilanie nowoprojektowanych urządzeń branży mechanicznej, - modernizacja systemów bezpieczeństwa. W zakres prac Wykonawcy w obszarze modernizowanej powierzchni poza wykonaniem nowych instalacji wchodzą zadania takie jak: - inwentaryzacja techniczna instalacji istniejących w obszarze modernizowanym, - opracowanie dokumentacji technicznej ze szczegółowością jak dla dokumentacji powykonawczej dla systemów bezpieczeństwa pożarowego SSP i SUG, - usunięcie ewentualnych usterek na elementach uszkodzonych, - demontaż instalacji zbędnych. Instalacje bezpieczeństwa pożarowego (SSP. SUG) poza zakresem opracowania. 6. INSTALACJE SANITARNE 6.1. Zakup i montaż grzejników elektrycznych podłogowych w pomieszczeniach 1.2, 1.3, 1.4, 1.5, 1.7, 1.8, 1.9. 6.2. Wykonanie i montaż drewnianych kratek maskujących na grzejniki elektryczne podłogowe 6.3. Zakup i montaż grzejników płytowych w pomieszczeniach 1.1. i 1.6. 6.4. Montaż elementów systemu pasywnej kontroli klimatu - ProSorb w gablotach 6.5. Zakup i montaż czujników wilgotności i temperatury w gablotach Prace dotyczą tylko wnętrz na kondygnacji parteru. Projekt obejmuje nowe grzejniki elektryczne kanałowe oraz nowe elektryczne grzejniki konwekcyjne. Nawilżanie i osuszanie pomieszczeń zapewni Inwestor. W 8 gablotach przewiduje się elementy odpowiedzialne za zapewnienie w nich odpowiednich parametrów wilgotności powietrza. . INFRASTRUKTURA WYSTAWIENNICZA 1. WYKONANIE I MONTAŻ GABLOT EKSPOZYCYJNYCH Gabloty czterech typów spełniające standardy dotyczące prezentacji obiektów muzealnych na podłożu papierowym. 1. Gabloty typu A1 1.1. Gablota 2.01. 1.2. Gablota 3.03. 2. Gabloty typu A2 2.1. Gablota 2.02. 2.2. Gablota 3.01. 2.3. Gablota 3.04. 3. Gabloty typu B 3.1 Gablota 5.01. 3.2. Gablota 5.02. 4. Gabloty typu C 4.1. Gablota 3.02. 4.2. Gablota 7.01.4.3. Gablota 9.01. 5. Gablota 9.02. Podstawowe wymagania: -Przeszklenia w gablotach powinny zostać wykonane ze szkła o odporności na przebicie i rozbicie minimum w klasie P4A zgodnie z PN-EN 356, szkło antyrefleksyjne, zatrzymujące promienie UV z dodatkowymi właściwościami: współczynnik przenikania ciepła (W m2K). Zamki powinny zostać zainstalowana w systemie klucza centralnego i mieć certyfikaty potwierdzające posiadanie jednej z klas odporności na włamanie zgodnej z PN-EN 1627. Zamek umieszczony w miejscu niewidocznym dla zwiedzających. Każdy obiekt oryginalny powinien zostać wyposażony w indywidualny system alarmowy ochrony przed kradzieżą (np. czujka podczerwona) sterowany centralnie, będący częścią systemu SSWiN. - Szczelność dla gablot z eksponatami oryginalnymi i pasywną kontrolą klimatu - zgodnie z normą PN-EN ISO 12569. Współczynnik ACD (Air Change per Day) o wartości mniejszej lub równej 0.2 (jedna pełna wymiana powietrza na 5 dni). - Pasywny system kontroli klimatu w gablotach - ProSorb umieszczony w gablotach z eksponatami oryginalnymi pozwalający utrzymać założone warunki klimatyczne. Urządzenia pasywnej kontroli klimatu umieszczone za podpórkami eksponatów, tak aby zapewnić do nich łatwy dostęp. System ProSorb dostarcza Inwestor. - Wszystkie styki, łączenia powinny być oczyszczone, wyszlifowane i wyrównane z otaczającą powierzchnią. Nieestetyczne szpary, niedociągnięcia, wgłębienia, zadry czy nierówności nie będą zaakceptowane.- Widoczne powierzchnie metalowe powinny być gładkie, bez wgłębień, czy niestandardowych wybarwień. Krawędzie powinny być proste, gładkie. Spawy wyszlifowane. Połączenia między elementami powinny być dokładne, stabilne i bezpieczne. - Konstrukcja gablot musi być stabilna.Każda z gablot posiada zabudowany w podstawie generator oświetlenia światłowodowego. Przestrzeń, w której znajduje się generator należy zaizolować całkowicie izolacją termiczną kauczukową, zostawiając jedynie perforacje - otwory wentylacyjne. Izolacja kauczukowa np. produkt referencyjny AF Armaflex lub równoważny: wysoce elastyczny materiał izolacyjny o zamkniętej strukturze komórkowej o wysokiej odporności na dyfuzję pary wodnej i niskiej przewodności cieplnej z wbudowanym zabezpieczeniem antybakteryjnym - plastyczna pianka na bazie syntetycznego kauczuku. Warstwa samoprzylepna na bazie zmodyfikowanego akrylu na osnowie siatkowej, osłonięta folią polietylenową. Izolacja o właściwościach: Euroklasa (B BL-s3, d0). Ponadto w przestrzeniach gablot z generatorami oświetlenia światłowodowego powinien być również zainstalowany mały wentylator wolnoobrotowy, który dodatkowo zapobiega przegrzewaniu się generatora i przekazywaniu wytwarzanego ciepła na eksponaty. Wentylator o parametrach: prędkość obrotowa obr.min.: 4000; przepływ powietrza (CFM): 4.86; poziom hałasu dBA: 18.7, rozmiar max. 7 cm wysokości, liczba wentylatorów - 9 sztuk. Wentylator może być zintegrowany z czujkami oświetlenia - włącza się razem z włączeniem generatora oświetlenia. Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia badań końcowych układu elektrycznego gablot do dostarczenia Deklaracji Zgodności, świadczącej zgodność z PN-EN 60-598-2-2-2000 Oprawy oświetleniowe, Wymagania Szczegółowe. Oprawy oświetleniowe wbudowane. Materiały stosowane do budowy gablot muszą zapewniać ich neutralność chemiczną względem obiektów muzealnych i spełniać kryteria Oddy Test, to jest być wykonane z materiałów neutralnych chemicznie, co winno zostać potwierdzone wdokumentacji wykonawczej i dokumentacji powykonawczej przekazanej Inwestorowi. Dokumentacja zawierać winna wyniki Oddy Test stwierdzające bezterminową przydatność stosowanych materiałów chemicznych, w szczególności lakierów, którymi lakierowane będzie szkło i klejów którymi to szkło zostanie przyklejone do konstrukcji gablot. Akceptowane będą wyłącznie testy Oddiego wykonane przez laboratoria muzealne. Raportami spełniającymi powyższe wymagania nie są aprobaty techniczne dopuszczające do użytku materiały i chemię budowlaną lub równoważne oraz aprobaty dopuszczające materiały do kontaktu z wodą i żywnością lub równoważne. W przypadku braku uzyskania przez Wykonawcę Oddy Test we wskazanym wyżej zakresie Inwestor jest uprawniony do odmowy odbioru końcowego. 2. DODATKOWE ELEMENTY WYSTAWIENNICZE Wykonanie podstawy pod eksponat Wykonanie dwóch podstaw pod eksponaty (popiersia). Postumenty wykonane z blachy stalowej malowanej. Jeden z nich ze względu na wagę eksponatu wykonany jest na podkonstrukcji z zespawanych ze sobą profili stalowych - rur kwadratowych. Oba postumenty stoją na regulowanych nóżkach meblarskich ( w tym jedne do dużych obciążeń - do 200 kg). 3. ELEMENTY WYPOSAŻENIA 3.1. Wykonanie i montaż stanowiska ochrony i przepierzenia w przejściu między pomieszczeniami 1.1. a 1.6. Wykonanie i montaż przepierzenia składającego się z dwóch skrzydeł - skrzydła pełnego i skrzydła przeziernego. Skrzydło pełne wykonane z 2 płyt MDF. Płyty rozdzielone kantówkami. Do skrzydła doczepiony mebel z szafką i wysuwaną szufladą - półką na klawiaturę. Konstrukcja mebla z płyt MDF. Skrzydło pełne z meblem mocowane do ściany i wewnętrznej strony łuku za pomocą kołków. Od strony wejścia do budynku w zaznaczonym obszarze - aplikacja graficzna metodą sitodruku. Skrzydło przezierne wykonane ze szkła laminowanego - szkło typu float laminowane bezpieczne, bezbarwne. Tafle szkła piaskowane lub pokryte sitodrukiem w zaprojektowany wzór. Tafle szkła włożone w ramę wykonaną ze stali, malowaną proszkowo (np. farbą epoksydową). Rama spina tafle tylko z trzech stron - wzdłuż najdłuższego boku szkła nie ma ramy. Do konstrukcji stalowej dospawane bolce stalowe - mocujące taflę do ścian obiektu. Mocowanie malowane proszkowo (np. farbą epoksydową). 3.2. Wykonanie i montaż drewnianej ścianki w pomieszczeniu 1.3. Wykonanie i montaż ścianki drewnianej w pomieszczeniu 1.3. Ścianka wykonana z fornirowanej sklejki. Sklejka posiada wycięte otwory na gabloty. Mocowanie na podkonstrukcji z kantówek drewnianych. Na ściance w zaznaczonych miejscach aplikacja graficzna mapy - grawer oraz przyczepione tabliczki z eksponatami podpisami. 4. ELEMENTY GRAFICZNE 4.1. Wykonanie i montaż aplikacji z liter wypukłych na ścianie w pomieszczeniu 1.1. Litery wycięte ze sklejki , malowane bejcą. 4.2. Wykonanie i montaż mapy na ścianie w pomieszczeniu 1.2 Mapa malowana na ścianie z szablonu farbą. Zdjęcia nadrukowane metodą UV na sklejce. Elementy wypukłe - odnośniki do zdjęć - wykonane z MDFu. 4.3. Wykonanie i montaż mapy na ściance drewnianej w pomieszczeniu 1.3. Wykonanie i montaż mapy na ściance drewnianej w pomieszczeniu 1.3. Mapa frezowana w ściance drewnianej, poszczególne elementy malowane bejcą. 4.4. Druk i montaż na ścianie zdjęć w pomieszczeniach 1.2. i 1.3.Zdjęcia drukowane metodą UV na sklejce.Tabliczki z podpisami pod eksponaty na drewnianej ściance w pom. 1.3. wykonane z fornirowanego MDFu. Napisy nadrukowane metodą sitodruku na tabliczkach lub bezpośrednio na fornirowanej ścianie. Nagłówki wyfrezowane w podłożu (drewnianej ściance ze sklejki fornirowanej), wyfrezowane elementy pomalowane. 4.5. Wykonanie i montaż tabliczek informacyjnych do pomieszczeń Tabliczki wykonane z tkaniny introligatorskiej - bawełny impregnowanej żywicą i koloryzowanej (materiał dostarcza Inwestor), zadrukowanej metodą sitodruku. Materiał naklejony na MDF gr. i wywinięty na boki tabliczki. Całość klejona do płyty MDF tworzącej dystans od ściany. Na górze i na dole tabliczek doklejone profile z blachy aluminiowej malowanej proszkowo na kolor. W profilach ukryte taśmy LED (dostarcza Zamawiający). Całość mocowana do ściany. 4.6. Wykonanie i montaż tabliczek z podpisami pod eksponaty Tabliczki wykonane z MDFu pomalowanego na kolor. Tekst nadrukowany metodą druku UV. 4.7. Montaż obrazów i eksponatów wiszących oraz dostawa elementów mocujących Dostawa elementów mocujących i montaż obiektów zabytkowych. 4.8. Montaż rzeźb w pomieszczeniach 1.4 i 1.8. 5. OŚWIETLENIE 5.1. Montaż oświetlenia ekspozycyjnego ogólnego 5.2. Montaż oświetlenia ekspozycyjnego kadrującego 5.3. Montaż oświetlenia awaryjnego 5.4. Montaż oświetlenia do gablot 5.5. Montaż oświetlenia tabliczek informacyjnych Oprawy oświetleniowe dostarcza Zamawiający.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Narodowy Instytut Fryderyka Chopina
Ulica ul. Tamka 43
Nr domu 43
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 00-355
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 22 44 16 100
Fax 22 44 16 112
Internet www.chopin.nifc.pl
Regon 01730717100000
E mail zamowienia@nifc.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Państowowa instytucja kultury
Rodzaj zam inny Państowowa instytucja kultury
Rodz zam B
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 03/04/2015
Wadium Zamawiający będzie wymagał od Wykonawców zaproszonych do składania ofert wniesienia wadium w wysokości: 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100).
Zaliczka Nie
Wiedza O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki za warte w art. 22 ust. 1 uPzp dotyczące: posiadania wiedzy i doświadczenia, w tym w szczególności w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania wniosków, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 1 (jedną) robotę budowlaną prowadzoną we wnętrzu zabytkowym polegającą na renowacji wnętrz w tym wykonaniu instalacji elektrycznych (szczególnie systemów zabezpieczeń), a robota ta stanowiła część prac związanych z realizacją ekspozycją muzealną, w ramach której prezentowane były/są obiekty wpisane do inwentarza muzealiów zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wartość w/w roboty budowlanej nie może być mniejsza niż 250 000,00 zł brutto.
Zdolne O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki za warte w art. 22 ust. 1 uPzp dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - wskażą co najmniej 1 (jedną) osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności ogólno-budowlanej bez ograniczeń, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i będzie pełnić funkcję Kierownika Budowy oraz posiada 2 letnie doświadczenie w pracach w obiektach zabytkowych; wskażą co najmniej 1 (jedną) osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej branży elektrycznej bez ograniczeń, która uczestniczyła jako: Kierownik Budowy lub Kierownik Robót lub Inżynier Budowy lub Inspektor Nadzoru, przy realizacji co najmniej 1 (jednej) robocie budowlanej obejmujących budowę lub przebudowę instalacji elektrycznych w budynku zabytkowym oraz posiada 2 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej branży elektrycznej.
Sytuacja O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki za warte w art. 22 ust. 1 uPzp dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej, tj.:Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawcy wykażą, że posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę co najmniej: 300 000,00 złotych (słownie: trzysta tysięcy złotych);
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibie lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III. 4.3.1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PO
Liczba wyk 5
Wybor wyk W przypadku gdy liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu o których mowa w punkcie III.3.2.) niniejszego Ogłoszenia w będzie większa niż 5, Zamawiający po dokonaniu oceny wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu zaprosi do składania ofert tych wykonawców, którzy otrzymają najwyższe oceny spełnienia warunków w podanym niżej kryterium kwalifikacyjnym: - Wykonawca otrzyma punkty za doświadczenie zawodowe wykazane ponad wymagane minimum, o którym mowa w punkcie III.3.2.)niniejszego Ogłoszenia za każdą następną robotę budowlaną prowadzoną we wnętrzu zabytkowym polegającą na renowacji wnętrz w tym wykonaniu instalacji elektrycznych (szczególnie systemów zabezpieczeń),a robota ta stanowiła część prac związanych z realizacją ekspozycją muzealną, w ramach której prezentowane były/są obiekty wpisane do inwentarza muzealiów zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wartość w/w roboty budowlanej nie może być mniejsza niż 250 000,00 zł brutto.Za każdą następną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robocie budowlanej o której mowa powyżej wykonawca otrzyma kolejny 1 punkt. Do składania ofert Zamawiający zaprosi: - pierwszych wykonawców, którzy spełniają wymagane warunki i osiągną najwyższą liczbę punktów przyznaną zgodnie z powyższym opisem lub - wszystkich wykonawców, którzy spełnią minimalne warunki udziału w postępowaniu, jeżeli liczba wykonawców będzie mniejsza niż 5. W przypadku gdy dwóch lub więcej wykonawców uzyska taka samą liczbę punktów kwalifikujących wykonawcę na 5 miejsce, o przyznaniu miejsca na liście zaproszonych do składania ofert będzie decydować sumaryczna wartość zrealizowanych zamówień spełniających warunki opisane powyżej.
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zgodnie z art. 144 ust. 1 uPzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, na warunkach i w zakresie określonym w załączniku do SIWZ - Istotne postanowienia umowy
Kryt cena B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Gwarancja
Kryt 2p 5
Spec www Zamawiający nie będzie udostępniał SIWZ na stronie internetowej
Spec war Narodowy Instytut Fryderyka Chopina, ul. Tamka 43, 00-355 Warszawa, pok. 4/3
Data skl 12/12/2014
Godz skl 14:00
Miejsce Narodowy Instytut Fryderyka Chopina, ul. Tamka 43 w Warszawie, w Kancelarii NIFC (poziom 2, wejście od ul. Tamka przez portiernię, na parterze budynku)
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)