Dostawa bielizny jednorazowego użytku dla SPZZOZ w Kozienicach

Publication date 2014-12-04
End date 2014-12-12 11:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Kozienicach
Miejscowość Kozienice
Województwo mazowieckie
Branża
  • Bielizna szpitalna

Szczegóły

Numer ogłoszenia 399016 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 395180006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa bielizny jednorazowego użytku dla SPZZOZ w Kozienicach zgodnie z załączonym przedmiotem zamówienia - załącznik Nr 2 do siwz. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 2 do siwz. 3) Wspólny Słownik Zamówień Publicznych (CPV): 33.19.90.00-1 odzież medyczna; 39.51.80.00-6 bielizna szpitalna. 4) Przedmiot zamówienia zawiera jedno niepodzielne zadanie. 5) Zamawiający nie dopuszcza dzielenia zadania.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Kozienicach
Ulica al. gen. Wł. Sikorskiego 10
Nr domu 10
Miejscowosc Kozienice
Kod poczt 26-900
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 48 6148234
Fax 48 6148139, 6148332
Internet www.szpitalkozienice.pl
Regon 67014645000000
E mail informatycy@szpitalkozienice.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 24
Wadium Nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku
Wiedza Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku
Potencjal Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku
Zdolne Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku
Sytuacja Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty Dodatkowe dokumenty, które należy dołączyć do oferty: a) Wypełniony formularz ofertowy według załącznika Nr 1 do siwz, b) Wypełniony przedmiot zamówienia, według wyboru wykonawcy według załącznika Nr 2 do siwz. c) Parafowany i wypełniony (w miarę możliwości) przez wykonawcę wzór umowy według załącznika Nr 5 do siwz. d) Pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę - jeżeli dotyczy.
Niepelnosprawne Nie
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw Informacja o dokumentach potwierdzających, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom. W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć: 1) specyfikację katalogową (handlową) zaoferowanego asortymentu, 2) dokumenty potwierdzające dopuszczenia wyrobu medycznego do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: deklaracji zgodności CE i certyfikat CE wystawiony przez jednostkę notyfikowaną. Przedmiot zamówienia wprowadzony do obrotu i używania musi być oznaczony znakiem CE. 3) na żądanie zamawiającego wykonawca, w terminie 5 dni od daty otrzymania wezwania, zobowiązany jest pod rygorem odrzucenia oferty dostarczyć próbki zaoferowanego asortymentu w ilości wystarczającej do określenia przez zamawiającego jego zgodności z przedmiotem zamówienia - załącznik Nr 2 do siwz.
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1)Wzór umowy zawiera załącznik Nr 5 do siwz. 2) Zamawiający dopuszcza dodanie następujących zmian w umowie: a) Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zamówienia w zakresie rzeczowym i ilościowym co nie jest odstąpieniem od umowy, nawet w części, b) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilościowej asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia pod warunkiem, że nie powoduje to zwiększenia ceny zamówienia brutto, c) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku niezrealizowania całości przedmiotu zamówienia, d) Zamawiający dopuszcza zmniejszenie ceny jednostkowej przedmiotu zamówienia w przypadku obniżenia cen przez producenta, 3) Zmiany w treści umowy mogą być dokonane w formie aneksu. 4) Z wnioskiem o sporządzenie aneksu może wystąpić zamawiający lub wykonawca. 5) Wprowadzenie zmian do treści umowy wymaga zgody zamawiającego i wykonawcy. 6) Aneks do umowy sporządza się w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach po jednym dla każdej ze stron. 7) Aneks wchodzi w życie z chwilą jego podpisania.
Kryt cena B
Kryt 1p 80
Kryt 2 Termin realizacji dostaw częściowych
Kryt 2p 20
Spec www www.szpitalkozienice.pl
Spec war Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Kozienicach Al. gen. Wł. Sikorskiego 10, 26-900 Kozienice, tel.:/fax: (48) 614 82 34/ (48) 614 81 39
Data skl 12/12/2014
Godz skl 11:00
Miejsce Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Kozienicach Al. gen. Wł. Sikorskiego 10, 26-900 Kozienice, Kancelaria/Sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Nie dotyczy
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)