świadczenie usług utrzymaniowych (maintenance) licencji mySAP na poziomie Standard Support w okresie od 01.01.2015 r. do dnia do 31.12.2015 r. dla potrzeb Miejskiego Centrum Usług Socjalnych z siedzibą we Wrocławiu, przy ul. Mącznej 3 zgodnie z wymogami Zamawiającego.

Publication date 2014-12-05
End date 2014-12-12 11:00:00
Instytucja Miejskie Centrum Usług Socjalnych
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Usługi w zakresie oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 252295 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 722600005, 302482001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług utrzymaniowych (maintenance) licencji mySAP na poziomie Standard Support w okresie od 01.01.2015 r. do dnia do 31.12.2015 r. dla potrzeb Miejskiego Centrum Usług Socjalnych z siedzibą we Wrocławiu, przy ul. Mącznej 3 zgodnie z wymogami Zamawiającego.
2. Przedmiot zamówienia oznaczony jest kodem CPV: 72260000-5 - usługi w zakresie oprogramowania, 30248200-1 - licencja na oprogramowanie.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Świadczenie usług utrzymaniowych (maintenance) licencji mySAP Business Suite na poziomie Standard Support zgodnie z zasadami określonymi w załączniku nr 1 do umowy.
2) Usługa, o której mowa powyżej dotyczy następujących licencji posiadanych przez zamawiającego:
a) Użytkownik programista systemu SAP ERP - 1 licencja;
b) licencje użytkownika nazwanego typu Professional systemu SAP ERP - 11 licencji;
c) licencje użytkownika nazwanego typu Professional z ograniczonymi uprawnieniami systemu SAP ERP - 2 licencje;
d) Payroll Procesing - Przetwarzanie Listy Płac (paczka 500 rekordów) - 2 licencje;
e) Baza danych MaxDB - 1 licencja.
3) Przygotowanie dla Zamawiającego platformy SAP Solution Manager przy czym system SAP Solution Manager winien być skonfigurowany do obsługi funkcjonalności Service Desk oraz umożliwiać komunikację z SAP Backbone (OSS)
4) Udostępnienie Zamawiając emu dostęp zdalny do wydzielonej części platformy SAP Solution Manager w zakresie przestrzeni dedykowanej.
4. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w projekcie umowy wraz z załącznikami oraz zgodnie z ofertą.
5. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawarte są w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ oraz w ogólnych warunkach do umowy załącznik nr 8 i 9 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miejskie Centrum Usług Socjalnych
Ulica ul. Mączna 3
Nr domu 3
Miejscowosc Wrocław
Kod poczt 54-131
Wojewodztwo dolnośląskie
Tel 071 3769950
Fax 071 3769951
Internet www.mcus.pl
Regon 93268454000000
E mail mzdps@mzdps.wroclaw.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Adres dyn zak nie dotyczy
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data roz 01/01/2015
Wadium nie dotycz
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli wykonawca załączy do swojej oferty podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3a, o którym mowa w rozdziale VII ust. 1 SIWZ,
Wiedza Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli wykonawca załączy do swojej oferty podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3a, o którym mowa w rozdziale VII ust. 1 SIWZ,
Potencjal Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli wykonawca załączy do swojej oferty podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3a, o którym mowa w rozdziale VII ust. 1 SIWZ,
Zdolne Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli wykaże, iż dysponuje co najmniej osmioma osobami, zapewniającymi ciągłość i niezawodność realizacji zamówienia, tj. wykaże, iż posiada zespół serwisowy, dedykowanym zespołem basis nie mniejszy niż 8 osób (z wydzielonym zespołem do monitoringu systemów SAP Klientów); a) posiadać min 5 Konsultantów z certyfikatem C_PXSUP_90 b) posiadać min 3 Konsultanta z certyfikatem C_SMI310_06 . Wykonawca jest zobowiązany do wskazana w załączniku nr 6 do SIWZ również zakres czynności jaki będzie wykonywać każda z osób wskazana przez wykonawcę w trakcie realizacji zadania. Dla potwierdzenia tego warunku Zamawiający wymaga przedłożenia dokumentu określonego w rozdziale VII ust. 1 pkt. 2 SIWZ; Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, zgodnie z rozdziałem VII ust. 2 SIWZ (załącznik nr 5 i 6 do SIWZ).
Sytuacja Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli wykonawca załączy do swojej oferty podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3a, o którym mowa w rozdziale VII ust. 1 SIWZ,
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Inne dokumenty pełnomocnictwo w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. W treści umowy, stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ, podano wszelkie istotne dla Zamawiającego warunki realizacji zamówienia. 2. Wprowadzenie do treści umowy zmian jest możliwe wyłącznie w zakresie określonym w art. 144 ust. 1 ustawy Pzp oraz w art. 632 Kodeksu Cywilnego. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian treści umowy na podstawie art. 144 ustawy Pzp, które zastosował w § 8 wzoru umowy (zał. 7), tj.: 1) zmiana danych Wykonawcy (np. zmiana adresu, nazwy) lub zmiana wynikająca z przekształcenia podmiotowego po stronie Wykonawcy; 2) zmiany osoby reprezentującej po stronie Zamawiającego lub Wykonawcy; 3) zmiany wynikające z powstania niezamierzonych niezgodności pomiędzy zapisami umowy, a treścią oferty i/lub SIWZ, 4) zmiany w obowiązujących przepisach prawa mające wpływ na przedmiot i warunki umowy oraz zmiana sytuacji prawnej i faktycznej wykonawcy i/lub zamawiającego skutkująca niemożnością realizacji przedmiotu umowy, 5) zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia związanego z zwiększeniem ilości godzin, ze względu na możliwość wystąpienia okoliczności, których zamawiający nie mógł przewidzieć wcześniej. Zamawiający zastrzega, że cena za 1 godzinę nie może być większa niż cena zaoferowana w ofercie. 6) możliwa jest zmiana umowy w zakresie podwykonawstwa na etapie realizacji zamówienia, za uprzednią zgodą Zamawiającego: a) powierzenie podwykonawcom innego zakresu dostawy niż wskazany w ofercie Wykonawcy; b) zmiana podwykonawcy na etapie realizacji zamówienia; c) wprowadzenie nowego podwykonawcy, również w przypadku, gdy Wykonawca wskazał w ofercie, że dostawę przedmiotu zamówienia wykona samodzielnie. 5. O zmianie cen Wykonawca zawiadomi pisemnie Zamawiającego w terminie 14 dni roboczych przed terminem dostawy towaru, którego cena ulega zmianie. 6. W przypadku, o którym mowa w § 7 ust. 3 wzoru umowy (tj. w rozdziale XVIII ust. 5 niniejszej SIWZ), Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy. 7. O zmianie cen Wykonawca zawiadomi pisemnie Zamawiającego w terminie 14 dni roboczych przed terminem dostawy towaru, którego cena ulega zmianie.
Kryt cena A
Spec www www.mcus.pl
Spec war Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu, adres: ul. Mączna 3, 54-131 Wrocław, woj. dolnośląskie, Dział Zamówień Publicznych pokój nr 145
Data skl 12/12/2014
Godz skl 11:00
Miejsce Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu, adres: ul. Mączna 3, 54-131 Wrocław, woj. dolnośląskie, Sekretariat pokój nr 160
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Nie dotyczy
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)