świadczenie usług utrzymaniowych (maintenance) licencji mySAP na poziomie Standard Support w okresie od 01.01.2015 r. do dnia do 31.12.2015 r. dla potrzeb Miejskiego Centrum Usług Socjalnych z siedzibą we Wrocławiu, przy ul. Mącznej 3 zgodnie z wymogami Zamawiającego.

Data publikacji 2014-12-05
Data zakończenia 2014-12-12 11:00:00
Instytucja Miejskie Centrum Usług Socjalnych
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Usługi w zakresie oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 252295 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722600005, 302482001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług utrzymaniowych (maintenance) licencji mySAP na poziomie Standard Support w okresie od 01.01.2015 r. do dnia do 31.12.2015 r. dla potrzeb Miejskiego Centrum Usług Socjalnych z siedzibą we Wrocławiu, przy ul. Mącznej 3 zgodnie z wymogami Zamawiającego.
2. Przedmiot zamówienia oznaczony jest kodem CPV: 72260000-5 - usługi w zakresie oprogramowania, 30248200-1 - licencja na oprogramowanie.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Świadczenie usług utrzymaniowych (maintenance) licencji mySAP Business Suite na poziomie Standard Support zgodnie z zasadami określonymi w załączniku nr 1 do umowy.
2) Usługa, o której mowa powyżej dotyczy następujących licencji posiadanych przez zamawiającego:
a) Użytkownik programista systemu SAP ERP - 1 licencja;
b) licencje użytkownika nazwanego typu Professional systemu SAP ERP - 11 licencji;
c) licencje użytkownika nazwanego typu Professional z ograniczonymi uprawnieniami systemu SAP ERP - 2 licencje;
d) Payroll Procesing - Przetwarzanie Listy Płac (paczka 500 rekordów) - 2 licencje;
e) Baza danych MaxDB - 1 licencja.
3) Przygotowanie dla Zamawiającego platformy SAP Solution Manager przy czym system SAP Solution Manager winien być skonfigurowany do obsługi funkcjonalności Service Desk oraz umożliwiać komunikację z SAP Backbone (OSS)
4) Udostępnienie Zamawiając emu dostęp zdalny do wydzielonej części platformy SAP Solution Manager w zakresie przestrzeni dedykowanej.
4. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w projekcie umowy wraz z załącznikami oraz zgodnie z ofertą.
5. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawarte są w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ oraz w ogólnych warunkach do umowy załącznik nr 8 i 9 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miejskie Centrum Usług Socjalnych
Ulica ul. Mączna 3
Nr domu 3
Miejscowość Wrocław
Kod Pocztowy 54-131
Województwo dolnośląskie
Tel 071 3769950
Fax 071 3769951
Internet www.mcus.pl
Regon 93268454000000
E-mail mzdps@mzdps.wroclaw.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Adres dyn zak nie dotyczy
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data roz 01/01/2015
Wadium nie dotycz
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli wykonawca załączy do swojej oferty podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3a, o którym mowa w rozdziale VII ust. 1 SIWZ,
Wiedza Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli wykonawca załączy do swojej oferty podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3a, o którym mowa w rozdziale VII ust. 1 SIWZ,
Potencjał Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli wykonawca załączy do swojej oferty podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3a, o którym mowa w rozdziale VII ust. 1 SIWZ,
Zdolne Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli wykaże, iż dysponuje co najmniej osmioma osobami, zapewniającymi ciągłość i niezawodność realizacji zamówienia, tj. wykaże, iż posiada zespół serwisowy, dedykowanym zespołem basis nie mniejszy niż 8 osób (z wydzielonym zespołem do monitoringu systemów SAP Klientów); a) posiadać min 5 Konsultantów z certyfikatem C_PXSUP_90 b) posiadać min 3 Konsultanta z certyfikatem C_SMI310_06 . Wykonawca jest zobowiązany do wskazana w załączniku nr 6 do SIWZ również zakres czynności jaki będzie wykonywać każda z osób wskazana przez wykonawcę w trakcie realizacji zadania. Dla potwierdzenia tego warunku Zamawiający wymaga przedłożenia dokumentu określonego w rozdziale VII ust. 1 pkt. 2 SIWZ; Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, zgodnie z rozdziałem VII ust. 2 SIWZ (załącznik nr 5 i 6 do SIWZ).
Sytuacja Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli wykonawca załączy do swojej oferty podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3a, o którym mowa w rozdziale VII ust. 1 SIWZ,
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Inne dokumenty pełnomocnictwo w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. W treści umowy, stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ, podano wszelkie istotne dla Zamawiającego warunki realizacji zamówienia. 2. Wprowadzenie do treści umowy zmian jest możliwe wyłącznie w zakresie określonym w art. 144 ust. 1 ustawy Pzp oraz w art. 632 Kodeksu Cywilnego. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian treści umowy na podstawie art. 144 ustawy Pzp, które zastosował w § 8 wzoru umowy (zał. 7), tj.: 1) zmiana danych Wykonawcy (np. zmiana adresu, nazwy) lub zmiana wynikająca z przekształcenia podmiotowego po stronie Wykonawcy; 2) zmiany osoby reprezentującej po stronie Zamawiającego lub Wykonawcy; 3) zmiany wynikające z powstania niezamierzonych niezgodności pomiędzy zapisami umowy, a treścią oferty i/lub SIWZ, 4) zmiany w obowiązujących przepisach prawa mające wpływ na przedmiot i warunki umowy oraz zmiana sytuacji prawnej i faktycznej wykonawcy i/lub zamawiającego skutkująca niemożnością realizacji przedmiotu umowy, 5) zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia związanego z zwiększeniem ilości godzin, ze względu na możliwość wystąpienia okoliczności, których zamawiający nie mógł przewidzieć wcześniej. Zamawiający zastrzega, że cena za 1 godzinę nie może być większa niż cena zaoferowana w ofercie. 6) możliwa jest zmiana umowy w zakresie podwykonawstwa na etapie realizacji zamówienia, za uprzednią zgodą Zamawiającego: a) powierzenie podwykonawcom innego zakresu dostawy niż wskazany w ofercie Wykonawcy; b) zmiana podwykonawcy na etapie realizacji zamówienia; c) wprowadzenie nowego podwykonawcy, również w przypadku, gdy Wykonawca wskazał w ofercie, że dostawę przedmiotu zamówienia wykona samodzielnie. 5. O zmianie cen Wykonawca zawiadomi pisemnie Zamawiającego w terminie 14 dni roboczych przed terminem dostawy towaru, którego cena ulega zmianie. 6. W przypadku, o którym mowa w § 7 ust. 3 wzoru umowy (tj. w rozdziale XVIII ust. 5 niniejszej SIWZ), Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy. 7. O zmianie cen Wykonawca zawiadomi pisemnie Zamawiającego w terminie 14 dni roboczych przed terminem dostawy towaru, którego cena ulega zmianie.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.mcus.pl
Adres uzyskania siwz Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu, adres: ul. Mączna 3, 54-131 Wrocław, woj. dolnośląskie, Dział Zamówień Publicznych pokój nr 145
Data składania wniosków 12/12/2014
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu, adres: ul. Mączna 3, 54-131 Wrocław, woj. dolnośląskie, Sekretariat pokój nr 160
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Nie dotyczy
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)