Dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej Nr 11 w Oświęcimiu w 2015 roku.
| Publication date | 2014-12-05 |
| End date | 2014-12-16 10:00:00 |
| Instytucja | Szkoła Podstawowa nr 11 Oświęcim |
| Miejscowość | Oświęcim |
| Województwo | małopolskie |
| Branża |
|
Szczegóły |
|
| Numer ogłoszenia | 400526 / 2014 |
| Document type | ZP-400 |
| Cpv code | 150000008, 30000001 |
| Adres strony internetowej siwz | |
| BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej Nr 11 w Oświęcimiu w 2015 roku.Część I zamówienia: Dostawa mięsa i wędlin zgodnie z treścią formularza cenowego - załącznik nr 2 ) część 1 (CPV 15100000),Część II zamówienia: Dostawa warzyw i owoców świeżych zgodnie z treścią formularza cenowego - załącznik nr 2) część2(CPV03200000),Część III zamówienia: Dostawa różnych produktów spożywczych zgodnie z treścią formularza cenowego - załącznik nr 2) część 3 (CPV03100000,15200000,15300000, 15400000, 15500000, 15600000, 15800000).2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.3. Artykuły spożywcze muszą być dostarczane w opakowaniach jednostkowych opisanych w formularzu cenowym lub w opakowaniu o gramaturze bardzo zbliżonej, nie mniejszej niż opisana przez Zamawiającego.4. Produkty spożywcze objęte dostawą powinny spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach żywienia zbiorowego między innymi:odpowiednie normy jakościowe lub atesty,odpowiednie oznakowanie, między innymi datę minimalnej trwałości i termin przydatności do spożycia,odpowiedni sposób przewożenia towarów - zachowanie rozdzielności transportu,odpowiednią temperaturę podczas transportu i warunki sanitarne pojazdu.Zamawiający zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia dostarczonych towarów jeżeli wystąpią jakiekolwiek nieprawidłowości co do jakości, terminu przydatności do spożycia danego produktu, bądź będzie on przewożony w nieodpowiednich warunkach. Dwukrotny zwrot dostarczonego towaru może skutkować odstąpieniem od umowy z winy leżącej po stronie Wykonawcy.5. Użyte w formularzach cenowych nazwy własne, znaki towarowe lub firmy producenta są przykładowe i towarzyszy im sformułowanie: (lub równoważne). Mają na celu wyłącznie określenie standardu i parametrów jakościowych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w treści oferty, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.6. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie lub trzy części zamówienia. W takim przypadku wykonawca winien podać cenę ofertową brutto oddzielnie dla każdej części zamówienia zgodnie z treścią formularza ofertowego dla danej części. Zamawiający będzie porównywał i oceniał każdą część odrębnie.Opiszgodnie z treścią formularza cenowego - załącznik nr 2 część 1Zgodnie z treścią formularza nr 2 część 2Zgodnie z treścią formularza nr2 część 3 |
Dodatkowe informacje
| Biuletyn | 1 |
| Nazwa | Szkoła Podstawowa nr 11 Oświęcim |
| Ulica | ul. Słowackiego 2A |
| Nr domu | 2A |
| Miejscowosc | Oświęcim |
| Kod poczt | 32-600 |
| Wojewodztwo | małopolskie |
| Tel | 0-33 8445691 w. 29 |
| Fax | 0-33 8445691 |
| Internet | wwwsp11oswiecim.pl |
| Regon | 07043181400000 |
| E mail | sp11oswiecim@poczta.onet.pl |
| Czy obowiazkowa | Tak |
| Dotyczy | 1 |
| Rodzaj zam | Administracja samorządowa |
| Rodz zam | D |
| Czy czesci | Tak |
| Ilosc czesci | 3 |
| Czy wariant | Nie |
| Czy dialog | Nie |
| Czy uzup | Nie |
| Czas | Obowiązuje termin |
| Czas mies | 6 |
| Wadium | Zamawiający nie wymaga wadium. |
| Zaliczka | Nie |
| Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
| Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
| Niepelnosprawne | Nie |
| Kod trybu | PN |
| Czy zmiana umowy | Tak |
| Zmiana umowy | Dopuszcza się zmianę umowy w przypadku zaistnienia okoliczności określonych w niniejszej specyfikacji, w tym: a) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości zamawianych produktów w stosunku do ilości wskazanych w formularzach cenowych do specyfikacji w przypadku zmiany liczby żywionych dzieci, b) ilościowy zakres przedmiotu zamówienia, o którym mowa w załączniku nr 2 do specyfikacji może ulec zmianie pomiędzy poszczególnymi pozycjami planowanego zestawienia kosztów, pod warunkiem, że łączna wartość dostaw nie przekroczy wartości umownej, c) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy z uwagi na ustawową zmianę stawki VAT na dostarczane artykuły żywnościowe, pod warunkiem skierowania do Zamawiającego pisemnego wniosku zawierającego uzasadnienie i szczegółowy sposób wyliczenia nowych cen, d) wystąpienie okoliczności siły wyższej, np. zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu osób lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, e) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron. 12.Wszelkie zmiany umowy wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej. 13.W umowie zawarte zostaną ponadto wszelkie postanowienia, o których mowa w rozdz. III, IV, V, XV i XIX. |
| Kryt cena | B |
| Kryt 1p | 95 |
| Kryt 2 | Termin płatności |
| Kryt 2p | 5 |
| Spec www | www.sp11oswiecim.pl |
| Spec war | Szkoła Podstawowa NR 11 32-600 Oświęcim ul Słowackiego 2a Pok.Nr 1 |
| Data skl | 16/12/2014 |
| Godz skl | 10:00 |
| Miejsce | Szkoła Podstawowa NR 11 32-600 Oświęcim ul Słowackiego 2a Pok.Nr 1 |
| Termin | Obowiązuje termin |
| Okres liczba dni | 30 |
| Czy uniewaznienie | Nie |