Dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej Nr 11 w Oświęcimiu w 2015 roku.

Data publikacji 2014-12-05
Data zakończenia 2014-12-16 10:00:00
Instytucja Szkoła Podstawowa nr 11 Oświęcim
Miejscowość Oświęcim
Województwo małopolskie
Branża
  • Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania,
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 400526 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008, 30000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej Nr 11 w Oświęcimiu w 2015 roku.Część I zamówienia: Dostawa mięsa i wędlin zgodnie z treścią formularza cenowego - załącznik nr 2 ) część 1 (CPV 15100000),Część II zamówienia: Dostawa warzyw i owoców świeżych zgodnie z treścią formularza cenowego - załącznik nr 2) część2(CPV03200000),Część III zamówienia: Dostawa różnych produktów spożywczych zgodnie z treścią formularza cenowego - załącznik nr 2) część 3 (CPV03100000,15200000,15300000, 15400000, 15500000, 15600000, 15800000).2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.3. Artykuły spożywcze muszą być dostarczane w opakowaniach jednostkowych opisanych w formularzu cenowym lub w opakowaniu o gramaturze bardzo zbliżonej, nie mniejszej niż opisana przez Zamawiającego.4. Produkty spożywcze objęte dostawą powinny spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach żywienia zbiorowego między innymi:odpowiednie normy jakościowe lub atesty,odpowiednie oznakowanie, między innymi datę minimalnej trwałości i termin przydatności do spożycia,odpowiedni sposób przewożenia towarów - zachowanie rozdzielności transportu,odpowiednią temperaturę podczas transportu i warunki sanitarne pojazdu.Zamawiający zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia dostarczonych towarów jeżeli wystąpią jakiekolwiek nieprawidłowości co do jakości, terminu przydatności do spożycia danego produktu, bądź będzie on przewożony w nieodpowiednich warunkach. Dwukrotny zwrot dostarczonego towaru może skutkować odstąpieniem od umowy z winy leżącej po stronie Wykonawcy.5. Użyte w formularzach cenowych nazwy własne, znaki towarowe lub firmy producenta są przykładowe i towarzyszy im sformułowanie: (lub równoważne). Mają na celu wyłącznie określenie standardu i parametrów jakościowych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w treści oferty, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.6. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie lub trzy części zamówienia. W takim przypadku wykonawca winien podać cenę ofertową brutto oddzielnie dla każdej części zamówienia zgodnie z treścią formularza ofertowego dla danej części. Zamawiający będzie porównywał i oceniał każdą część odrębnie.

Opis

zgodnie z treścią formularza cenowego - załącznik nr 2 część 1Zgodnie z treścią formularza nr 2 część 2Zgodnie z treścią formularza nr2 część 3

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Szkoła Podstawowa nr 11 Oświęcim
Ulica ul. Słowackiego 2A
Nr domu 2A
Miejscowość Oświęcim
Kod Pocztowy 32-600
Województwo małopolskie
Tel 0-33 8445691 w. 29
Fax 0-33 8445691
Internet wwwsp11oswiecim.pl
Regon 07043181400000
E-mail sp11oswiecim@poczta.onet.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 3
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 6
Wadium Zamawiający nie wymaga wadium.
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Dopuszcza się zmianę umowy w przypadku zaistnienia okoliczności określonych w niniejszej specyfikacji, w tym: a) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości zamawianych produktów w stosunku do ilości wskazanych w formularzach cenowych do specyfikacji w przypadku zmiany liczby żywionych dzieci, b) ilościowy zakres przedmiotu zamówienia, o którym mowa w załączniku nr 2 do specyfikacji może ulec zmianie pomiędzy poszczególnymi pozycjami planowanego zestawienia kosztów, pod warunkiem, że łączna wartość dostaw nie przekroczy wartości umownej, c) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy z uwagi na ustawową zmianę stawki VAT na dostarczane artykuły żywnościowe, pod warunkiem skierowania do Zamawiającego pisemnego wniosku zawierającego uzasadnienie i szczegółowy sposób wyliczenia nowych cen, d) wystąpienie okoliczności siły wyższej, np. zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu osób lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, e) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron. 12.Wszelkie zmiany umowy wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej. 13.W umowie zawarte zostaną ponadto wszelkie postanowienia, o których mowa w rozdz. III, IV, V, XV i XIX.
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Termin płatności
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz www.sp11oswiecim.pl
Adres uzyskania siwz Szkoła Podstawowa NR 11 32-600 Oświęcim ul Słowackiego 2a Pok.Nr 1
Data składania wniosków 16/12/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Szkoła Podstawowa NR 11 32-600 Oświęcim ul Słowackiego 2a Pok.Nr 1
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)