USŁUGA KONSERWACJI I SERWISU ZINTEGROWANYCH SYSTEMÓW OCHRONY ORAZ DOSTAWA I WYMIANA URZĄDZEŃ PO UPŁYWIE RESURSU EKSPLOATACYJNEGO

Publication date 2014-12-08
End date 2014-12-16 09:00:00
Instytucja Oddział Zabezpieczenia Żandarmerii Wojskowej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Artykuły elektroniczne,
  • Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 253385 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 507110002, 317110003, 453120007, 722124508
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa konserwacji i serwisu zintegrowanych systemów ochrony wraz z dostawą i wymianą urządzeń po upływie resursu eksploatacyjnego, a także napisanie i wdrożenie programu kontroli dostępu w kompleksie ŻW w Warszawie oraz usługa konserwacji i serwisu zintegrowanych systemów ochrony w kompleksie ŻW
w Mińsku Mazowieckim.

Opis

Usługa konserwacji i serwisu zintegrowanych systemów ochrony, dostawa i wymiana urządzeń po upływie resursu eksploatacyjnego oraz napisanie i wdrożenie programu kontroli dostępu na terenie k-1039 w Warszawie.Usługa konserwacji i serwisu zintegrowanych systemów ochrony na terenie k-1023 w Mińsku Mazowieckim.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Oddział Zabezpieczenia Żandarmerii Wojskowej
Ulica ul. Jana Ostroroga 35
Nr domu 35
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 01-163
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 22 685 32 47
Fax 22 685 30 70
Internet www.zw.wp.mil.pl
Regon 14238025400000
E mail szp_ozzw@wp.mil.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: jednostka wojskowa
Rodzaj zam inny jednostka wojskowa
Rodz zam U
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 2
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/12/2015
Wadium 1. Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty wadium. 2. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 9.000,00 zł (słownie złotych: dziewięć tysięcy i 00/100), w tym: na zadanie nr 1 - 8.000,00 zł na zadanie nr 2 - 1.000,00 zł 3. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku z niżej wymienionych formach: 3.1. pieniądzu, 3.2. poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.3. gwarancjach bankowych, 3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007 r., Nr 42 poz. 275 z późn. zm). 4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku NBP O/O Warszawa, nr rachunku 98 1010 1010 0135 5013 9120 0000 z dopiskiem na przelewie: Wadium RZP/62/PN/S/2014. O terminie wniesienia wadium, decydować będzie data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego i uznanych na koncie Zamawiającego do upływu terminu składania ofert. 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 5.1. pieniądza, dokument potwierdzający wniesienie wadium został załączony do oferty, 5.2. innej niż pieniądz, oryginał dokumentu został złożony w Oddziale Zabezpieczenia Żandarmerii Wojskowej, Pion Głównego Księgowego, ul. Ostroroga 35, budynek nr 1, Sekcja Rozliczeń OZŻW, przed terminem składania ofert. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. 6. Z treści gwarancji, poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Pzp. 7. Wprowadzenie do gwarancji/poręczenia zapisów warunkujących w jakikolwiek sposób dokonanie przez Gwaranta czynności, skutkować będzie brakiem uznania gwarancji/poręczenia za prawidłowe, chyba że wynikają one z przepisów prawa. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
Zaliczka Nie
Uprawnienie W celu oceny spełnienia warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1. koncesja MSWiA na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony mienia, realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego lub tożsama, wydana na podstawie Ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia; 2. świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego minimum trzeciego stopnia o klauzuli POUFNE lub wyższej zgodnie z ustawą z dnia 05 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych;
Wiedza W celu oceny spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia Zamawiający żąda: Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający żąda wykazania minimum jednej usługi odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego postępowania i wartości nie mniejszej niż: - dla zadania nr 1 - 140.000,00 zł - dla zadania nr 2 - 35.000,00 zł
Potencjal Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolne W celu oceny spełnienia warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda następujących dokumentów: dla zadania nr 1 1. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wg wzoru - załącznik nr 7 do SIWZ 2. oświadczenie Wykonawcy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają dokumenty jak następuje: 2.1. certyfikat, świadectwo, minimum zaświadczenie o ukończeniu szkolenia w zakresie Continuum (minimum jedna osoba) w tym: konfiguracja systemu - C 1, programowanie Plain English - C 2; kontrola dostępu - C 3a, 2.2. certyfikat, świadectwo, zaświadczenie potwierdzające odbycie szkolenia w zakresie konserwacji, naprawy oraz obsługi systemu Andover Continuum (wszystkie osoby), 2.3. zaświadczenie o wpisie na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego lub legitymacja kwalifikowanego pracownika zabezpieczenia technicznego (wszystkie osoby), 2.4. licencja pracownika zabezpieczenia technicznego I lub II stopnia (wszystkie osoby), jedna z osób musi posiadać minimum licencję zabezpieczenia technicznego II stopnia, 2.5. certyfikat, świadectwo, minimum zaświadczenie o przeszkoleniu z zakresu ochrony informacji niejawnych (wszystkie osoby), 2.6. poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej POUFNE (wszystkie osoby), 2.7. świadectwo kwalifikacyjne grupy E do 1 kV (minimum jedna osoba), 2.8. informacja z Krajowego Rejestru Karnego wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w zakresie określonym w ustawie z dn. 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych Dz. U. z 2013 r., poz. 907 (dotyczy wszystkich osób fizycznych będących Wykonawcą oraz osób, przeznaczonych do realizacji zadania), dla zadania nr 2 - jak w zadaniu nr 1, a ponadto: 2.9. świadectwo ukończenia kursu w zakresie instalowania lub projektowania systemów alarmowych kl. SA-4 (minimum jedna osoba), 2.10. certyfikat autoryzacyjny uprawniający do obsługi systemu alarmowego LSM-256 (minimum jedna osoba), 2.11. certyfikat autoryzacyjny uprawniający do obsługi systemu sterującego przez centralę Satel Integra 32, posiadającego klasę S (minimum jedna osoba).
Sytuacja W celu oceny spełniania przez Wykonawcę warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający żąda - informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w wysokości : dla zadania nr 1 - kwota min. - 140.000,00 zł dla zadania nr 2 - kwota min. - 35.000,00 zł Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku (art. 26 ust. 2c ustawy Pzp.).
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Wzór wykazu stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. Dowodem, o którym mowa powyżej jest poświadczenie, z zastrzeżeniem, że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać przedmiotowego poświadczenia, wymaganym dowodem jest oświadczenie Wykonawcy. Zamawiający żąda wskazania w wykazie informacji o usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie, w celu zweryfikowania rzetelności, kwalifikacji, efektywności i doświadczenia Wykonawcy. Uwaga ! Za usługi tego samego rodzaju Zamawiający uzna usługi o przeznaczeniu i funkcji tożsamej z przedmiotem zamówienia lub inne oznaczone kodem CPV 50.71.10.00-2 wymienionym w Rozdziale III pkt. 2.
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw oświadczenie o zgodności oferowanej usługi / dostawy z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Na podstawie art. 144 ustawy Pzp, w przypadkach niezależnych od Zamawiającego, zastrzega się dokonanie zmian treści umowy w zakresie: 1.terminu zawarcia umowy; 2.zmiany miejsca świadczenia; 3.z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego; 4. z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron. Wszelkie zmiany dotyczące treści umowy dokonywane będą w formie aneksu do umowy.
Kryt cena B
Kryt 1p 80
Kryt 2 czas usprawnienia systemu
Kryt 2p 20
Spec www www.ozzw.wp.mil.pl
Spec war Siedziba Zamawiającego ul. Ostroroga 35, 01-163 Warszawa
Data skl 16/12/2014
Godz skl 09:00
Miejsce Siedziba Zamawiającego ul. Ostroroga 35, 01-163 Warszawa
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 16.12.2014 roku, o godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego, budynek nr 10, pokój 146. Wykonawca, który prowadzi działalność gospodarczą w formie spółki z ograniczoną odpowiedzialnością, w przypadku gdy wartość umowy przekroczy dwukrotnie wysokość kapitału zakładowego takiego Wykonawcy, najpóźniej w dniu podpisania umowy jest zobowiązany dostarczyć uchwałę zgodnie z postanowieniami art. 230 Kodeksu spółek handlowych lub odpis umowy spółki, zezwalający na zaciąganie takich zobowiązań.
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)