Prowadzenie działań w zakresie informacji i promocji dla realizowanego Projektu pn.: Bydgosko-Toruńskie Partnerstwo na rzecz zrównoważonego transportu

Publication date 2014-12-08
End date 2014-12-16 12:00:00
Instytucja Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia
Miejscowość Toruń
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Drukowane książki, broszury i ulotki,
  • Materiały reklamowe,
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych,
  • Usługi programowania pakietów oprogramowania,
  • Usługi w zakresie projektowania stron WWW

Szczegóły

Numer ogłoszenia 253453 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 793422005, 392941000, 224620006, 221000001, 921111204, 724130008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.1 Przedmiotem zamówienia jest Prowadzenie działań w zakresie informacji i promocji dla realizowanego Projektu pn.: Bydgosko-Toruńskie Partnerstwo na rzecz zrównoważonego transportu obejmujące:
Zadanie 1: Opracowanie systemu identyfikacji wizualnej Projektu i wykonanie roll-upów,
Zadanie 2: Utworzenie strony internetowej Projektu,
Zadanie 3: Informacja do mediów dotycząca realizacji Projektu:
3.1 zlecenie dwóch artykułów sponsorowanych w prasie regionalnej:
3.1.1 jeden w trakcie realizacji projektu (wywiad z Prezydentem Miasta Torunia i Starostą Toruńskim),
3.1.2 jeden na zakończenie realizacji projektu (wywiad z Prezydentem Bydgoszczy i Starostą Bydgoskim),
3.2 zorganizowanie dwóch konferencji prasowych:
3.2.1 jedna na rozpoczęcie realizacji projektu w Bydgoszczy (MB),
3.2.2 jedna na zakończenie realizacji projektu w Toruniu (GMT),
3.3 nagranie i dystrybucja spotu reklamowego w radiu regionalnym informującego o konsultacjach społecznych,
Zadanie 4: Wykonanie materiałów i gadżetów promocyjnych (do wykorzystania podczas konsultacji, konkursów w szkołach, seminariów):
4.1 Wykonanie materiałów i gadżetów promocyjnych na spotkania konsultacyjne i seminaria,
4.2 Wykonanie gadżetów motoryzacyjnych/rowerowych na konkursy w szkołach,
Zadanie 5: Organizacja dwóch seminariów poświęconych problematyce systemów transportowych w Toruniu i Bydgoszczy, podczas których zostaną przedstawione założenia do studium opracowanego w ramach Projektu oraz promowana będzie idea zrównoważonego transportu:
5.1 organizacja I seminarium dla około 100 osób - na zakończenie opracowania Części I Studium w mieście Toruniu w tym:
a) reklama w autobusach komunikacji miejskiej na ekranach LED w Bydgoszczy i Toruniu informujących o organizowanym I seminarium przez okres 1 miesiąca,
b) wykonanie plakatów związanych z organizacją I seminarium,
5.2 organizacja II seminarium dla około 100 osób - na zakończenie opracowania całego dokumentu w mieście Bydgoszczy w tym:
a) reklama w autobusach komunikacji miejskiej w Bydgoszczy i Toruniu informujących o organizowanym II seminarium przez okres 1 miesiąca,
b) wykonanie plakatów związanych z organizacją II seminarium.
Dodatkowy wymagany element w zakresie informacji i promocji Projektu - Organizacja konkursów w szkołach z zakresu zrównoważonego transportu i ochrony środowiska.
1.2 Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
1.3 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych oraz nie dopuszcza możliwości składana ofert wariantowych.
1.4 Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 pzp oraz postawienia zastrzeżeń, o których mowa w art. 36 a ust. 2 ustawy.
1.5. Zamawiający nie przewiduje wykluczenia z postępowania wykonawcy, o którym mowa w art. 24 ust. 2a.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia
Ulica ul. Wały gen. Sikorskiego 8
Nr domu 8
Miejscowosc Toruń
Kod poczt 87-100
Wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Tel 056 6118713
Fax 056 6118622
Internet um.torun.pl
Regon 00059690300000
E mail bzp@um.torun.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/03/2016
Zaliczka Nie
Uprawnienie zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
Wiedza zamawiając, uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał należycie co najmniej 1 usługę w zakresie przygotowania i przeprowadzenia działań promocyjnych i informacyjnych obejmującą co najmniej: organizację konferencji prasowej, udział w produkcji lub nadzorze nad produkcją filmu/spotu reklamowego, opracowanie poligraficznych materiałów promocyjno-informacyjnych o wartości co najmniej 60 000,00 zł brutto
Potencjal zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolne zamawiając, uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które posiadają doświadczenie odpowiednie do funkcji jakie zostaną im powierzone tj.: a) jedna osoba posiadająca min. 2-letnie doświadczenie w zakresie koordynowania w kampaniach informacyjno-promocyjnych, w kontaktach z mediami, w organizacji konferencji prasowych, b) jedna osoba posiadająca doświadczenie w zakresie opracowywania materiałów poligraficznych np. plakatów, ulotek, w redagowaniu tekstów wykorzystywanych w materiałach promocyjno-informacyjnych (artykuły prasowe i in.), c) jedna osoba posiadająca doświadczenie w zakresie przygotowania stron internetowych, uczestnictwo w pracach przy co najmniej 10 projektach witryn internetowych
Sytuacja zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1. Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. 2. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów żąda dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 3. oświadczenie Wykonawcy, które z informacji zawartych w ofercie na stronach od .... do .... stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i jako takie nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania, w którym Wykonawca wykaże, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. 4. oświadczenie Wykonawcy jaką cześć zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców) lub podanie nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1. ustawy
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy § 9 wzoru umowy 1. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy (zgodnie z przepisem art. 144 PZP) w następującym zakresie: 1) deklaracji Wykonawcy w zakresie wykonania zamówienia samodzielnie/przy udziale Podwykonawców, na uzasadniony pisemny wniosek Wykonawcy i zaakceptowany przez Zamawiającego; 2) zmiany składu Zespołu realizującego przedmiot zamówienia wskazanego przez Wykonawcę w ofercie wyłącznie wtedy, gdy doświadczenie proponowanych osób będzie takie samo lub wyższe od doświadczenia wymaganego w warunkach udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Jeżeli w trakcie realizacji umowy Zamawiający lub Wykonawca dojdzie do wniosku, że w celu właściwej realizacji zamówienia istnieje potrzeba dokonania przewidzianej przez Zamawiającego w SIWZ zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty, to każda ze Stron może się zwrócić do drugiej na piśmie z wnioskiem o dokonanie takiej zmiany. 3. Zmiany będą dokonywane na piśmie w postaci aneksu do umowy, po uprzednim wyrażeniu zgody na zmianę przez obie Strony. § 10 wzoru umowy 1. W przypadku zmian, w trakcie realizacji umowy stawek podatku VAT związanych z przedmiotem zamówienia, zmian wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz zmian zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, nie wcześniej niż z dniem wejścia w życie przepisów, z których wynikają w/w zmiany, wynagrodzenie brutto, o którym mowa w § 3 wzoru umowy, ulegnie odpowiednim zmianom. 2. Każdorazowo przed wprowadzeniem zmiany wynagrodzenia brutto, o której mowa w ust 1., Wykonawca jest obowiązany przedstawić Zamawiającemu, w terminie 30 dni od dnia wejścia w życie przepisów, na piśmie, wpływ zmian stawek podatku VAT, zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne na koszty wykonania zamówienia oraz propozycję nowego wynagrodzenia, potwierdzone powołaniem się na stosowne przepisy, z których wynikają w/w zmiany. Zmiana wynagrodzenia brutto, o której mowa w niniejszym paragrafie następuje po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego, w formie aneksu do umowy. 3.Wykonawca jest zobowiązany, w związku z możliwością zmian czynników, o których wyżej mowa, wpływających na wysokość wynagrodzenia za wykonanie umowy, przedłożyć w dniu zawarcia umowy zestawienie ilościowe pracowników, realizujących zamówienie objęte niniejszą umową, otrzymujących minimalne wynagrodzenie, o którym mowa w przepisach ustawy o minimalnym wynagrodzeniu za pracę wraz ze wskazaniem procentowego zaangażowania w realizację zamówienia objętego niniejszą umową. Wykonawca jest zobowiązany zgłosić Zamawiającemu zmianę liczby takich pracowników oraz procentowego zaangażowania, w terminie 7 dni od dnia zaistnienia zmiany. 4. Wykonawca jest zobowiązany w dniu zawarcia umowy przedłożyć Zamawiającemu listę zawierającą liczbę osób wraz ze wskazaniem procentowego zaangażowania w realizację zamówienia objętego niniejszą umową, od których wynagrodzeń odprowadzane są składki zdrowotne i na ubezpieczenie społeczne. Wykonawca jest zobowiązany zgłosić Zamawiającemu zmianę liczby takich osób oraz procentowego zaangażowania, w terminie 7 dni od dnia zaistnienia zmiany. 5. W przypadku wystąpienia Wykonawcy o zmianę wysokości wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy z przyczyn określonych w ust. 1, jest on zobowiązany do udostępnienia Zamawiającemu wiarygodnych dokumentów uzasadniających złożony wniosek, w tym w szczególności: list obecności, list płac ze wskazaniem wysokości wynagrodzenia i składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne dot. osób realizujących zamówienie objęte niniejszą umową. 6. Nieprzedłożenie lub odmowa udostępnienia dokumentów, o których mowa w ust. 3-5 przez Wykonawcę uprawnia Zamawiającego do odmowy wyrażenia zgody na podwyższenie wysokości wynagrodzenia za wykonanie umowy. 7. Zwiększenie wynagrodzenia z powodu zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz zmian zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne będzie możliwe jeżeli Wykonawca rzeczywiście wypłaci osobom realizującym zamówienie objęte niniejszą umową należne podwyżki i ureguluje wszystkie należności wynikające z zawartych umów, związanych z wykonaniem przedmiotu umowy wobec ZUS, urzędów skarbowych i innych właściwych podmiotów . 8. Wypłata zwiększonego wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy z przyczyn określonych w ust. 1, nastąpi po spełnieniu wszystkich warunków określonych w niniejszym paragrafie, w terminie 30 dni od dnia zakończenia realizacji umowy, potwierdzonego protokołem
Kryt cena B
Kryt 1p 97
Kryt 2 termin rękojmi dla zadań 1.2, 2, 4.1 i 4.2 SOPZ
Kryt 2p 2
Kryt 3 ilość szkół, w których zostaną przeprowadzone konkursy
Kryt 3p 1
Spec www www.bip.torun.pl
Spec war Wydział Gospodarki Komunalnej, ul. Legionów 220, 87-100 Toruń, sekretariat wydziału.
Data skl 16/12/2014
Godz skl 12:00
Miejsce Wydział Gospodarki Komunalnej, ul. Legionów 220, 87-100 Toruń, sekretariat wydziału.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Bydgosko-Toruńskie Partnerstwo na rzecz zrównoważonego transportu w ramach programu Rozwój miast poprzez wzmocnienie kompetencji jednostek samorządu terytorialnego, dialog społeczny oraz współpracę z przedstawicielami społeczeństwa obywatelskiego, finansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego EOG 2009-2014 oraz ze środków budżetu państwa.
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)