Dostawy mięsa, wędlin i podrobów dla Domu Pomocy Społecznej w Krasnobrodzie

Publication date 2014-12-10
End date 2014-12-18 10:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej w Krasnobrodzie
Miejscowość Krasnobród
Województwo lubelskie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 405370 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 151000009, 151100002, 151300008, 151311305, 151313101
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są: sukcesywne dostawy mięsa, wędlin i podrobów do siedziby Zamawiającego w/g załącznika Nr 2 do SIWZ.
Produkty muszą spełniać odpowiednio normy: PN-A-82007, PN-88/A-82003, PN-86/A-82004, PN-86/A-82002, PN-A-82011 oraz PN-91/A-82001. Nazwy poszczególnych wędlin i wyrobów podane w opisie przedmiotu zamówienia przyjęły się na polskim rynku w wyniku długoletniego stosowania norm branżowych i w tym rozumieniu zostały użyte. Nazwom tym są przypisane różniące je walory smakowe i jakościowe, przy jednoczesnym obowiązku zastosowania Polskich Norm w zakresie cech zewnętrznych, cech na przekroju, smaku i zapachu, cech charakterystycznych oraz wymagań chemicznych. Wszystkie ww. produkty muszą spełniać normy co do jakości jakie wynikają z obowiązujących przepisów polskiego prawa dla produktów żywnościowych, w szczególności z przepisów ustawy z dnia 16 grudnia 2005 roku o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2006 roku Nr 17, poz.127 z późn. zm.)
Towary muszą być dostarczane sukcesywnie do Zamawiającego w zależności od przyszłych potrzeb Zamawiającego. Wszystkie podane ilości zakupu przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy, która zostanie zawarta na podstawie rozstrzygniętego postępowania przetargowego z wybranym Wykonawcą, stanowią ilości szacunkowe.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Dom Pomocy Społecznej w Krasnobrodzie
Ulica ul. Sanatoryjna 34
Nr domu 34
Miejscowosc Krasnobród
Kod poczt 22-440
Wojewodztwo lubelskie
Tel 084 6607685
Fax 084 6607686
Regon 00029773800000
E mail dpskrasnobrod@poczta.onet.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Jednostka budżetowa Powiatu Zamojskiego
Rodzaj zam inny Jednostka budżetowa Powiatu Zamojskiego
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Wadium Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę, jeżeli Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do SIWZ.
Wiedza Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę, jeżeli Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do SIWZ.
Potencjal Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę, jeżeli Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do SIWZ.
Sytuacja Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę, jeżeli Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do SIWZ.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw a) decyzja właściwej terytorialnie Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej, wydanej na podstawie art. 4 ust. 1 pkt 3 ustawy o Państwowej Inspekcji Sanitarnej z dnia 14 marca 1985 r. (Dz. U. z 2006, Nr 122, poz. 851 z późn. zm.), iż Wykonawca posiada środki transportu spełniające wymagania sanitarno-higieniczne przewidziane przepisami rozporządzenia (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 roku w sprawie higieny środków spożywczych (Dz.U. UE L 139 z dnia 30 kwietnia 2004 roku srt.1; Dz Urz. UE, Polskie wydanie specjalne, rozdz.13, tom. 34, str 319) - wg wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 6, (Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje przynajmniej jednym środkiem transportu przystosowanym do przewozu żywności), b) ze względu na postanowienia § 1 ust. 1 pkt 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 23 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817), Wykonawca jest zobowiązany do dołączenia do składanej oferty co najmniej jednego z niżej wymienionych dokumentów: - certyfikatu wystawionego przez właściwą terytorialnie jednostkę certyfikującą, posiadającą akredytację i uprawnienia Polskiego Centrum Akredytacji z siedzibą w Warszawie oraz krajowej organizacji akredytacyjnej dla danego kraju, stwierdzającą, że producent w procesie produkcji i obrocie, a sprzedawca w obrocie, w zakresie przedmiotu zamówienia ma wdrożony i stosuje system HACCP; - dokumentu potwierdzającego wpis Wykonawcy przez właściwą terytorialnie Stację Sanitarno-Epidemiologiczną do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej wynikających z art. 61 i 62 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z dnia 27 września 2006 r., Nr 171, poz. 1225). c) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza zmiany w umowie jedynie w następujących przypadkach: - w przypadku zmiany osób upoważnionych do odbioru/kontaktów oraz rachunku bankowego i innych danych stron; - w przypadku obniżenia ceny na dany przedmiot umowy bez względu na przyczynę takiej zmiany; - w przypadku zmiany stawki podatku VAT.
Kryt cena A
Spec www www.bip.dps.krasnobrod.roztocze.pl
Spec war Dom Pomocy Społecznej w Krasnobrodzie, ul. Sanatoryjna 34, 22-440 Krasnobród, sekretariat.
Data skl 18/12/2014
Godz skl 10:00
Miejsce Dom Pomocy Społecznej w Krasnobrodzie, ul. Sanatoryjna 34, 22-440 Krasnobród, pokój nr 19
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)