Sukcesywna dostawa materiałów biurowych - nr sprawy ZP-AP-52/14

Publication date 2014-12-12
End date 2014-12-19 10:00:00
Instytucja Urząd Dozoru Technicznego
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 257431 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 301900007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiot zamówienia został opisany we wzorze umowy (z załącznikami) stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ.
2. Miejsce wykonania zamówienia: jednostki UDT: Centrala Urzędu Dozoru Technicznego w Warszawie, Oddziały Urzędu Dozoru Technicznego i Centralne Laboratorium Dozoru Technicznego - zgodnie z wykazem jednostek stanowiącym załącznik nr 3 do umowy stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ.
3. Dostarczone artykuły biurowe zwane dalej towarami lub produktami opisane w SIWZ muszą pochodzić z legalnego kanału dystrybucji a także być fabrycznie nowe i spełniać wymagania norm technicznych obowiązujących w tym zakresie w Polsce oraz Unii Europejskiej.
4. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w SIWZ oraz w załącznikach do SIWZ za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w ust. 1-3 art. 30 ustawy PZP.
5. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia w formularzu cenowym - nazwy producenta/dystrybutora towaru oferowanego, nazwę handlową oferowanego towaru, kod towaru oferowanego. Z powyższego musi jednoznacznie wynikać jaki produkt Wykonawca oferuje.
6. Wszystkie elementy przedmiotu zamówienia muszą być zgodne z właściwościami określonymi w SIWZ. Użyte w SIWZ znaki towarowe mają na celu określenie klasy towaru będącego przedmiotem zamówienia i służą ustaleniu jego standardu i właściwości. Tam, gdzie w SIWZ zostały wskazane znaki towarowe, nazwa własna, marka, producent, dostawca Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktu równoważnego, pod warunkiem, że zagwarantują one realizację zamówienia, zgodnie z założeniami opisanymi w szczegółowych opisach przedmiotu zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych i funkcjonalno-użytkowych nie gorszych od założonych w w/w szczegółowym opisie. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP: Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
7. Zamawiający, zgodnie z art. 30 ust 5 ustawy PZP, dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych, pod warunkiem bezwzględnego zachowania norm, parametrów i standardów, którymi charakteryzują się artykuły wskazane przez Zamawiającego. W przypadku wystąpienia wątpliwości Zamawiającego, co do oferowanych artykułów równoważnych, obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy.
Dodatkowo, w przypadku oferowania produktów równoważnych lub produktów, dla których producent nie nadał symbolu lub kodu, Zamawiający wymaga załączenia do oferty dodatkowego opisu przedmiotu zamówienia potwierdzającego zgodność parametrów oferowanego asortymentu (np. kopie kart katalogowych produktu zawierające: nazwę producenta/dystrybutora, nazwę i zdjęcie oferowanego produktu oraz parametry techniczne).
Pod pojęciem produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, tzn. że asortyment równoważny nie powoduje ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości, o parametrach takich samych, bądź lepszych w stosunku do typu zamawianego produktu fabrycznie nowego (nowo wytworzonego w całości), pochodzącego od producenta/dystrybutora, do którego produkt jest przeznaczony. Produkt równoważny to taki, który w porównaniu z wyrobem oryginalnym charakteryzuje się porównywalną, tj. taką samą, bądź lepszą jakością, kolorystyką, wydajnością oraz zapewnia takie same funkcje.
8. Zgodnie z art. 36a ust. 2 pkt 1 ustawy PZP, Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
UWAGA: w przypadku wskazania podwykonawców, Wykonawca zobowiązany jest wypełnić oświadczenie z zakresem prac (formularz oferty), jakie Wykonawca planuje zlecić podwykonawcy. Brak złożenia w ofercie oświadczenia Zamawiający uzna za potwierdzenie, że Wykonawca wykona całość prac bez udziału podwykonawców

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Urząd Dozoru Technicznego
Ulica ul. Szczęśliwicka 34
Nr domu 34
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 02-353
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 022 5722100
Fax 022 5722388
Internet www.udt.gov.pl
Regon 01719630000000
E mail azp@udt.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Państwowa osoba prawna
Rodzaj zam inny Państwowa osoba prawna
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/12/2015
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Wiedza Wykonawca wykaże, że wykonał, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie sukcesywne dostawy artykułów biurowych o wartości brutto nie mniejszej niż 200.000,00 zł lub jedną sukcesywną dostawę artykułów biurowych o wartości brutto nie mniejszej niż 400.000,00 zł Jeżeli Wykonawca nadal wykonuje dostawy wartość już zrealizowanych sukcesywnych dostaw na dzień składania oferty musi wynosić co najmniej 200.000,00 zł brutto (w odniesieniu do 1 dostawy). Zamawiający nie dopuszcza sumowania dostaw dla różnych odbiorców w celu wykazania wymaganej kwoty zamówienia. Ocena spełnienia w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia /nie spełnia na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń oraz dokumentów wymienionych w dziale IV niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie któregokolwiek z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania oraz odrzuceniem oferty
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Wykonawca wykaże, że wykonał, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie sukcesywne dostawy artykułów biurowych o wartości brutto nie mniejszej niż 200.000,00 zł lub jedną sukcesywną dostawę artykułów biurowych o wartości brutto nie mniejszej niż 400.000,00 zł Jeżeli Wykonawca nadal wykonuje dostawy wartość już zrealizowanych sukcesywnych dostaw na dzień składania oferty musi wynosić co najmniej 200.000,00 zł brutto (w odniesieniu do 1 dostawy). Zamawiający nie dopuszcza sumowania dostaw dla różnych odbiorców w celu wykazania wymaganej kwoty zamówienia
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1. wypełniony i podpisany formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ; 2. wypełniony i podpisany formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ; 3. w przypadku zaoferowania produktów równoważnych lub produktów, dla których producent nie nadał symbolu lub kodu, wykonawca zobowiązany jest, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W tym celu Wykonawca jest zobowiązany do dołączenia do oferty dodatkowy opis przedmiotu zamówienia potwierdzający zgodność parametrów oferowanego asortymentu (np. kopie kart katalogowych produktu zawierające: nazwę producenta/dystrybutora, nazwę i zdjęcie oferowanego produktu oraz parametry techniczne), zgodnie z § 6 ust. 1 pkt 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.02.2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Każdy dokument zawierający opis towaru równoważnego winien być oznaczony numerem zgodnym z pozycją w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena równoważności zaoferowanych towarów zostanie dokonana w oparciu o wymagania określone przez Zamawiającego w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ oraz informacje zamieszczone w kolumnie 10÷12 ww. formularza i złożone przez Wykonawcę dokumenty potwierdzające zgodność parametrów oferowanego asortymentu
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zgodnie z art. 144 ustawy PZP, Zamawiający będzie mógł zmienić postanowienia umowy w n/w zakresie: 1.1. zmiany lub wprowadzenia podwykonawcy; 1.2. przesunięcia terminu realizacji umowy z przyczyn nie leżących bezpośrednio po stronie Wykonawcy, w szczególności w przypadku niedotrzymania terminów realizacji dostaw materiałów/surowców niezbędnych do produkcji lub też z powodu działania siły wyższej; 1.3. w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z produkcji danego towaru, Wykonawca dostarczy aktualne wersje towaru o parametrach spełniających wymogi techniczno-jakościowe lub lepsze od wycofanych, z zachowaniem ceny pierwotnie zamówionego towaru; 1.4. gdy zmiana zakresu dostaw wynika ze zmian wprowadzonych w schemacie organizacyjnym lub w zakresie działalności Zamawiającego (w tym ewentualna zmiana kwoty i terminu wykonania); 1.5. gdy zmiana zakresu dostaw wynika ze zmian w przepisach prawa wprowadzonych po podpisaniu umowy z Zamawiającym (w tym ewentualna zmiana kwoty i terminu wykonania); 1.6. zmiany sposobu/systemu zamawiania towaru przez Zamawiającego; 1.7. zmiany miejsca dostarczania faktur za dostawy dla Zamawiającego lub sposobu fakturowania dostaw (wysyłka faktur do wszystkich Jednostek UDT/do Centrali UDT oraz fakturowanie zbiorcze/ dla każdej jednostki oddzielna faktura); 1.8. ilości poszczególnych rodzajów artykułów biurowych mogą być zwiększone o więcej niż 15% ich początkowej ilości pod warunkiem, że dokonane zmiany nie spowodują zwiększenia wartości brutto umowy; 1.9. zmiany stawki podatku od towarów i usług w okresie obowiązywania umowy. Wynagrodzenie netto nie ulegnie zmianie, natomiast stosownej zmianie ulega stawka podatku VAT i wynagrodzenie brutto uwzględniające zmienioną stawkę w wysokości i w terminie wynikającymi z aktu prawnego wprowadzającego nową stawką. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Inicjatorem zmian może być Zamawiający lub Wykonawca poprzez pisemne wystąpienie w okresie obowiązywania umowy zawierające opis proponowanych zmian i ich uzasadnienie. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody
Kryt cena A
Spec www www.udt.gov.pl, zakładka: O nas - Zamówienia publiczne i sprzedaż majątku/zamówienia
Spec war nieodpłatnie: strona internetowa Zamawiającego; odpłatnie: UDT, ul. Szczęśliwicka 34, 02-353 Warszawa, cena: 0,50 gr/za stronę A4 (+ koszt przesyłki:13,50 zł)
Data skl 19/12/2014
Godz skl 10:00
Miejsce Urząd Dozoru Technicznego ul. Szczęśliwicka 34 w Warszawie, pok. nr 2, KANCELARIA UDT
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia lub od dnia 1 stycznia 2015 r. (w zależności od tego, które z tych zdarzeń nastąpi później) do dnia wykorzystania kwoty, o której mowa w § 8 ust. 2 umowy, jednak nie dłużej niż do dnia 31.12.2015 r
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)