Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska - SP ZOZ
|
Ulica |
ul. Legionów 57
|
Nr domu |
57
|
Miejscowosc |
Grudziądz
|
Kod poczt |
86-300
|
Wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Tel |
56 6440953
|
Fax |
56 4613220
|
Internet |
www.wspl.grudziadz.com.pl
|
Regon |
87061156600000
|
E mail |
zamowienia@wspl.pl.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Tak
|
Ilosc czesci |
4
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas dni |
28
|
Wadium |
Nie dotyczy
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty
|
Wiedza |
Na podstawie złożonego oświadczenia-załącznik nr 2 do SIWZ
|
Potencjal |
Na podstawie złożonego oświadczenia-załącznik nr 2 do SIWZ
|
Zdolne |
Nie dotyczy
|
Sytuacja |
Na podstawie złożonego oświadczenia-załącznik nr 2 do SIWZ
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Inne dokumenty |
5.3. W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- oświadczenie Wykonawcy - załącznik nr 3, że Wykonawca posiada dokumenty dopuszczające przedmiot zamówienia do obrotu zgodnie z obowiązującym prawem w zakresie przedmiotu zamówienia,
- atest na płytę i na blaty potwierdzający klasę higieniczności E-1.
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom Zamawiającego należy wypełnić odpowiednio załącznik nr 1A.
5.4. Inne dokumenty, które Wykonawca zobowiązany jest również dołączyć do oferty:
a) wypełniony formularz ofertowy z oświadczeniami - załącznik nr 2 do siwz
b) zamawiający na podstawie art. 36 b ust. 1 żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, (w przypadku, gdy zachodzi taka sytuacja - dokument dołączyć do oferty przetargowej),
c) w przypadku, gdy Wykonawcy będą ubiegać się wspólnie o zamówienie publiczne ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, zgodnie z art. 23 ust. 2. Pełnomocnictwo dołączyć do oferty,
d) w przypadku polegania przez Wykonawcę na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym , osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków - Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.
e) oświadczenie w sprawie grupy kapitałowej - załącznik nr 4.
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
pkt. 10. wzoru umowy
1. Zmiana postanowień niniejszej Umowy może nastąpić w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, w następujących sytuacjach:
1.1. Zmiana terminu realizacji umowy z powodu braku pełnej gotowości pomieszczeń przeznaczonych do montażu przedmiotu umowy,
1.2. aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp techniczny lub technologiczny ( np. wycofanie z obrotu urządzeń lub materiałów ), zmiana nie może spowodować zmiany ceny oraz obniżenia parametrów technicznych, jakościowych i innych wynikających z oferty, na podstawie których był dokonany wybór Wykonawcy,
1.3. konieczności zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezawinionych przez Strony, zmiana nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty Wykonawcy.
1.4. zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego,
1.5. zmiany stawki podatku VAT- dopuszczalna jest zmiana od dnia wejścia w życie ceny netto towaru odpowiednio do zmiany podatku VAT,
1.6. konieczności zmiany osób wskazanych w umowie, jako uprawnionych przedstawicieli Stron do jej realizacji,
1.7. zaistnienia okoliczności ( technicznych, gospodarczych itp. ), których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
1.8. wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia,
1.9. wprowadzenie nowej technologii, lub innych okoliczności pozwalających na obniżenie ceny przedmiotu umowy, Wykonawca może ja odpowiednio obniżyć,
1.10.wprowadzenia nowej technologii produktu objętego przedmiotową umową, wówczas Zamawiający dopuszcza jego zastąpienie jedynie produktem równoważnym lub o wyższych parametrach jakościowych, o cenie nie wyższej niż w umowie,
1.11. Zamawiający może zwiększyć lub zmniejszyć zakres przedmiotu zamówienia, o asortyment, którego nie można było przewidzieć na etapie planowania wyposażenia pomieszczeń. W przypadku takim nastąpi zmniejszenie lub zwiększenie wartości wynagrodzenia umownego.
2. Inicjatorem zmian może być Zamawiający lub Wykonawca poprzez pisemne wystąpienie w okresie obowiązywania umowy zawierające uzasadnienie proponowanych zmian.
|
Kryt cena |
B
|
Kryt 1p |
90
|
Kryt 2 |
Długość okresu gwarancji jakości
|
Kryt 2p |
10
|
Spec www |
www.wspl.grudziadz.com.pl
|
Spec war |
Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska-SP ZOZ, 86-300 Grudziądz, ul. Legionów 57, bud. nr 1, I p. pok. nr 3
|
Data skl |
22/12/2014
|
Godz skl |
11:30
|
Miejsce |
Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska-SP ZOZ, 86-300 Grudziądz, ul. Legionów 57, bud. nr 1, I p. pok. nr 3
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Inf dodat |
Nie dotyczy
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|