Dostawa i montaż mebli dla Przychodni Lekarskiej

Publication date 2014-12-12
End date 2014-12-22 11:30:00
Instytucja Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska - SP ZOZ
Miejscowość Grudziądz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Siedziska,
  • Różne siedziska i krzesła,
  • Meble laboratoryjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 407500 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 391800003, 331922107, 391110003, 391131008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa i montaż mebli dla Przychodni Lekarskiej-4 zadania

Opis

MebleStoły do badania (kozetki)Zestawy siedziskoweFotele do pracy z komputerem, krzesła tapicerowane

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska - SP ZOZ
Ulica ul. Legionów 57
Nr domu 57
Miejscowosc Grudziądz
Kod poczt 86-300
Wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Tel 56 6440953
Fax 56 4613220
Internet www.wspl.grudziadz.com.pl
Regon 87061156600000
E mail zamowienia@wspl.pl.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 4
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 28
Wadium Nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty
Wiedza Na podstawie złożonego oświadczenia-załącznik nr 2 do SIWZ
Potencjal Na podstawie złożonego oświadczenia-załącznik nr 2 do SIWZ
Zdolne Nie dotyczy
Sytuacja Na podstawie złożonego oświadczenia-załącznik nr 2 do SIWZ
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Inne dokumenty 5.3. W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć: - oświadczenie Wykonawcy - załącznik nr 3, że Wykonawca posiada dokumenty dopuszczające przedmiot zamówienia do obrotu zgodnie z obowiązującym prawem w zakresie przedmiotu zamówienia, - atest na płytę i na blaty potwierdzający klasę higieniczności E-1. W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom Zamawiającego należy wypełnić odpowiednio załącznik nr 1A. 5.4. Inne dokumenty, które Wykonawca zobowiązany jest również dołączyć do oferty: a) wypełniony formularz ofertowy z oświadczeniami - załącznik nr 2 do siwz b) zamawiający na podstawie art. 36 b ust. 1 żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, (w przypadku, gdy zachodzi taka sytuacja - dokument dołączyć do oferty przetargowej), c) w przypadku, gdy Wykonawcy będą ubiegać się wspólnie o zamówienie publiczne ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, zgodnie z art. 23 ust. 2. Pełnomocnictwo dołączyć do oferty, d) w przypadku polegania przez Wykonawcę na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym , osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków - Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. e) oświadczenie w sprawie grupy kapitałowej - załącznik nr 4.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy pkt. 10. wzoru umowy 1. Zmiana postanowień niniejszej Umowy może nastąpić w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, w następujących sytuacjach: 1.1. Zmiana terminu realizacji umowy z powodu braku pełnej gotowości pomieszczeń przeznaczonych do montażu przedmiotu umowy, 1.2. aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp techniczny lub technologiczny ( np. wycofanie z obrotu urządzeń lub materiałów ), zmiana nie może spowodować zmiany ceny oraz obniżenia parametrów technicznych, jakościowych i innych wynikających z oferty, na podstawie których był dokonany wybór Wykonawcy, 1.3. konieczności zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezawinionych przez Strony, zmiana nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty Wykonawcy. 1.4. zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, 1.5. zmiany stawki podatku VAT- dopuszczalna jest zmiana od dnia wejścia w życie ceny netto towaru odpowiednio do zmiany podatku VAT, 1.6. konieczności zmiany osób wskazanych w umowie, jako uprawnionych przedstawicieli Stron do jej realizacji, 1.7. zaistnienia okoliczności ( technicznych, gospodarczych itp. ), których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 1.8. wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia, 1.9. wprowadzenie nowej technologii, lub innych okoliczności pozwalających na obniżenie ceny przedmiotu umowy, Wykonawca może ja odpowiednio obniżyć, 1.10.wprowadzenia nowej technologii produktu objętego przedmiotową umową, wówczas Zamawiający dopuszcza jego zastąpienie jedynie produktem równoważnym lub o wyższych parametrach jakościowych, o cenie nie wyższej niż w umowie, 1.11. Zamawiający może zwiększyć lub zmniejszyć zakres przedmiotu zamówienia, o asortyment, którego nie można było przewidzieć na etapie planowania wyposażenia pomieszczeń. W przypadku takim nastąpi zmniejszenie lub zwiększenie wartości wynagrodzenia umownego. 2. Inicjatorem zmian może być Zamawiający lub Wykonawca poprzez pisemne wystąpienie w okresie obowiązywania umowy zawierające uzasadnienie proponowanych zmian.
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Długość okresu gwarancji jakości
Kryt 2p 10
Spec www www.wspl.grudziadz.com.pl
Spec war Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska-SP ZOZ, 86-300 Grudziądz, ul. Legionów 57, bud. nr 1, I p. pok. nr 3
Data skl 22/12/2014
Godz skl 11:30
Miejsce Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska-SP ZOZ, 86-300 Grudziądz, ul. Legionów 57, bud. nr 1, I p. pok. nr 3
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Nie dotyczy
Czy uniewaznienie Nie
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)