Zapewnienie dostępności oraz ciągłości działania Kompleksowego Systemu Zarządzania Oświatą w Mieście Częstochowa wdrożonego przez firmę VULCAN

Publication date 2014-12-18
End date 2014-12-30 12:30:00
Instytucja Gmina Miasto Częstochowa
Miejscowość Częstochowa
Województwo śląskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania edukacyjnego,
  • Usługi w zakresie oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 261159 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 722600005, 481900006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
Zapewnienie dostępności oraz ciągłości działania Kompleksowego Systemu Zarządzania Oświatą w Mieście Częstochowa wdrożonego przez firmę VULCAN, przez realizację następujących zadań:
Zadanie I - świadczenie usług związanych z prawem do używania aplikacji Jednorazowy dodatek uzupełniający - Artykuł 30 od dnia 2015-02-01 do 2016-01-31 w Urzędzie Miasta Częstochowy,
Zadanie II - świadczenie usług związanych z prawem do używania programu komputerowego Sigma od dnia 2015-01-01 do 2015-12-31 w Urzędzie Miasta Częstochowy,
Zadanie III - świadczenie usług związanych z udostępnieniem systemu vEdukacja Nabór - wspomagania elektronicznej rekrutacji do przedszkoli oraz szkół ponadgimnazjalnych w roku szkolnym 2015/2016,
lub dostarczenie rozwiązania równoważnego.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Miasto Częstochowa
Ulica ul. Śląska 11/13
Nr domu 11/13
Miejscowosc Częstochowa
Kod poczt 42-217
Wojewodztwo śląskie
Tel 34 3707100
Fax 34 3707170
Internet www.czestochowa.pl
Regon 15139900200000
E mail przetargiuzp@czestochowa.um.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 13
Wadium Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.
Zaliczka Nie
Wiedza Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonał należycie: a) co najmniej jedną usługę o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 PLN brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych), polegającą na świadczeniu przez okres co najmniej 9 miesięcy udostępnienia oraz utrzymania aplikacji dotyczących zamówienia, oraz b) co najmniej jedną usługę polegającą na świadczeniu przez okres co najmniej 9 miesięcy udostępnienia oraz utrzymania aplikacji wspomagającej proces rekrutacji do przedszkoli, oraz c) co najmniej jedną usługę polegającą na świadczeniu przez okres co najmniej 9 miesięcy udostępnienia oraz utrzymania aplikacji wspomagającej proces rekrutacji do szkół ponadgimnazjalnych.
Sytuacja Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 100.000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych).
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty 1. Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 8.2 niniejszej specyfikacji muszą być: a) Dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie, np. referencje (do każdej usługi wskazanej w wykazie, o którym mowa w punkcie 8.2 SIWZ należy przedstawić dokument potwierdzający, że usługa ta została wykonana należycie). 2. Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego: a) Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ, zawierający oświadczenie, że wykonawca spełnia wszystkie warunki określone w SIWZ oraz w art. 22 ust. 1 ustawy, a także informację, czy wykonawca należy/nie należy do grupy kapitałowej. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. b) Specyfikacje oferowanego oprogramowania jako załącznik do druku (OFERTA) - w zakresie potwierdzenia, że oferowane oprogramowanie odpowiada wymaganiom określonym w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji - tylko w przypadku dostarczenia rozwiązania równoważnego c) Oświadczenie stanowiące załącznik nr 5 do SIWZ.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy W przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT, strony umowy zobowiązują się do podpisania aneksu do umowy, regulującego wysokość podatku VAT i ceny brutto umowy.
Kryt cena A
Spec www http://bip.czestochowa.pl.
Spec war Wydział Nadzoru i Administracji, Urząd Miasta Częstochowy, ul. Śląska 11/13, pokój nr 315, tel.: (+48) 343 707 598, e-mail: kraszewska@czestochowa.um.gov.pl,
Data skl 30/12/2014
Godz skl 12:30
Miejsce w siedzibie zamawiającego: Biuro Obsługi Interesanta (parter) na stanowisku Wydziału Nadzoru i Administracji
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia będzie dostępna na stronie internetowej Zamawiającego http://bip.czestochowa.pl. Na tej stronie zamawiający będzie również zamieszczał pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ, odwołania dotyczące treści ogłoszenia oraz postanowień specyfikacji istotnych warunków oraz ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)