Zapewnienie dostępności oraz ciągłości działania Kompleksowego Systemu Zarządzania Oświatą w Mieście Częstochowa wdrożonego przez firmę VULCAN

Data publikacji 2014-12-18
Data zakończenia 2014-12-30 12:30:00
Instytucja Gmina Miasto Częstochowa
Miejscowość Częstochowa
Województwo śląskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania edukacyjnego,
  • Usługi w zakresie oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 261159 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722600005, 481900006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
Zapewnienie dostępności oraz ciągłości działania Kompleksowego Systemu Zarządzania Oświatą w Mieście Częstochowa wdrożonego przez firmę VULCAN, przez realizację następujących zadań:
Zadanie I - świadczenie usług związanych z prawem do używania aplikacji Jednorazowy dodatek uzupełniający - Artykuł 30 od dnia 2015-02-01 do 2016-01-31 w Urzędzie Miasta Częstochowy,
Zadanie II - świadczenie usług związanych z prawem do używania programu komputerowego Sigma od dnia 2015-01-01 do 2015-12-31 w Urzędzie Miasta Częstochowy,
Zadanie III - świadczenie usług związanych z udostępnieniem systemu vEdukacja Nabór - wspomagania elektronicznej rekrutacji do przedszkoli oraz szkół ponadgimnazjalnych w roku szkolnym 2015/2016,
lub dostarczenie rozwiązania równoważnego.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Miasto Częstochowa
Ulica ul. Śląska 11/13
Nr domu 11/13
Miejscowość Częstochowa
Kod Pocztowy 42-217
Województwo śląskie
Tel 34 3707100
Fax 34 3707170
Internet www.czestochowa.pl
Regon 15139900200000
E-mail przetargiuzp@czestochowa.um.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 13
Wadium Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.
Zaliczka Nie
Wiedza Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonał należycie: a) co najmniej jedną usługę o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 PLN brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych), polegającą na świadczeniu przez okres co najmniej 9 miesięcy udostępnienia oraz utrzymania aplikacji dotyczących zamówienia, oraz b) co najmniej jedną usługę polegającą na świadczeniu przez okres co najmniej 9 miesięcy udostępnienia oraz utrzymania aplikacji wspomagającej proces rekrutacji do przedszkoli, oraz c) co najmniej jedną usługę polegającą na świadczeniu przez okres co najmniej 9 miesięcy udostępnienia oraz utrzymania aplikacji wspomagającej proces rekrutacji do szkół ponadgimnazjalnych.
Sytuacja Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 100.000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych).
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty 1. Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 8.2 niniejszej specyfikacji muszą być: a) Dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie, np. referencje (do każdej usługi wskazanej w wykazie, o którym mowa w punkcie 8.2 SIWZ należy przedstawić dokument potwierdzający, że usługa ta została wykonana należycie). 2. Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego: a) Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ, zawierający oświadczenie, że wykonawca spełnia wszystkie warunki określone w SIWZ oraz w art. 22 ust. 1 ustawy, a także informację, czy wykonawca należy/nie należy do grupy kapitałowej. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. b) Specyfikacje oferowanego oprogramowania jako załącznik do druku (OFERTA) - w zakresie potwierdzenia, że oferowane oprogramowanie odpowiada wymaganiom określonym w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji - tylko w przypadku dostarczenia rozwiązania równoważnego c) Oświadczenie stanowiące załącznik nr 5 do SIWZ.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy W przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT, strony umowy zobowiązują się do podpisania aneksu do umowy, regulującego wysokość podatku VAT i ceny brutto umowy.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz http://bip.czestochowa.pl.
Adres uzyskania siwz Wydział Nadzoru i Administracji, Urząd Miasta Częstochowy, ul. Śląska 11/13, pokój nr 315, tel.: (+48) 343 707 598, e-mail: kraszewska@czestochowa.um.gov.pl,
Data składania wniosków 30/12/2014
Godzina składania wniosków 12:30
Miejsce w siedzibie zamawiającego: Biuro Obsługi Interesanta (parter) na stanowisku Wydziału Nadzoru i Administracji
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia będzie dostępna na stronie internetowej Zamawiającego http://bip.czestochowa.pl. Na tej stronie zamawiający będzie również zamieszczał pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ, odwołania dotyczące treści ogłoszenia oraz postanowień specyfikacji istotnych warunków oraz ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)