Sukcesywna dostawa jednorazowych rękawic laboratoryjnych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego

Publication date 2014-12-22
End date 2014-12-31 11:00:00
Instytucja Uniwersytet Gdański
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Rękawice

Szczegóły

Numer ogłoszenia 262393 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 184243000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa jednorazowych rękawic laboratoryjnych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego, zwanych dalej rękawicami.
2. Miejscem dostawy rękawic są:
1) Wydział Biologii, ul. Wita Stwosza 59, 80-308 Gdańsk,
2) Wydział Chemii, ul. Wita Stwosza 63, 80-308 Gdańsk,
3) Międzyuczelniany Wydział Biotechnologii UG i GUMed, ul. Kładki 24, 80-822 Gdańsk,
4) Wydział Oceanografii i Geografii, ul. Piłsudskiego 46, 81-378 Gdynia,
5) Stacja Morska Instytutu Oceanografii Hel, ul. Morska 2, 84-150 Hel,
6) Magazyn odzieżowy Gdańsk, ul. Wita Stwosza 58.
3. Dostawy rękawic będą odbywać się w terminie od poniedziałku do piątku w godzinach 07:30 - 14:30.
4. Przy wycenie rękawic Wykonawca winien wziąć pod uwagę możliwość zakupu na podstawie indywidualnych zapotrzebowań z jednostek organizacyjnych z dostawą do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego wg pkt 2. Zatem, miejscem dostawy może być siedziba każdej z wymienionych jednostek organizacyjnych.
5. Przy wycenie rękawic Wykonawca winien również wziąć pod uwagę dostawę zamówionych rękawic w terminie wskazanym przez Wykonawcę w ofercie - zgodnie z rozdz. XII SIWZ - od momentu złożenia przez Zamawiającego elektronicznego zamówienia.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ - formularz cenowy.
7. Zaoferowane rękawice są fabrycznie nowe, pełnowartościowe, wolne od wszelkich wad i uszkodzeń.
8. Rękawice muszą być zgodne z normami EN 455:1-4, EN 374, być przebadane na przenikanie mikroorganizmów, muszą posiadać oznakowanie jako wyrób medyczny - zgodnie z opisem w załączniku nr 2 do SIWZ, odpowiednio do poszczególnych pozycji (Zamawiający zastrzega możliwość żądania odpowiednich dokumentów na etapie realizacji zamówienia).
9. Wykonawca ma posiadać aktualne certyfikaty CE lub Deklaracje Zgodności WE, na wszystkie pozycje rękawic z załącznika nr 2 do SIWZ.
10. Zamawiający wymaga, aby dostarczane rękawice posiadały nienaruszone cechy pierwotnego opakowania oraz opatrzone były metkami z nazwą, rozmiarem i datą okresu przydatności do użytkowania.
11. Okres przydatności do użytkowania dostarczanych rękawic nie powinien być krótszy niż połowa okresu ich przydatności do użytkowania (opisany na opakowaniu rękawic)
12. W razie stwierdzenia wad w dostarczanych rękawicach, Zamawiający złoży stosowną reklamację(pisemną) zgodnie z § 2 ust. 2 projektu umowy załącznik nr 7 do SIWZ .
13. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczane rękawice na okres nie krótszy niż 12 miesięcy.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytet Gdański
Ulica ul. Bażyńskiego 1A
Nr domu 1A
Miejscowosc Gdańsk
Kod poczt 80-952
Wojewodztwo pomorskie
Tel 058 5232344
Fax 058 5232484, 5523741
Internet www.univ.gda.pl
E mail zpug@julia.univ.gda.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
Wiedza Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
Potencjal Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
Zdolne Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty 1) Oświadczenie o podwykonawcach - Wykonawca wykonujący zamówienie wyłącznie siłami własnymi nie dołącza do oferty załącznika nr 6 (do SIWZ). 2) Zaakceptowany przez Wykonawcę projekt umowy - załącznik nr 7 do SIWZ. Wykonawca może też zastosować się do informacji zawartej w rozdz. XVI pkt. 1) SIWZ.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Istotne zmiany postanowień umowy dopuszczalne są w następujących przypadkach: 1) zmiany obowiązujących przepisów, 2) zaistnienia siły wyższej, 3) zmiany dotyczącej dostarczanego przedmiotu zamówienia na rękawice o parametrach nie gorszych niż oferowany za cenę taką jak ustalona w umowie, w sytuacji, gdy nastąpi jego wycofanie z produkcji (po terminie otwarcia ofert), co będzie potwierdzone oświadczeniem producenta, po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego, 4) zmiany dotyczącej terminu realizacji umowy, jeżeli uzasadnione to będzie okolicznościami leżącymi po stronie Zamawiającego, w szczególności sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi, warunkami organizacyjnymi lub technicznymi, 5) zmiany dotyczącej w szczególności terminu realizacji zamówienia, gdy zaistniała inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ, 6) zmiany stawki podatku od towarów i usług (podatek VAT). 2. Zmiany postanowień zawartej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obie strony, z zastrzeżeniem § 9 umowy. 3. Wniosek o wprowadzenie zmian, o których mowa w ust. 1 pkt. 1) - 6) musi być złożony na piśmie i uzasadniony.
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin realizacji poszczególnych zamówień (sukcesywnych)
Kryt 2p 10
Spec www www.ug.edu.pl
Spec war www.ug.edu.pl
Data skl 31/12/2014
Godz skl 11:00
Miejsce Uniwersytet Gdański Dział Zamówień Publicznych, ul. Bażyńskiego 1A, pokój nr 124, I piętro; 80 - 952 Gdańsk
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat 1. Zamawiający zobowiązuje się zapłacić Wykonawcy wynagrodzenie zgodnie z cenami wyrażonymi w ofercie na podstawie faktur częściowych wystawionych zgodnie z ilością i rodzajem dostarczanych rękawic. Podstawą wystawienia faktury VAT jest odbiór przez Zamawiającego dostawy częściowej. 2. Płatność nastąpi w terminie 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury częściowej VAT wystawionej każdorazowo przez Wykonawcę na adres: Uniwersytet Gdański, 80 - 952 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 1A, NIP 584-020-32-39. 3. Jeżeli należność nie zostanie uregulowana w ustalonym terminie, Wykonawca uprawniony jest do naliczania Zamawiającemu odsetek ustawowych zgodnie z obowiązującymi przepisami, za każdy dzień opóźnienia. 4. Płatność uważana będzie za zrealizowaną w dniu, w którym bank obciąży konto Zamawiającego.
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)