Sukcesywna dostawa jednorazowych rękawic laboratoryjnych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego

Data publikacji 2014-12-22
Data zakończenia 2014-12-31 11:00:00
Instytucja Uniwersytet Gdański
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Rękawice

Szczegóły

Numer ogłoszenia 262393 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 184243000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa jednorazowych rękawic laboratoryjnych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego, zwanych dalej rękawicami.
2. Miejscem dostawy rękawic są:
1) Wydział Biologii, ul. Wita Stwosza 59, 80-308 Gdańsk,
2) Wydział Chemii, ul. Wita Stwosza 63, 80-308 Gdańsk,
3) Międzyuczelniany Wydział Biotechnologii UG i GUMed, ul. Kładki 24, 80-822 Gdańsk,
4) Wydział Oceanografii i Geografii, ul. Piłsudskiego 46, 81-378 Gdynia,
5) Stacja Morska Instytutu Oceanografii Hel, ul. Morska 2, 84-150 Hel,
6) Magazyn odzieżowy Gdańsk, ul. Wita Stwosza 58.
3. Dostawy rękawic będą odbywać się w terminie od poniedziałku do piątku w godzinach 07:30 - 14:30.
4. Przy wycenie rękawic Wykonawca winien wziąć pod uwagę możliwość zakupu na podstawie indywidualnych zapotrzebowań z jednostek organizacyjnych z dostawą do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego wg pkt 2. Zatem, miejscem dostawy może być siedziba każdej z wymienionych jednostek organizacyjnych.
5. Przy wycenie rękawic Wykonawca winien również wziąć pod uwagę dostawę zamówionych rękawic w terminie wskazanym przez Wykonawcę w ofercie - zgodnie z rozdz. XII SIWZ - od momentu złożenia przez Zamawiającego elektronicznego zamówienia.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ - formularz cenowy.
7. Zaoferowane rękawice są fabrycznie nowe, pełnowartościowe, wolne od wszelkich wad i uszkodzeń.
8. Rękawice muszą być zgodne z normami EN 455:1-4, EN 374, być przebadane na przenikanie mikroorganizmów, muszą posiadać oznakowanie jako wyrób medyczny - zgodnie z opisem w załączniku nr 2 do SIWZ, odpowiednio do poszczególnych pozycji (Zamawiający zastrzega możliwość żądania odpowiednich dokumentów na etapie realizacji zamówienia).
9. Wykonawca ma posiadać aktualne certyfikaty CE lub Deklaracje Zgodności WE, na wszystkie pozycje rękawic z załącznika nr 2 do SIWZ.
10. Zamawiający wymaga, aby dostarczane rękawice posiadały nienaruszone cechy pierwotnego opakowania oraz opatrzone były metkami z nazwą, rozmiarem i datą okresu przydatności do użytkowania.
11. Okres przydatności do użytkowania dostarczanych rękawic nie powinien być krótszy niż połowa okresu ich przydatności do użytkowania (opisany na opakowaniu rękawic)
12. W razie stwierdzenia wad w dostarczanych rękawicach, Zamawiający złoży stosowną reklamację(pisemną) zgodnie z § 2 ust. 2 projektu umowy załącznik nr 7 do SIWZ .
13. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczane rękawice na okres nie krótszy niż 12 miesięcy.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytet Gdański
Ulica ul. Bażyńskiego 1A
Nr domu 1A
Miejscowość Gdańsk
Kod Pocztowy 80-952
Województwo pomorskie
Tel 058 5232344
Fax 058 5232484, 5523741
Internet www.univ.gda.pl
E-mail zpug@julia.univ.gda.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
Wiedza Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
Potencjał Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
Zdolne Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty 1) Oświadczenie o podwykonawcach - Wykonawca wykonujący zamówienie wyłącznie siłami własnymi nie dołącza do oferty załącznika nr 6 (do SIWZ). 2) Zaakceptowany przez Wykonawcę projekt umowy - załącznik nr 7 do SIWZ. Wykonawca może też zastosować się do informacji zawartej w rozdz. XVI pkt. 1) SIWZ.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Istotne zmiany postanowień umowy dopuszczalne są w następujących przypadkach: 1) zmiany obowiązujących przepisów, 2) zaistnienia siły wyższej, 3) zmiany dotyczącej dostarczanego przedmiotu zamówienia na rękawice o parametrach nie gorszych niż oferowany za cenę taką jak ustalona w umowie, w sytuacji, gdy nastąpi jego wycofanie z produkcji (po terminie otwarcia ofert), co będzie potwierdzone oświadczeniem producenta, po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego, 4) zmiany dotyczącej terminu realizacji umowy, jeżeli uzasadnione to będzie okolicznościami leżącymi po stronie Zamawiającego, w szczególności sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi, warunkami organizacyjnymi lub technicznymi, 5) zmiany dotyczącej w szczególności terminu realizacji zamówienia, gdy zaistniała inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ, 6) zmiany stawki podatku od towarów i usług (podatek VAT). 2. Zmiany postanowień zawartej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obie strony, z zastrzeżeniem § 9 umowy. 3. Wniosek o wprowadzenie zmian, o których mowa w ust. 1 pkt. 1) - 6) musi być złożony na piśmie i uzasadniony.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin realizacji poszczególnych zamówień (sukcesywnych)
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.ug.edu.pl
Adres uzyskania siwz www.ug.edu.pl
Data składania wniosków 31/12/2014
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Uniwersytet Gdański Dział Zamówień Publicznych, ul. Bażyńskiego 1A, pokój nr 124, I piętro; 80 - 952 Gdańsk
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 1. Zamawiający zobowiązuje się zapłacić Wykonawcy wynagrodzenie zgodnie z cenami wyrażonymi w ofercie na podstawie faktur częściowych wystawionych zgodnie z ilością i rodzajem dostarczanych rękawic. Podstawą wystawienia faktury VAT jest odbiór przez Zamawiającego dostawy częściowej. 2. Płatność nastąpi w terminie 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury częściowej VAT wystawionej każdorazowo przez Wykonawcę na adres: Uniwersytet Gdański, 80 - 952 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 1A, NIP 584-020-32-39. 3. Jeżeli należność nie zostanie uregulowana w ustalonym terminie, Wykonawca uprawniony jest do naliczania Zamawiającemu odsetek ustawowych zgodnie z obowiązującymi przepisami, za każdy dzień opóźnienia. 4. Płatność uważana będzie za zrealizowaną w dniu, w którym bank obciąży konto Zamawiającego.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)