Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem do Zespołu Opieki Zdrowotnej w Reszlu realizowane w ramach projektu pn. Rozwój e-usług medycznych w ZOZ w Reszlu

Publication date 2014-12-31
End date 2015-01-20 11:00:00
Instytucja Zespół Opieki Zdrowotnej w Reszlu
Miejscowość Reszel
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Stacje robocze,
  • Różny sprzęt komputerowy,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
  • Pakiety oprogramowania do analizy finansowej i rachunkowości/księgowości,
  • Pakiety oprogramowania do rozliczania czasu lub zarządzania zasobami ludzkimi,
  • System zarządzania bazą danych,
  • Serwery,
  • Usługi wdrażania oprogramowania,
  • Usługi konfiguracji oprogramowania,
  • Usługi dostawy oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 265997 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 302000000, 480000000, 484400004, 484500007, 722630006, 722650000, 722680001, 488200002, 486120001, 302360002, 302140002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakres zamówienia obejmuje:
2.2.1. zakup i dostawę następującego sprzętu komputerowego:
1) Komputery PC
2) Laptopy
3) Serwery
4) Macierz dyskowa
5) Biblioteka taśmowa
6) Drukarki
7) Przełączniki sieciowe (warstwa rdzeniowa, dostępowa, SAN)
8) Router z firewall
9) UPS
10) Infokiosk
2.2.2. Dostawa i wdrożenie oprogramowania Systemu Informatycznego w części białej i części szarej, w tym przeszkolenie pracowników.
2.2.4. Wymiana przełączników sieciowych na zarządzalne GbEthernet.
2.2.5. Dostawa systemu do backupu i archiwizacji danych.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zespół Opieki Zdrowotnej w Reszlu
Ulica ul. Słowackiego 3
Nr domu 3
Miejscowosc Reszel
Kod poczt 11-440
Wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Tel 0-89 7529450, 7529456
Fax 0-89 7529451
Regon 00133846800000
E mail zoz@post.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/05/2015
Wadium w wysokości 15 000,00 zł 8.2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.).
Zaliczka Nie
Uprawnienie Oświadczenie
Wiedza Wykonawcy winni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie realizacji w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert ,jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie minimum dwóch dostaw polegających na dostawie sprzętu komputerowego o wartości min. 300.000,00 zł brutto każda dostawa minimum dwóch usług polegających na instalacji i konfiguracji systemów serwerowych, i zarządzaniu środowiskiem wirtualnym o wartości min. 100.000,00 zł. brutto każda usługa minimum trzech zamówień dostaw lub usług o łącznej wartości min. 500.000 zł brutto obejmujących w szczególności dostawę i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego obejmującego część białą - system HIS oraz część szarą - system ERP, zrealizowane dla co najmniej 30 użytkowników systemu, przy czym: co najmniej dwa zamówienia obejmowały: uruchomienie autorskiej platformy usług publicznych wraz z przygotowaniem i publikacją e-usług, dostawę i konfigurację platformy serwerowo-sieciowej - serwery, urządzenia sieciowe, co najmniej jedno zamówienie obejmowało dostawę i wdrożenie, tj. instalację, konfigurację i instruktaż systemu elektronicznego obiegu dokumentacji medycznej w placówkach ochrony zdrowia.
Potencjal Oświadczenie
Zdolne 1) Kierownik Projektu - 1 osoba, która: a) Posiada minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w branży IT na stanowisku kierownika projektu, b) Pełniła rolę kierownika projektu, w co najmniej 1 zakończonym sukcesem (odebranym przez zamawiającego) projekcie informatycznym z zakresu, integracji i wdrożenia systemu informatycznego o wartości, co najmniej 1 milion zł brutto, 2) Specjalista ds. wdrożenia systemów informatycznych w sektorze ochrony zdrowia - 2 osoby, które: a) Posiadają, co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w roli konsultanta ds. wdrażania systemów, b) Brały udział, w co najmniej 2 projektach, obejmujących wdrożenie systemów informatycznych w sektorze ochrony zdrowia. 3) Specjalista ds. administracji systemami serwerowymi- 1 osoba, która: a) Posiada, co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w roli administratora systemów serwerowych, b) Brała udział, w co najmniej 2 projektach, obejmujących wdrożenie zwirtualizowanego środowiska serwerowego wysokiej dostępności
Sytuacja Potwierdzenie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 750 000 zł.
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty Opis urządzeń technicznych tj Formularz asortymentowo-cenowy (załącznik nr 7 do SIWZ). 6.2. Oświadczenia o bezpłatnej dostępności do najnowszych sterowników i uaktualnień poprzez podanie na dedykowanej stronie internetowej producenta numeru seryjnego lub modelu komputera wraz z podaniem adresu strony internetowej. 6.3. Opisu rozwiązania informatycznego spełniającego wymagania opisane SIWZ. 6.4. Próbki oferowanego oprogramowania w wersji elektronicznej na nośniku elektronicznym, potwierdzającą wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia określone przez Zamawiającego w Załączniku Nr 8 do SIWZ. 6.4. Zobowiązania Wykonawcy do dostawy oprogramowania na warunkach przedstawionych w SIWZ. 6.5. Zobowiązania Wykonawcy do instalacji oprogramowania na warunkach przedstawionych w SIWZ. 6.6. Zobowiązania Wykonawcy do uczestniczenia w testowaniu i usuwaniu błędów zainstalowanego oprogramowania na warunkach przedstawionych w SIWZ. 6.7. Zobowiązania Wykonawcy do zorganizowania odbioru przedmiotu zamówienia na warunkach przedstawionych SIWZ. 6.8. Oświadczenie zawierające określenie serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego . Firma serwisująca musi posiadać ISO 9001:2000 lub równoważny na świadczenie usług serwisowych, a także autoryzacje producenta serwera - dokumenty potwierdzające powyższe należy dołączyć do oferty. 6.9. Oświadczenie producenta sprzętu informatycznego, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych Wykonawcy lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem. 6.10. Oświadczenia, iż oferowany sprzęt informatyczny zawiera elementy fabrycznie nowe wyprodukowane zgodnie z normą ISO-9001, ISO-14001 lub równoważne oraz posiada niezbędne certyfikaty. Przedstawienie Deklaracji zgodności CE wymagane jest na etapie dostawy sprzętu.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty w następujących okolicznościach: a. istnieje możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż te istniejące w chwili zawarcia umowy - w takim przypadku zostanie dokonana zmiana umowy w zakresie przedmiotu niniejszej umowy bez zmiany jej wartości brutto; b. nastąpiła zmiana producenta, producent zakończył produkcję, albo skończyła się dostępność urządzenia, oprogramowania zaoferowanego przez Wykonawcę i zachodzi konieczność zastąpienia urządzenia, oprogramowania innym - w takim przypadku Zamawiający dopuszcza dostarczenie innych niż zaoferowane w ofercie urządzeń i oprogramowania pod warunkiem, że jest o nie gorszych parametrach i spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ bez ponoszenia przez Zamawiającego dodatkowych kosztów; c. po podpisaniu umowy doszło do wydłużenia okresu gwarancyjnego przez producenta - w takim przypadku Zamawiający przewiduje zmianę umowy poprzez wydłużenie okresu gwarancji bez ponoszenia przez Zamawiającego dodatkowych kosztów; d. wystąpienia zmian w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy - umowa zostanie zmieniona w sposób dostosowujący jej brzmienie do obowiązujących w danym momencie przepisów prawa bez możliwości zmiany wartości brutto przedmiotu umowy, z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych niniejszą umową; e. siła wyższa - w takim przypadku Strona zobowiązana jest niezwłocznie powiadomić drugą Stronę o wystąpieniu siły wyższej, uniemożliwiającej realizację obowiązków wynikających z umowy. W skutek wystąpienia powyższych okoliczności termin realizacji zamówienia może ulec przedłużeniu o czas niezbędny na właściwe jego wykonanie jednak bez zmiany wartości brutto przedmiotu umowy i z zastrzeżeniem warunków opisanych w ust. 2 niniejszego paragrafu; f. wystąpienie katastrofalnych działań przyrody takich jak m.in. powódź, huragan, trzęsienie ziemi, sztorm, śnieżyca, silne mrozy - oraz zdarzenia nadzwyczajne, w tym m.in. zamieszki uliczne, atak terrorystyczny, katastrofa budowlana w siedzibie ZOZ , w takim przypadku Strona zobowiązana jest niezwłocznie powiadomić drugą Stronę o uniemożliwieniu realizacji obowiązków wynikających z Umowy. W skutek wystąpienia powyższych okoliczności termin realizacji zamówienia może ulec przedłużeniu o czas niezbędny na właściwe jego wykonanie jednak bez zmiany wartości brutto przedmiotu umowy i z zastrzeżeniem warunków opisanych w ust. 2 niniejszego paragrafu; g. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w §2 ust. 1 tj. ceny brutto w przypadku zmiany przepisów określających wysokość stawki podatku VAT; h. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w zakresie zmiany adresu w przypadku, gdy zostanie zmieniony w rejestrze lub ewidencji, na ten adres.
Kryt cena B
Kryt 1p 60
Kryt 2 Ocena prezentacji
Kryt 2p 40
Spec www http://www.bip.warmia.mazury.pl/powiat_ketrzynski/
Spec war Zespół Opieki Zdrowotnej w Reszlu ul. Słowackiego 3 11-440 Reszel
Data skl 20/01/2015
Godz skl 11:00
Miejsce Zespół Opieki Zdrowotnej w Reszlu ul. Słowackiego 3 11-440 Reszel
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Przedmiotowe zamówienie wchodzi w zakres projektu pn. Rozwój e-usług medycznych w Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Reszlu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury 2007 - 2013 w ramach Osi Priorytetowej 7 - Infrastruktura społeczeństwa informatycznego, Działania 7.2 Promocja i ułatwianie dostępu do usług teleinformatycznych, Poddziałanie 7.2.1 Usługi i aplikacje dla obywateli.
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)