Modernizacja telefonii IP Lasów Państwowych, zn. spr. DZ-2710-29_14

Publication date 2014-12-31
End date 2015-01-08 11:00:00
Instytucja Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Zakład Informatyki Lasów Państwowych
Miejscowość Raszyn
Województwo mazowieckie
Branża
  • Lokalna sieć komputerowa,
  • Modernizacja sieci,
  • Usługi w zakresie sieci komputerowej

Szczegóły

Numer ogłoszenia 266473 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 324280009, 727000007, 324100000, 642150006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przedłużenie wsparcia dla 572 licencji Enhanced systemu Cisco Unified Communications Manager o 12 miesięcy oraz modernizacja systemu telefonii IP Lasów Państwowych wraz z cyklem szkoleń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Zakład Informatyki Lasów Państwowych
Ulica Sękocin Stary, ul. Leśników 21C
Nr domu 21C
Miejscowosc Raszyn
Kod poczt 05-090
Wojewodztwo mazowieckie
Tel +48 22 219 61 78
Fax 42 6772546
Regon 47321576000000
E mail biuro@zilp.lasy.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Skarb Państwa Państowoe Gospodarstwo Leśne LP
Rodzaj zam inny Skarb Państwa Państowoe Gospodarstwo Leśne LP
Rodz zam U
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 63
Wadium Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10 000,00 zł. Szczegóły dotyczące sposobu wniesienia wadium określa SIWZ.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Wiedza Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, nie później niż na dzień składania ofert, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał należycie, co najmniej dwa zamówienia o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 200 000,00 zł polegające na modernizacji i/lub realizacji systemu telefonii IP w podmiocie o rozproszonej strukturze organizacyjnej oraz łącznej liczbie użytkowników nie mniejszej niż 500. Przez rozproszoną strukturę organizacyjną Zamawiający rozumie strukturę polegającą na tym, że podmiot posiada siedzibę główną oraz co najmniej 10 podległych jednostek organizacyjnych usytułowanych poza siedzibą główną tego podmiotu.
Potencjal Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże nie później niż na dzień składania ofert, że dysponuje co najmniej trzema osobami posiadającymi co najmniej pięcioletnie doświadczenie w zakresie konfiguracji urządzeń CISCO.
Zdolne Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże nie później niż na dzień składania ofert, że dysponuje co najmniej trzema osobami posiadającymi co najmniej pięcioletnie doświadczenie w zakresie konfiguracji urządzeń CISCO.
Sytuacja Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, nie później niż na dzień składania ofert, że dysponuje kwotą lub zdolnością kredytową w wysokości co najmniej 250 000,00 zł.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty Wszystkie dokumenty wymagane przez Zamawiającego zostały wymienione w SIWZ.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień Umowy w następującym zakresie: zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku: zmiany obowiązującej stawki VAT, jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować: zwiększenie kosztów wykonania Umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę, zmniejszenie kosztów wykonania Umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT do zapłacenia przez Wykonawcę, rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy na podstawie § 14. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z Umowy planowanymi świadczeniami, Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmiany materiałów urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej, pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. Będą to okoliczności: powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu Umowy, powodujące poprawienie parametrów technicznych, wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów. zmiany terminu realizacji w przypadku: zmian będących następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego i/lub Płatnika, takich jak: wstrzymanie realizacji zamówienia przez Zamawiającego i/lub Płątnika na jego wyraźne żądanie, konieczność usunięcia niezawinionych błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji, konieczność wydłużenia terminu właściwego dla odpowiednich czynności Zamawiającego i/lub Płatnika określonych w Umowie. zmian wynikających z oddziaływania czynników zewnętrznych, na które strony Umowy nie mają wpływu, w tym siły wyższej, Zamawiający informuje, że zmiany terminów określonych w Projekcie nie są zmianami postanowień Umowy i nie wymagają aneksu do Umowy z zastrzeżeniem, że ww. zmiany nie wykraczają poza termin realizacji przedmiotu Umowy określony w § 4 ust. 5. Zmiany teleadresowe, obsługi administracyjno-bankowej (np. zmiana numeru konta) oraz zmiany składu koordynatorów realizacji Umowy nie stanowią istotnych zmian w rozumieniu art. 144 ustawy i nie wymagają aneksu do Umowy, a jedynie pisemnego zawiadomienia. Postanowienia zawarte w ust. 1 należą do katalogu zmian, na które Zamawiający i/lub Płatnik może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień Umowy: inicjowanie zmian odbywa się na podstawie pisemnego wniosku, który Zamawiający kieruje do Wykonawcy lub Wykonawca do Zamawiającego, przyczyny dokonywania zmian postanowień Umowy oraz uzasadnienie takich zmian należy opisać w sposób wyczerpujący w stosownych dokumentach (notatka służbowa, pismo Wykonawcy i/lub Zamawiającego, protokół konieczności, itp.)
Kryt cena B
Kryt 1p 98
Kryt 2 Dodatkowe godziny szkoleniowe
Kryt 2p 2
Spec www http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/zilp_bedon/zamowienia_publiczne
Spec war Zakład Informatyki LP Sękocin Stary ul. Leśników 21C 05-090 Raszyn
Data skl 08/01/2015
Godz skl 11:00
Miejsce Zakład Informatyki LP Sękocin Stary ul. Leśników 21C 05-090 Raszyn pokój nr 2
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)