Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Zakład Informatyki Lasów Państwowych
|
Ulica |
Sękocin Stary, ul. Leśników 21C
|
Nr domu |
21C
|
Miejscowosc |
Raszyn
|
Kod poczt |
05-090
|
Wojewodztwo |
mazowieckie
|
Tel |
+48 22 219 61 78
|
Fax |
42 6772546
|
Regon |
47321576000000
|
E mail |
biuro@zilp.lasy.gov.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Inny: Skarb Państwa Państowoe Gospodarstwo Leśne LP
|
Rodzaj zam inny |
Skarb Państwa Państowoe Gospodarstwo Leśne LP
|
Rodz zam |
U
|
Czy czesci |
Nie
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas dni |
63
|
Wadium |
Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10 000,00 zł. Szczegóły dotyczące sposobu wniesienia wadium określa SIWZ.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Wiedza |
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, nie później niż na dzień składania ofert, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał należycie, co najmniej dwa zamówienia o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 200 000,00 zł polegające na modernizacji i/lub realizacji systemu telefonii IP w podmiocie o rozproszonej strukturze organizacyjnej oraz łącznej liczbie użytkowników nie mniejszej niż 500. Przez rozproszoną strukturę organizacyjną Zamawiający rozumie strukturę polegającą na tym, że podmiot posiada siedzibę główną oraz co najmniej 10 podległych jednostek organizacyjnych usytułowanych poza siedzibą główną tego podmiotu.
|
Potencjal |
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże nie później niż na dzień składania ofert, że dysponuje co najmniej trzema osobami posiadającymi co najmniej pięcioletnie doświadczenie w zakresie konfiguracji urządzeń CISCO.
|
Zdolne |
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże nie później niż na dzień składania ofert, że dysponuje co najmniej trzema osobami posiadającymi co najmniej pięcioletnie doświadczenie w zakresie konfiguracji urządzeń CISCO.
|
Sytuacja |
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, nie później niż na dzień składania ofert, że dysponuje kwotą lub zdolnością kredytową w wysokości co najmniej 250 000,00 zł.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 12 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 15 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Inne dokumenty |
Wszystkie dokumenty wymagane przez Zamawiającego zostały wymienione w SIWZ.
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień Umowy w następującym zakresie:
zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku:
zmiany obowiązującej stawki VAT, jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować:
zwiększenie kosztów wykonania Umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę,
zmniejszenie kosztów wykonania Umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT do zapłacenia przez Wykonawcę,
rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy na podstawie § 14. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z Umowy planowanymi świadczeniami,
Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmiany materiałów urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej, pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. Będą to okoliczności:
powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu Umowy,
powodujące poprawienie parametrów technicznych,
wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów.
zmiany terminu realizacji w przypadku:
zmian będących następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego i/lub Płatnika, takich jak:
wstrzymanie realizacji zamówienia przez Zamawiającego i/lub Płątnika na jego wyraźne żądanie,
konieczność usunięcia niezawinionych błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji,
konieczność wydłużenia terminu właściwego dla odpowiednich czynności Zamawiającego i/lub Płatnika określonych w Umowie.
zmian wynikających z oddziaływania czynników zewnętrznych, na które strony Umowy nie mają wpływu, w tym siły wyższej,
Zamawiający informuje, że zmiany terminów określonych w Projekcie nie są zmianami postanowień Umowy i nie wymagają aneksu do Umowy z zastrzeżeniem, że ww. zmiany nie wykraczają poza termin realizacji przedmiotu Umowy określony w § 4 ust. 5.
Zmiany teleadresowe, obsługi administracyjno-bankowej (np. zmiana numeru konta) oraz zmiany składu koordynatorów realizacji Umowy nie stanowią istotnych zmian w rozumieniu art. 144 ustawy i nie wymagają aneksu do Umowy, a jedynie pisemnego zawiadomienia.
Postanowienia zawarte w ust. 1 należą do katalogu zmian, na które Zamawiający i/lub Płatnik może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień Umowy:
inicjowanie zmian odbywa się na podstawie pisemnego wniosku, który Zamawiający kieruje do Wykonawcy lub Wykonawca do Zamawiającego,
przyczyny dokonywania zmian postanowień Umowy oraz uzasadnienie takich zmian należy opisać w sposób wyczerpujący w stosownych dokumentach (notatka służbowa, pismo Wykonawcy i/lub Zamawiającego, protokół konieczności, itp.)
|
Kryt cena |
B
|
Kryt 1p |
98
|
Kryt 2 |
Dodatkowe godziny szkoleniowe
|
Kryt 2p |
2
|
Spec www |
http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/zilp_bedon/zamowienia_publiczne
|
Spec war |
Zakład Informatyki LP
Sękocin Stary
ul. Leśników 21C
05-090 Raszyn
|
Data skl |
08/01/2015
|
Godz skl |
11:00
|
Miejsce |
Zakład Informatyki LP
Sękocin Stary
ul. Leśników 21C
05-090 Raszyn
pokój nr 2
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|