Dostawa artykułów biurowych, artykułów drobnych gospodarstwa domowego, chemii gospodarczej, papieru ksero, chemii do zmywarki MEIKO wraz z dzierżawą dozowników według załączonych pakietów

Publication date 2015-03-18
End date 2015-03-27 09:00:00
Instytucja Szpital Kliniczny im. Heliodora Święcickiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury,
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Sprzęt związany z komputerami,
  • Wyposażenie domowe,
  • Wyroby włókiennicze,
  • Sprzęt gospodarstwa domowego,
  • Środki czyszczące,
  • Produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 37745 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 301900000, 302300000, 446170000, 228000000, 392000000, 395000000, 397000000, 337000000, 398300000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa artykułów biurowych, artykułów drobnych gospodarstwa domowego, chemii gospodarczej, papieru ksero, chemii do zmywarki MEIKO wraz z dzierżawą dozowników według załączonych pakietów

Pakiet Nr 1
Artykuły biurowe
130 pozycji asortymentowych

Pakiet nr 2
artykuły drobne gospodarstwa domowego
60 pozycji asortymentowych

Pakiet Nr 3
chemia gospodarcza
27 pozycji asortymentowych

Pakiet Nr 4 Papier
12 pozycji asortymentowych

Pakiet Nr 5
chemia do zmywarki MEIKO
5 pozycji asortymentowych

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Szpital Kliniczny im. Heliodora Święcickiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
Ulica ul. Przybyszewskiego 49
Nr domu 49
Miejscowosc Poznań
Kod poczt 60-355
Wojewodztwo wielkopolskie
Tel 061 8691759
Fax 061 8691847
Internet www.spsk2.pl
Regon 00028883400000
E mail dzp@spsk2.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 5
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Zaliczka Nie
Niepelnosprawne Nie
Wadium nie dotyczy
Uprawnienie nie dotyczy
Wiedza nie dotyczy
Potencjal nie dotyczy
Zdolne nie dotyczy
Sytuacja nie dotyczy
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw 1. Dotyczy pakietu nr 5 oraz pakietu nr 3 pozycje 2, 5, 10, 17, 20, 18, 21, 23, 24, 25. Wykonawca wraz z ofertą składa karty charakterystyki oferowanych produktów substancji niebezpiecznych (jeśli dla tego produktu jest wystawiona taka karta) oraz ulotki informacyjne oferowanych produktów potwierdzające ich zgodność z opisem przedmiotu zamówienia. 2. Próbki (minimalne opakowanie handlowe) zaoferowanego asortymentu dla pakietu 1 pozycja 24, 38, 56, 106 w celu potwierdzenia trwałości i wydajności zaoferowanego produktu. 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania do złożenia próbek zaoferowanego przedmiotu zamówienia w przypadku potrzeby weryfikacji zgodności zaoferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami określonymi siwz.
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. cena nie może zostać podwyższona przez cały okres obowiązywania umowy, chyba że dojdzie do zmiany stawki podatku VAT. Wtedy zmianie ulega cena brutto, a cena netto pozostaje bez zmian. . Zmiana umowy może obejmować w zakresie dozwolonym przez prawo: a) zmianę jakości, parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu zamówienia, w tym zmianę numeru katalogowego produktu bądź nazwy własnej produktu; b) zmianę elementów składowych przedmiotu zamówienia na zasadzie ich uzupełnienia lub wymiany; c) zmianę sposobu konfekcjonowania przedmiotu umowy; d) zmianę terminu realizacji poszczególnych dostaw przedmiotu umowy, e) zmianę ilości szczegółowego asortymentu objętego przedmiotem zamówienia zgodnie z uzasadnionymi potrzebami Zamawiającego, jeśli w wyniku tych zmian nie nastąpi zwiększenie wartości umowy w zakresie danego pakietu, f) obniżenia ceny netto, g) zmiana rachunku bankowego Wykonawcy. 3. Warunkami dokonania zmian wskazanych w pkt. 2 mogą być: a) wprowadzony zostanie na rynek przez wykonawcę przedmiot umowy zmodyfikowany bądź udoskonalony, b) wystąpi przejściowy brak przedmiotu umowy z uwagi na zaprzestanie jego produkcji przez producenta przy jednoczesnej możliwości dostarczenia przedmiotu umowy zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu będącego przedmiotem umowy, c) nastąpi zmiana organizacyjna leżąca po stronie Zamawiającego, d) wymagać tego będzie prawidłowa realizacja przez Zamawiającego zadań polegających na wykonywaniu świadczeń działalności podstawowej (statutowej). e) w wyniku zmiany Umowy możliwe będzie podniesienie poziomu/jakości udzielanych świadczeń medycznych wykonywanych przez Zamawiającego albo/lub w wyniku zmiany Umowy możliwe będzie podniesienie poziomu/jakości działalności statutowej Zamawiającego f) będzie to konieczne ze względu na zapewnienie bezpieczeństwa lub zapobieżenie awarii, albo będzie to konieczne ze względu na zmianę powszechnie obowiązujących przepisów prawa g) zmiana w inny sposób dostarczy pożytku Zamawiającemu.
Kryt cena B
Kryt 1p 97
Kryt 2 Termin dostawy
Kryt 2p 3
Spec www http://www.spsk2.pl/zp/pokaz2.php?n=54_2015
Spec war wejscie O pokój 5a
Data skl 27/03/2015
Godz skl 09:00
Miejsce wejście C kancelaria ogólna szpitala
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat nie dotyczy
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)