Dostawa artykułów biurowych, artykułów drobnych gospodarstwa domowego, chemii gospodarczej, papieru ksero, chemii do zmywarki MEIKO wraz z dzierżawą dozowników według załączonych pakietów

Data publikacji 2015-03-18
Data zakończenia 2015-03-27 09:00:00
Instytucja Szpital Kliniczny im. Heliodora Święcickiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury,
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Sprzęt związany z komputerami,
  • Wyposażenie domowe,
  • Wyroby włókiennicze,
  • Sprzęt gospodarstwa domowego,
  • Środki czyszczące,
  • Produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 37745 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301900000, 302300000, 446170000, 228000000, 392000000, 395000000, 397000000, 337000000, 398300000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa artykułów biurowych, artykułów drobnych gospodarstwa domowego, chemii gospodarczej, papieru ksero, chemii do zmywarki MEIKO wraz z dzierżawą dozowników według załączonych pakietów

Pakiet Nr 1
Artykuły biurowe
130 pozycji asortymentowych

Pakiet nr 2
artykuły drobne gospodarstwa domowego
60 pozycji asortymentowych

Pakiet Nr 3
chemia gospodarcza
27 pozycji asortymentowych

Pakiet Nr 4 Papier
12 pozycji asortymentowych

Pakiet Nr 5
chemia do zmywarki MEIKO
5 pozycji asortymentowych

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Szpital Kliniczny im. Heliodora Święcickiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
Ulica ul. Przybyszewskiego 49
Nr domu 49
Miejscowość Poznań
Kod Pocztowy 60-355
Województwo wielkopolskie
Tel 061 8691759
Fax 061 8691847
Internet www.spsk2.pl
Regon 00028883400000
E-mail dzp@spsk2.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 5
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Zaliczka Nie
Niepełnosprawne Nie
Wadium nie dotyczy
Uprawnienie nie dotyczy
Wiedza nie dotyczy
Potencjał nie dotyczy
Zdolne nie dotyczy
Sytuacja nie dotyczy
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające 1. Dotyczy pakietu nr 5 oraz pakietu nr 3 pozycje 2, 5, 10, 17, 20, 18, 21, 23, 24, 25. Wykonawca wraz z ofertą składa karty charakterystyki oferowanych produktów substancji niebezpiecznych (jeśli dla tego produktu jest wystawiona taka karta) oraz ulotki informacyjne oferowanych produktów potwierdzające ich zgodność z opisem przedmiotu zamówienia. 2. Próbki (minimalne opakowanie handlowe) zaoferowanego asortymentu dla pakietu 1 pozycja 24, 38, 56, 106 w celu potwierdzenia trwałości i wydajności zaoferowanego produktu. 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania do złożenia próbek zaoferowanego przedmiotu zamówienia w przypadku potrzeby weryfikacji zgodności zaoferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami określonymi siwz.
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. cena nie może zostać podwyższona przez cały okres obowiązywania umowy, chyba że dojdzie do zmiany stawki podatku VAT. Wtedy zmianie ulega cena brutto, a cena netto pozostaje bez zmian. . Zmiana umowy może obejmować w zakresie dozwolonym przez prawo: a) zmianę jakości, parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu zamówienia, w tym zmianę numeru katalogowego produktu bądź nazwy własnej produktu; b) zmianę elementów składowych przedmiotu zamówienia na zasadzie ich uzupełnienia lub wymiany; c) zmianę sposobu konfekcjonowania przedmiotu umowy; d) zmianę terminu realizacji poszczególnych dostaw przedmiotu umowy, e) zmianę ilości szczegółowego asortymentu objętego przedmiotem zamówienia zgodnie z uzasadnionymi potrzebami Zamawiającego, jeśli w wyniku tych zmian nie nastąpi zwiększenie wartości umowy w zakresie danego pakietu, f) obniżenia ceny netto, g) zmiana rachunku bankowego Wykonawcy. 3. Warunkami dokonania zmian wskazanych w pkt. 2 mogą być: a) wprowadzony zostanie na rynek przez wykonawcę przedmiot umowy zmodyfikowany bądź udoskonalony, b) wystąpi przejściowy brak przedmiotu umowy z uwagi na zaprzestanie jego produkcji przez producenta przy jednoczesnej możliwości dostarczenia przedmiotu umowy zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu będącego przedmiotem umowy, c) nastąpi zmiana organizacyjna leżąca po stronie Zamawiającego, d) wymagać tego będzie prawidłowa realizacja przez Zamawiającego zadań polegających na wykonywaniu świadczeń działalności podstawowej (statutowej). e) w wyniku zmiany Umowy możliwe będzie podniesienie poziomu/jakości udzielanych świadczeń medycznych wykonywanych przez Zamawiającego albo/lub w wyniku zmiany Umowy możliwe będzie podniesienie poziomu/jakości działalności statutowej Zamawiającego f) będzie to konieczne ze względu na zapewnienie bezpieczeństwa lub zapobieżenie awarii, albo będzie to konieczne ze względu na zmianę powszechnie obowiązujących przepisów prawa g) zmiana w inny sposób dostarczy pożytku Zamawiającemu.
Kod kryterium B
Kryt 1p 97
Kryt 2 Termin dostawy
Kryt 2p 3
Adres strony internetowej siwz http://www.spsk2.pl/zp/pokaz2.php?n=54_2015
Adres uzyskania siwz wejscie O pokój 5a
Data składania wniosków 27/03/2015
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce wejście C kancelaria ogólna szpitala
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe nie dotyczy
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)