dostawa sprzętu biurowego oraz świadczenie serwisu gwarancyjnego dla Izby Skarbowej we Wrocławiu

Publication date 2015-03-19
End date 2015-03-27 09:00:00
Instytucja Izba Skarbowa we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące,
  • Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli

Szczegóły

Numer ogłoszenia 61646 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 301211004, 301212005, 301914008, 301214100, 503100001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę oraz świadczenie serwisu urządzeń (przeglądu/konserwacji): Kopiarki - 10 szt., Urządzenia wielofunkcyjne - 2 szt.,
Niszczarki - 10 szt., Faksy - 4 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący dostawy Sprzętu biurowego zawiera załącznik nr 2 a do SIWZ - Zestawienie ilościowe i parametry sprzętu biurowego natomiast szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący świadczenia usług związanych z eksploatacją Sprzętu biurowego - serwis urządzeń (przeglądu/konserwacji) zawiera załącznik nr 2 b do SIWZ .
Zamawiający wymaga aby Sprzęt biurowy był w jednolitej konfiguracji (w ramach danego rodzaju, dostarczanego w więcej niż jednym egzemplarzu), fabrycznie nowy, kompletny, sprawny, gotowy do użytku, nieużywany i nieregenerowany, nienaprawiany, nierefabrykowany, bez wad fizycznych, prawnych i ograniczających możliwość jego prawidłowego użytkowania, dopuszczony do obrotu gospodarczego na terytorium RP, spełniający wszystkie wymogi dotyczące bezpieczeństwa oraz zużycia energii określone w obowiązującym w Polsce prawie, dopuszczony do stosowania w Unii Europejskiej.
Zamawiający zobowiązuje ponadto Wykonawcę do świadczenia usług związanych
z eksploatacją Sprzętu biurowego wskazanego w ust. 2, zwanych dalej serwisem urządzeń (przeglądu/konserwacji):
a) w odniesieniu do 10 szt. kserokopiarek, 2 szt. urządzeń wielofunkcyjnych - w okresie 36 miesięcy od daty podpisania bez zastrzeżeń Protokołu Odbioru,
b) w odniesieniu do 10 szt. niszczarek, 4 szt. faksów - w okresie 24 miesięcy od daty podpisania bez zastrzeżeń Protokołu Odbioru.
W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest:
a) dostarczyć przedmiot zamówienia do miejsca dostawy,
b) zapewnić serwis gwarancyjny,
c) przekazać dokumentację dotyczącą przedmiotu zamówienia.
Miejscem dostawy jest: Izba Skarbowa we Wrocławiu, ul. Powstańców Śl. 24-26, 53-333 Wrocław.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Izba Skarbowa we Wrocławiu
Ulica ul. Pretficza 11
Nr domu 11
Miejscowosc Wrocław
Kod poczt 50-983
Wojewodztwo dolnośląskie
Tel 71 797 16 06
Fax 71 797 16 17
Internet www.is.wroc.pl
Regon 00102086100000
E mail isog3@ds.mofnet.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja rządowa terenowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 14
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Wiedza Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Potencjal Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zmiany Umowy nie stanowią w szczególności zmiany: nazw/określeń stron, siedziby stron, numerów kont bankowych Stron, jak również osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu umowy ze strony Wykonawcy oraz Zamawiającego. 3. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w przypadkach, gdy: 1)nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, chyba że zmiana taka znana była w chwili składania oferty, w szczególności w przypadku zwiększenia bądź zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług, dotyczących przedmiotu zamówienia w wyniku zmiany ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (tekst jednolity Dz. U. z 2011 r., nr 117, poz. 1054 z poźn. zm.), które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy, a przed wykonaniem przez Wykonawcę obowiązku po wykonaniu którego Wykonawca jest uprawniony do uzyskania wynagrodzenia, wynagrodzenie Wykonawcy może ulec odpowiedniemu zwiększeniu bądź zmniejszeniu, jeżeli w wyniku zastosowania zmienionych stawek ww. podatku ulega zmianie kwota podatku oraz wynagrodzenie Wykonawcy uwzględniające podatek od towarów i usług. Przy czym Wykonawca jest uprawniony do uzyskania zwiększonego wynagrodzenia wyłącznie w sytuacji, gdy dotrzymał terminu realizacji umowy, oraz przekazał Zamawiającemu niezwłocznie, lecz nie później niż w ciągu 14 dni, prawidłowo wystawioną fakturę wraz z Protokołem Odbioru. 2)niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego, z wyjątkiem sytuacji, gdy zmiana ta ingeruje w treść oferty lub jest istotna, lub zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w szczególności w przypadku, gdy produkt stanowiący przedmiot oferty został wycofany z rynku, lub zaprzestano jego produkcji, a proponowany przez Wykonawcę produkt posiada nie gorsze cechy, parametry i funkcjonalności: a)niż produkt będący przedmiotem umowy oraz b)niż określone dla zmienianego produktu w SIWZ, c)w zakresie pozostałych cech i parametrów, gdy zmiana jest obojętna lub korzystna dla Zamawiającego. Warunki dostaw, świadczenia serwisu rządzeń (przeglądu/konserwacji) pozostają bez zmian a wynagrodzenie Wykonawcy nie może zostać zwiększone; 3)niezbędna jest zmiana terminu realizacji umowy w przypadku zaistnienia okoliczności lub zdarzeń uniemożliwiających realizację umowy w wyznaczonym terminie, na które Strony nie miały wpływu; 4)powstała możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania umowy, nie powodujących zmiany przedmiotu umowy; 5)w zakresie zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy i zasad płatności tego wynagrodzenia w sytuacji, gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego.
Kryt cena B
Kryt 1p 96
Kryt 2 termin dostawy sprzętu biurowego
Kryt 2p 4
Spec www www.is.wroc.pl
Spec war Izba Skarbowa we Wrocławiu, ul. Pretficza 11, 50-983 Wrocław.
Data skl 27/03/2015
Godz skl 09:00
Miejsce Izba Skarbowa we Wrocławiu, ul. Pretficza 11, 50-983 Wrocław.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Inf dodat W związku ze zmianą z dniem 01.04.2015 r. siedziby Zamawiającego z dotychczasowego na ul. Powstańców Śląskich 24-26, 53-333 Wrocław, wskazany w ogłoszeniu nr telefonu i faksu będzie aktualny do dnia 26.03.2015 r. O nowych danych kontaktowych Zamawiający poinformuje niezwłocznie na stronie internetowej Izby Skarbowej we Wrocławiu
Wadium Zamawiający nie będzie pobierał wadium

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)