dostawa sprzętu biurowego oraz świadczenie serwisu gwarancyjnego dla Izby Skarbowej we Wrocławiu

Data publikacji 2015-03-19
Data zakończenia 2015-03-27 09:00:00
Instytucja Izba Skarbowa we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące,
  • Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli

Szczegóły

Numer ogłoszenia 61646 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301211004, 301212005, 301914008, 301214100, 503100001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę oraz świadczenie serwisu urządzeń (przeglądu/konserwacji): Kopiarki - 10 szt., Urządzenia wielofunkcyjne - 2 szt.,
Niszczarki - 10 szt., Faksy - 4 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący dostawy Sprzętu biurowego zawiera załącznik nr 2 a do SIWZ - Zestawienie ilościowe i parametry sprzętu biurowego natomiast szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący świadczenia usług związanych z eksploatacją Sprzętu biurowego - serwis urządzeń (przeglądu/konserwacji) zawiera załącznik nr 2 b do SIWZ .
Zamawiający wymaga aby Sprzęt biurowy był w jednolitej konfiguracji (w ramach danego rodzaju, dostarczanego w więcej niż jednym egzemplarzu), fabrycznie nowy, kompletny, sprawny, gotowy do użytku, nieużywany i nieregenerowany, nienaprawiany, nierefabrykowany, bez wad fizycznych, prawnych i ograniczających możliwość jego prawidłowego użytkowania, dopuszczony do obrotu gospodarczego na terytorium RP, spełniający wszystkie wymogi dotyczące bezpieczeństwa oraz zużycia energii określone w obowiązującym w Polsce prawie, dopuszczony do stosowania w Unii Europejskiej.
Zamawiający zobowiązuje ponadto Wykonawcę do świadczenia usług związanych
z eksploatacją Sprzętu biurowego wskazanego w ust. 2, zwanych dalej serwisem urządzeń (przeglądu/konserwacji):
a) w odniesieniu do 10 szt. kserokopiarek, 2 szt. urządzeń wielofunkcyjnych - w okresie 36 miesięcy od daty podpisania bez zastrzeżeń Protokołu Odbioru,
b) w odniesieniu do 10 szt. niszczarek, 4 szt. faksów - w okresie 24 miesięcy od daty podpisania bez zastrzeżeń Protokołu Odbioru.
W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest:
a) dostarczyć przedmiot zamówienia do miejsca dostawy,
b) zapewnić serwis gwarancyjny,
c) przekazać dokumentację dotyczącą przedmiotu zamówienia.
Miejscem dostawy jest: Izba Skarbowa we Wrocławiu, ul. Powstańców Śl. 24-26, 53-333 Wrocław.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Izba Skarbowa we Wrocławiu
Ulica ul. Pretficza 11
Nr domu 11
Miejscowość Wrocław
Kod Pocztowy 50-983
Województwo dolnośląskie
Tel 71 797 16 06
Fax 71 797 16 17
Internet www.is.wroc.pl
Regon 00102086100000
E-mail isog3@ds.mofnet.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja rządowa terenowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 14
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Wiedza Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Potencjał Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zmiany Umowy nie stanowią w szczególności zmiany: nazw/określeń stron, siedziby stron, numerów kont bankowych Stron, jak również osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu umowy ze strony Wykonawcy oraz Zamawiającego. 3. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w przypadkach, gdy: 1)nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, chyba że zmiana taka znana była w chwili składania oferty, w szczególności w przypadku zwiększenia bądź zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług, dotyczących przedmiotu zamówienia w wyniku zmiany ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (tekst jednolity Dz. U. z 2011 r., nr 117, poz. 1054 z poźn. zm.), które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy, a przed wykonaniem przez Wykonawcę obowiązku po wykonaniu którego Wykonawca jest uprawniony do uzyskania wynagrodzenia, wynagrodzenie Wykonawcy może ulec odpowiedniemu zwiększeniu bądź zmniejszeniu, jeżeli w wyniku zastosowania zmienionych stawek ww. podatku ulega zmianie kwota podatku oraz wynagrodzenie Wykonawcy uwzględniające podatek od towarów i usług. Przy czym Wykonawca jest uprawniony do uzyskania zwiększonego wynagrodzenia wyłącznie w sytuacji, gdy dotrzymał terminu realizacji umowy, oraz przekazał Zamawiającemu niezwłocznie, lecz nie później niż w ciągu 14 dni, prawidłowo wystawioną fakturę wraz z Protokołem Odbioru. 2)niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego, z wyjątkiem sytuacji, gdy zmiana ta ingeruje w treść oferty lub jest istotna, lub zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w szczególności w przypadku, gdy produkt stanowiący przedmiot oferty został wycofany z rynku, lub zaprzestano jego produkcji, a proponowany przez Wykonawcę produkt posiada nie gorsze cechy, parametry i funkcjonalności: a)niż produkt będący przedmiotem umowy oraz b)niż określone dla zmienianego produktu w SIWZ, c)w zakresie pozostałych cech i parametrów, gdy zmiana jest obojętna lub korzystna dla Zamawiającego. Warunki dostaw, świadczenia serwisu rządzeń (przeglądu/konserwacji) pozostają bez zmian a wynagrodzenie Wykonawcy nie może zostać zwiększone; 3)niezbędna jest zmiana terminu realizacji umowy w przypadku zaistnienia okoliczności lub zdarzeń uniemożliwiających realizację umowy w wyznaczonym terminie, na które Strony nie miały wpływu; 4)powstała możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania umowy, nie powodujących zmiany przedmiotu umowy; 5)w zakresie zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy i zasad płatności tego wynagrodzenia w sytuacji, gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego.
Kod kryterium B
Kryt 1p 96
Kryt 2 termin dostawy sprzętu biurowego
Kryt 2p 4
Adres strony internetowej siwz www.is.wroc.pl
Adres uzyskania siwz Izba Skarbowa we Wrocławiu, ul. Pretficza 11, 50-983 Wrocław.
Data składania wniosków 27/03/2015
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Izba Skarbowa we Wrocławiu, ul. Pretficza 11, 50-983 Wrocław.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Informacje dodatkowe W związku ze zmianą z dniem 01.04.2015 r. siedziby Zamawiającego z dotychczasowego na ul. Powstańców Śląskich 24-26, 53-333 Wrocław, wskazany w ogłoszeniu nr telefonu i faksu będzie aktualny do dnia 26.03.2015 r. O nowych danych kontaktowych Zamawiający poinformuje niezwłocznie na stronie internetowej Izby Skarbowej we Wrocławiu
Wadium Zamawiający nie będzie pobierał wadium
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)