Dostawa mebli biurowych dla Izby Skarbowej w Warszawie i dla Biura Krajowej Informacji Podatkowej w Płocku

Publication date 2015-03-27
End date 2015-04-15 10:30:00
Instytucja Izba Skarbowa w Warszawie
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble,
  • Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części,
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 43327 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 391000003, 391300002, 391100006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:

Część I zamówienia
Dostawa i montaż mebli biurowych dla Izby Skarbowej w Warszawie.

Część II zamówienia
Dostawa i montaż mebli biurowych dla Biura Krajowej Informacji
Podatkowej w Płocku.


2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z części zawarty jest w załączniku Nr 1
do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zwanej dalej SIWZ

Opis

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku Nr 1
do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zwanej dalej SIWZSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku Nr 1
do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zwanej dalej SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Izba Skarbowa w Warszawie
Ulica ul. Alojzego Felińskiego 2B
Nr domu 2B
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 01-513
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 22 5618000, 5618017, 5618018
Fax 22 5618018
Internet www.is.waw.pl
Regon 00000001021100
E mail adam.stepniewski@mz.mofnet.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja rządowa terenowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 2
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 30
Wadium Zamawiający w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego ustala wadium w wysokości: na część I zamówienia 2.000,00 zł, słownie (dwa tysiące złotych ). na część II zamówienia 2.000,00 zł, słownie (dwa tysiące złotych ). 2. Wadium wykonawca może wnieść dowolnie w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 45 ust. 6 Ustawy. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wykonawcy zobowiązani są wpłacić na bankowy rachunek Zamawiającego: Nr 41 1130 1017 0200 000000137215 w BGK I O/Warszawa: z adnotacją: Wadium - PN/3/42/2015/CZĘŚĆ , 4. Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej (przelewem) zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 5. Zamawiający wymaga od wykonawcy w przypadku wnoszenia wadium w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Ustawy załączenia do oferty oryginału gwarancji lub poręczenia. 6. Dokument gwarancyjny wnoszony w formie gwarancji lub poręczenia: - winien jednoznacznie wymieniać przypadki bezwarunkowej i nieodwołalnej wypłaty wniesionego wadium Zamawiającemu, na każde jego żądanie w przypadku wystąpienia udokumentowanych okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy; - w przypadku wnoszenia przez konsorcjum wskazywać imiennie wszystkich członków konsorcjum biorących udział w postępowaniu, chyba że z innych dokumentów (upoważnienia dla lidera konsorcjum, umowy konsorcjum) jednoznacznie wynika, że wadium wnosi lider w imieniu wszystkich członków konsorcjum. 7. Zwrotu wpłaconego wadium wykonawcom, Zamawiający dokona w trybie i na zasadach zapisanych w art. 46 Ustawy.
Zaliczka Nie
Wiedza 1.1 Dla Części I zamówienia Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia tj. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował lub realizuje zamówienia na dostawę przedmiotu zamówienia - mebli biurowych. Wśród wykazanych dostaw Wykonawca musi wykazać się wykonaniem lub wykonywaniem, minimum 2 dostawami mebli biurowych o wartości nie mniejszej niż 70.000,00 zł. brutto każda dostawa. 1.2 Dla Części II zamówienia Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia tj. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował lub realizuje zamówienia na dostawę przedmiotu zamówienia - mebli biurowych. Wśród wykazanych dostaw Wykonawca musi wykazać się wykonaniem lub wykonywaniem, minimum 2 dostawami mebli biurowych o wartości nie mniejszej niż 89.000,00 zł. brutto każda dostawa.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw 1. Dokumenty na potwierdzenie spełniania warunków przedmiotowych. Wykonawcy składają wymagane w dokumenty zgodnie z dyspozycją § 6 Rozporządzenia 1.1 Dla Części I i II zamówienia W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego do oferty należy dołączyć oświadczenie ,iż dostarczone meble posiadają aktualne atesty higieniczne, certyfikaty lub inne dokumenty wydane przez uprawnioną jednostkę dopuszczające podstawowe materiały, z których zostały wykonane meble, do stosowania w pomieszczeniach biurowych. Powyższe dokumenty powinny być ważne w dniu składania ofert i powinny być wystawione na oferowany wyrób. Dokument ten będzie załącznikiem nr 6 do oferty.
Inne dokumenty - Zestawienie ofertowe kosztów realizacji przedmiotu zamówienia ( dla Części I i Części II) wg wzoru załączonego przez Zamawiającego w oryginale, Dokument ten będzie załącznikiem nr 7 do oferty. - W przypadku ustanowienia pełnomocnika lub obowiązku ustanowienia pełnomocnika do reprezentacji w postępowaniu do oferty należy załączyć pełnomocnictwo rodzajowe lub szczegółowe wskazujące zakres pełnomocnictwa dla ustanowionego pełnomocnika. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub w formie odpisu potwierdzonego notarialnie. Dokument ten będzie załącznikiem nr 8 do oferty. 3. W przypadku składania oferty wspólnej przez wykonawców składających się z dwóch lub więcej przedsiębiorców, jako partnerów dokumenty wymieniony w części VIII składa i podpisuje ustanowiony pełnomocnik w imieniu wykonawców występujących wspólnie.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający na podstawie dyspozycji art. 144 ust. 1 Ustawy przewiduje możliwość dokonania istotnej zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku: - zmiany powszechnie obowiązujących przepisów, które będą miały wpływ na realizację przedmiotu zamówienia (np. urzędowej zmiany stawek podatku VAT itp.), - zmiany podwykonawcy, na którego wiedzę i doświadczenie wykonawca powoływał się przy spełnianiu warunku udziału w postępowaniu po potwierdzeniu spełniania warunków zapisanych w Części VII SIWZ. Powyższe zmiany zostaną dokonane w formie aneksu do umowy. 3. Zamawiający w trakcie realizacji umowy dopuszcza w każdym czasie, zmiany jej treści niepowodujące zmiany treści oferty na podstawie, której wybrano Wykonawcę, dotyczące innych zmian treści umowy niż związanych z wyborem Wykonawcy (np. zmiana konta bankowego, zmiana danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami itp.). O powyższych zmianach strony umowy będą powiadamiały się wzajemnie pisemnie. 4. W przypadku zmiany podwykonawcy, z którego doświadczenia skorzystał Wykonawca dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia dokumentów wymaganych w tym postępowaniu w Części VII SIWZ dla nowego podwykonawcy. Zmiana podwykonawcy może nastąpić wyłącznie na podstawie pisemnej zgody Zamawiającego w formie aneksu do umowy.
Kryt cena B
Kryt 1p 85
Kryt 2 Termin wykonania
Kryt 2p 15
Spec www www.is.waw.pl
Spec war Izba Skarbowa w Warszawie ul. Felińskiego 2 B ; 01-513 Warszawa
Data skl 15/04/2015
Godz skl 10:30
Miejsce Izba Skarbowa w Warszawie ul. Felińskiego 2 B ; 01-513 Warszawa - Recepcja
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)