Dostawa środków czystościowych dla Szpitala Powiatowego w Zawierciu przez okres 12 miesięcy - 4 pakiety.

Publication date 2015-04-01
End date 2015-04-10 10:00:00
Instytucja Szpital Powiatowy
Miejscowość Zawiercie
Województwo śląskie
Branża
  • Środki czyszczące,
  • Preparaty piorące,
  • Papier toaletowy,
  • Ręczniki papierowe do rąk,
  • Perfumy i produkty toaletowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 45969 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 398300009, 398312204, 337119006, 337630006, 337610002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystościowych w ramach wyodrębnionych zadań ( pakietów) dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Zawierciu, przez okres 12 miesięcy od podpisania umowy, w ilości i asortymencie szczegółowo określonym w załączniku nr 1 do SIWZ , stanowiącym jednocześnie formularz asortymentowo - cenowy - Pakiet nr 1-4 .
Pakiet nr 1 - Środki extra do mycia - 2 pozycje
Pakiet nr 2 - Środki do mycia - 6 pozycji
Pakiet nr 3 - Środki zwykłe - 6 pozycji
Pakiet nr 4 - Papier, ręczniki - 3 pozycje

Opis

Pakiet nr 1 - Środki extra do mycia - 2 pozycjePakiet nr 2 - Środki do mycia - 6 pozycjiPakiet nr 3 - Środki zwykłe - 6 pozycjiPakiet nr 4 - Papier, ręczniki - 3 pozycje

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Szpital Powiatowy
Ulica ul. Miodowa 14
Nr domu 14
Miejscowosc Zawiercie
Kod poczt 42-400
Wojewodztwo śląskie
Tel 032 6740361
Fax 032 6721532
Internet www.szpitalzawiercie.pl
Regon 27627111000000
E mail inwestycje@szpitalzawiercie.pl
Czy obowiazkowa Nie
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 4
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Oświadczenie o spełnianiu warunku.
Wiedza O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, w szczególności o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy , którzy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości brutto nie mniejszej niż : Pakiet nr 1 - 600,00 zł. Pakiet nr 2 - 25 600,00 zł. Pakiet nr 3 - 2 000,00 zł. Pakiet nr 4 - 12 260,00 zł. Na potwierdzenie warunku Zamawiający wymaga złożenia stosownego wykazu wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem stosownych dowodów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wzór wykazu dostaw stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie dostaw mogą być: - poświadczenia np. referencje, z tym , że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. Jeżeli Wykonawca wykonywał wcześniej dostawy na rzecz Zamawiającego, które są ujęte w wykazie wykonanych dostaw nie ma obowiązku przedkładania ich dowodów wraz ze składaną ofertą.
Potencjal Oświadczenie o spełnianiu warunku.
Zdolne Oświadczenie o spełnianiu warunku.
Sytuacja Oświadczenie o spełnianiu warunku.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: - atesty, aktualne karty charakterystyki lub karty techniczne, oraz ulotki informacyjne w języku polskim, z oznaczeniem której pozycji dotyczy
Inne dokumenty Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika z dokumentów rejestrowych, załączonych do oferty. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów zgodnie z art. 26 ust. 2 b) ustawy do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów (wiedza, doświadczenie, potencjał techniczny, osoby zdolne do wykonania zamówienia oraz zdolności finansowe) na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - dotyczy Wykonawców, którzy polegają na wiedzy, doświadczeniu, potencjale technicznym i osobach zdolnych do wykonania zamówienia oraz zdolnościach finansowych innych podmiotów. Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom ( o ile dotyczy) .
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy: a) w zakresie ceny jednostkowej netto, jeżeli zmiana będzie korzystna dla Zamawiającego, b) w zakresie zmiany ceny jednostkowej brutto w przypadku: - zmiany ustawowej stawki Vat. Warunki dokonywania zmian: a) inicjowanie zmian na wniosek wykonawcy lub zamawiającego b) forma pisemna pod rygorem nieważności w formie aneksu do umowy
Kryt cena B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Termin realizacji zamówienia częściowego
Kryt 2p 5
Spec www www.szpitalzawiercie.pl
Spec war Szpital Powiatowy w Zawierciu, ul. Miodowa 14, 42-400 Zawiercie, Dział Administrowania, Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych nr 11.
Data skl 10/04/2015
Godz skl 10:00
Miejsce Szpital Powiatowy w Zawierciu, ul. Miodowa 14, 42-400 Zawiercie, Dział Administrowania, Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych nr 11.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)