Wyposażenie budynku położonego przy ul. Królowej Korony Polskiej 5/6 w Szczecinie

Publication date 2015-04-02
End date 2015-04-09 11:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Szczecinie
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Meble,
  • Biurka i stoły,
  • Meble i wyposażenie kuchni,
  • Meble do sypialni, jadalni i salonu

Szczegóły

Numer ogłoszenia 46127 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 391000003, 391212008, 391414006, 391431100, 391431124, 391410002, 331921209
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Wyposażenie budynku położonego przy ul. Królowej Korony Polskiej 5/6 w Szczecinie

Opis

ŁóżkaSzafy, szafki, komody, biurkaStoły, stolikiMeble pod wymiar wraz z sprzętem AGD

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Szczecinie
Ulica ul. Jagiellońska 44
Nr domu 44
Miejscowosc Szczecin
Kod poczt 70-382
Wojewodztwo zachodniopomorskie
Tel 91 4329586, 4329521
Fax 91 4329501
Internet www.spzozmsw.szczecin.pl
Regon 81073345400000
E mail biuro@szpitalmswia.szczecin.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 4
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 21
Wadium Wymagane wadium w kwocie: Pakiet nr 1 - 1 300,00 zł Pakiet nr 2 - 700,00 zł Pakiet nr 3 -500,00 zł Pakiet nr 4 - 100,00 zł. Razem - 2600,00 zł
Zaliczka Nie
Uprawnienie Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonego oświadczenia stanowiącego wypełniony załącznik nr 3 do SIWZ
Wiedza Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonego oświadczenia stanowiącego wypełniony załącznik nr 3 do SIWZ
Potencjal Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonego oświadczenia stanowiącego wypełniony załącznik nr 3 do SIWZ
Zdolne Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonego oświadczenia stanowiącego wypełniony załącznik nr 3 do SIWZ
Sytuacja Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonego oświadczenia stanowiącego wypełniony załącznik nr 3 do SIWZ
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1. Wypełniony druk oferty cenowej - załącznik nr 1 do SIWZ; 2. Formularz szczegółowej oferty cenowej - załącznik nr 2 do SIWZ; 3. Rzuty - Załącznik nr 2a do SIWZ, 4. Oświadczenie wykonawcy - wypełniony załącznik nr 4 do SIWZ; 5. Oświadczenie Wykonawcy w zakresie sposobu rozliczania - wypełniony załącznik nr 7 do SIWZ 6. Dowód wniesienia wadium, tj.: kopia dokonania przelewu na konto Zamawiającego, a w przypadku innych form wniesienia wadium, po zdeponowaniu ich w Sekretariacie Zamawiającego - dokument wadialny poświadczony za zgodność z oryginałem 7.Szczegółowy opis oferowanych produktów - z podaniem szczegółowej charakterystyki wyrobów potwierdzającej, że zaoferowane produkty są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia, nazwy producenta, nazwy produktu lub nr-u katalogowego, tak by możliwa była ich identyfikacja. Do oferty należy dołączyć Katalog lub foldery oferowanych produktów. W przypadku, gdy oryginalny katalog (folder) producenta jest w innym języku niż język polski, prosimy o dołączenie tłumaczenia folderu oferowanego wyrobu. W przypadku, gdyby załączone do oferty katalogi (foldery) nie prezentowały identycznego produktu jak oferowany na załączniku nr 2 należy tę rozbieżność wskazać i oświadczyć, czy zaoferowany produkt spełnia wymogi określone w SIWZ. W opisie należy wskazać, której pozycji załączona charakterystyka dotyczy
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Kupujący w zgodnie z postanowieniami art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień przedmiotowej umowy w stosunku do treści złożonej oferty w następujących okolicznościach i warunkach: 1) gdy konieczność wprowadzenia modyfikacji wyniknie ze zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, na mocy których na Kupującego lub Sprzedawcę nałożony zostanie obowiązek zrealizowania przedmiotu zamówienia w sposób różniący się od zaoferowanego w ofercie lub obowiązek zmiany trybu wykonania inwestycji - z zastrzeżeniem, że zmiana przepisów nie była uchwalona przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, w wyniku którego zawarto niniejszą umowę. 2) gdy podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidywalne na etapie zawierania umowy okoliczności, które uniemożliwią zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób przewidziany w ofercie, a udzielnie w tym zakresie innego zamówienia publicznego w trybie ustawy prawo zamówienia będzie niemożliwe lub niecelowe ze względu na interes publiczny. 3) gdy wystąpi zamiana stawki podatku VAT, zmianie ulegnie wynagrodzenie Sprzedającego tj. zostanie odpowiednio zwiększone lub zmniejszone w zależności od tego czy stawka podatku zostanie zwiększona lub zmniejszona. Zmiana wynagrodzenia będzie dotyczyła wyłącznie niezrealizowanej części zamówienia i / lub zamówień złożonych po dacie zmiany stawki podatku.
Kryt cena B
Kryt 1p 80
Kryt 2 Okres gwarancji
Kryt 2p 20
Spec www www.spzozmsw.szczecin.pl
Spec war ul. Jagiellońska 44, 70-382 Szczecin
Data skl 09/04/2015
Godz skl 11:00
Miejsce Sekretariat Dyrektora SP ZOZ MSW w Szczecinie ul. Jagiellońska 44, 70-382 Szczecin
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)