Publication date |
2015-04-02 |
End date |
2015-04-09 11:00:00 |
Instytucja |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Szczecinie |
Miejscowość |
Szczecin |
Województwo |
zachodniopomorskie |
Branża |
- Meble,
- Biurka i stoły,
- Meble i wyposażenie kuchni,
- Meble do sypialni, jadalni i salonu
|
Szczegóły
|
Numer ogłoszenia |
46127 / 2015 |
Document type |
ZP-400 |
Cpv code |
391000003, 391212008, 391414006, 391431100, 391431124, 391410002, 331921209 |
Adres strony internetowej siwz |
|
BZP |
Zobacz
|
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Szczecinie
|
Ulica |
ul. Jagiellońska 44
|
Nr domu |
44
|
Miejscowosc |
Szczecin
|
Kod poczt |
70-382
|
Wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Tel |
91 4329586, 4329521
|
Fax |
91 4329501
|
Internet |
www.spzozmsw.szczecin.pl
|
Regon |
81073345400000
|
E mail |
biuro@szpitalmswia.szczecin.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Tak
|
Ilosc czesci |
4
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas dni |
21
|
Wadium |
Wymagane wadium w kwocie: Pakiet nr 1 - 1 300,00 zł Pakiet nr 2 - 700,00 zł Pakiet nr 3 -500,00 zł Pakiet nr 4 - 100,00 zł. Razem - 2600,00 zł
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonego oświadczenia stanowiącego wypełniony załącznik nr 3 do SIWZ
|
Wiedza |
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonego oświadczenia stanowiącego wypełniony załącznik nr 3 do SIWZ
|
Potencjal |
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonego oświadczenia stanowiącego wypełniony załącznik nr 3 do SIWZ
|
Zdolne |
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonego oświadczenia stanowiącego wypełniony załącznik nr 3 do SIWZ
|
Sytuacja |
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonego oświadczenia stanowiącego wypełniony załącznik nr 3 do SIWZ
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Inne dokumenty |
1. Wypełniony druk oferty cenowej - załącznik nr 1 do SIWZ; 2. Formularz szczegółowej oferty cenowej - załącznik nr 2 do SIWZ; 3. Rzuty - Załącznik nr 2a do SIWZ, 4. Oświadczenie wykonawcy - wypełniony załącznik nr 4 do SIWZ; 5. Oświadczenie Wykonawcy w zakresie sposobu rozliczania - wypełniony załącznik nr 7 do SIWZ 6. Dowód wniesienia wadium, tj.: kopia dokonania przelewu na konto Zamawiającego, a w przypadku innych form wniesienia wadium, po zdeponowaniu ich w Sekretariacie Zamawiającego - dokument wadialny poświadczony za zgodność z oryginałem 7.Szczegółowy opis oferowanych produktów - z podaniem szczegółowej charakterystyki wyrobów potwierdzającej, że zaoferowane produkty są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia, nazwy producenta, nazwy produktu lub nr-u katalogowego, tak by możliwa była ich identyfikacja. Do oferty należy dołączyć Katalog lub foldery oferowanych produktów. W przypadku, gdy oryginalny katalog (folder) producenta jest w innym języku niż język polski, prosimy o dołączenie tłumaczenia folderu oferowanego wyrobu. W przypadku, gdyby załączone do oferty katalogi (foldery) nie prezentowały identycznego produktu jak oferowany na załączniku nr 2 należy tę rozbieżność wskazać i oświadczyć, czy zaoferowany produkt spełnia wymogi określone w SIWZ. W opisie należy wskazać, której pozycji załączona charakterystyka dotyczy
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Kupujący w zgodnie z postanowieniami art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień przedmiotowej umowy w stosunku do treści złożonej oferty w następujących okolicznościach i warunkach:
1) gdy konieczność wprowadzenia modyfikacji wyniknie ze zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, na mocy których na Kupującego lub Sprzedawcę nałożony zostanie obowiązek zrealizowania przedmiotu zamówienia w sposób różniący się od zaoferowanego w ofercie lub obowiązek zmiany trybu wykonania inwestycji - z zastrzeżeniem, że zmiana przepisów nie była uchwalona przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, w wyniku którego zawarto niniejszą umowę.
2) gdy podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidywalne na etapie zawierania umowy okoliczności, które uniemożliwią zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób przewidziany w ofercie, a udzielnie w tym zakresie innego zamówienia publicznego w trybie ustawy prawo zamówienia będzie niemożliwe lub niecelowe ze względu na interes publiczny.
3) gdy wystąpi zamiana stawki podatku VAT, zmianie ulegnie wynagrodzenie Sprzedającego tj. zostanie odpowiednio zwiększone lub zmniejszone w zależności od tego czy stawka podatku zostanie zwiększona lub zmniejszona. Zmiana wynagrodzenia będzie dotyczyła wyłącznie niezrealizowanej części zamówienia i / lub zamówień złożonych po dacie zmiany stawki podatku.
|
Kryt cena |
B
|
Kryt 1p |
80
|
Kryt 2 |
Okres gwarancji
|
Kryt 2p |
20
|
Spec www |
www.spzozmsw.szczecin.pl
|
Spec war |
ul. Jagiellońska 44, 70-382 Szczecin
|
Data skl |
09/04/2015
|
Godz skl |
11:00
|
Miejsce |
Sekretariat Dyrektora SP ZOZ MSW w Szczecinie ul. Jagiellońska 44, 70-382 Szczecin
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|