Dostawa i montaż mebli biurowych w ramach zadania pn. Zakup specjalistycznego wyposażenia i technologii teleinformatycznych dla Centrum Onkologii Ziemi Lubelskiej im. św. Jana z Dukli.

Publication date 2015-04-09
End date 2015-04-17 09:00:00
Instytucja Centrum Onkologii Ziemi Lubelskiej
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 49651 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 390000002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa i montaż mebli biurowych w ramach zadania pn. Zakup specjalistycznego wyposażenia i technologii teleinformatycznych dla Centrum Onkologii Ziemi Lubelskiej im. św. Jana z Dukli.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Centrum Onkologii Ziemi Lubelskiej
Ulica ul. Jaczewskiego 7
Nr domu 7
Miejscowosc Lublin
Kod poczt 20-090
Wojewodztwo lubelskie
Tel 081 7477511
Fax 081 7478911
Internet www.cozl.pl
Regon 43121936000000
E mail zam.publ@wp.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 15/05/2015
Wadium Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia według formuły: spełnia-nie spełnia
Wiedza Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia według formuły: spełnia-nie spełnia
Potencjal Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia według formuły: spełnia-nie spełnia
Zdolne Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia według formuły: spełnia-nie spełnia
Sytuacja Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia według formuły: spełnia-nie spełnia
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw Zamawiający wymaga załączenia do oferty certyfikatów i atestów potwierdzających spełnienie wszystkich przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia norm. - EN 14073-2 Meble biurowe. Meble do przechowywania. Część 2: Wymagania bezpieczeństwa - EN 14073-3 Meble biurowe. Meble do przechowywania. Część 3: Metody badań stateczności i wytrzymałości konstrukcji - EN 14074 Meble biurowe. Stoły, biurka i meble do przechowywania. Metody badań wytrzymałości i trwałości części ruchomych - EN 527-1 Meble biurowe. Stoły robocze i biurka -- Część 1: Wymiary - EN 527-2 Meble biurowe. Stoły robocze i biurka -- Część 2: Mechaniczne wymagania bezpieczeństwa - EN 527-3 Meble biurowe. Stoły robocze, biurka i dostawki -- Część 3: Metody oznaczania stateczności i wytrzymałości mechanicznej konstrukcji. - Atest higieniczności dla proponowanych systemów meblowych (nie dotyczy krzeseł, mebli wykonanych pod wymiar), potwierdzający przeznaczenie do użytkowania w pomieszczeniach biurowych i użyteczności publicznej - nie dopuszcza się na atestów na same składowe mebla. - Dokument (atesty, lub certyfikat) potwierdzający spełnienia Rozporządzenia MPiPS z 1 grudnia 1998 (Dz.U. Nr 148,poz.973) dla powierzchni roboczych.
Inne dokumenty 1.Formularz ofertowy (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną) 2. Informacja o części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcom. 3. Wypełniona tabela parametrów granicznych zgodnie. 4. Kosztorys ofertowy 5. W przypadku ustanowienia pełnomocnika - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli oferta i załączniki nie będą podpisane przez osobę/y wskazaną/e w rejestrze sądowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej wykonawcy) z podaniem zamawiającego, jakiego zamówienia publicznego dotyczy oraz jego przedmiotu. Z pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać do jakich czynności prawnych dana osoba/y została/y umocowana/e [w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza za zgodność z oryginałem]. 6.Ulotki lub prospekty lub katalogi przedstawiające oferowany asortyment - oferowany towar (z podaniem charakterystyki oferowanych produktów wraz z podaniem nazw producentów lub nr katalogowy tak by możliwa była ich identyfikacja).
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany jest: podpisać umowę w miejscu wskazanym przez Zamawiającego zgodną ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami oraz złożoną ofertą w terminie wskazanym przez Zamawiającego jednak nie krótszym niż 5 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty z zastrzeżeniem art. 94 ust 2 pkt 1a i 3a Ustawy pzp. Zamawiający dołączył do siwz wzór umowy -załącznik nr 5 1) Strony zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych ustalają, że każda zmiana umowy może nastąpić wg niżej określonych zasad i warunków. a) nastąpiła zmiana danych podmiotów zawierających umowę (np. w wyniku przekształceń, przejęć, itp.); b) w przypadku zmiany nazwy produktu, numeru katalogowego, nazwy producenta - przy nie zmienionym produkcie; c) w przypadku zmiany stawki podatku VAT, wartość brutto wskazana w umowie może ulec zmianie, przy czym podwyżka cen nie może być wyższa niż współczynnik wzrostu podatku VAT. 2) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. 3) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń organów i instytucji, które przyznały środki na sfinansowanie umowy. 4) Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie w przypadkach przewidzianych ustawą oraz postanowieniami niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany przepisów prawa podatkowego nie stanowią podstawy do zmiany umowy.
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin gwarancji
Kryt 2p 10
Spec www www.cozl.pl
Spec war Centrum Onkologii Ziemi Lubelskiej im. św. Jana z Dukli, ul. Jaczewskiego 7, 20-090 Lublin - Dział Zamówień Publicznych. Cena 18 PLN..
Data skl 17/04/2015
Godz skl 09:00
Miejsce Centrum Onkologii Ziemi Lubelskiej im. św. Jana z Dukli, ul. Jaczewskiego 7, 20-090 Lublin - sekretariat (wysoki parter)..
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)