zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych i atramentowych, faksów i kserokopiarek

Publication date 2015-04-13
End date 2015-04-21 11:00:00
Instytucja Służba Wywiadu Wojskowego
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 51217 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 301251105, 301251002, 301921136
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych, zgodnych z opisem
przedmiotu zamówienia i polskimi normami przenoszącymi europejskie normy zharmonizowane. Materiały eksploatacyjne zostały wymienione w załączniku nr 1 do SIWZ poprzez wskazanie symbolu oryginalnego produktu (OEM) oraz typu/modelu urządzenia eksploatacyjnego, do którego są przeznaczone.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Służba Wywiadu Wojskowego
Ulica al. Niepodległości 243
Nr domu 243
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 02-009
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 261 832 210
Fax 261 832 352
Internet www.sww.gov.pl
Regon 14069131700000
E mail sww.zamowienia@sww.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja rządowa centralna
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 10/12/2015
Wadium 1) Zamawiający wymaga wniesienia wadium do postępowania. 2) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3) Wadium na realizację przedmiotu zamówienia wynosi 3 500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100). 4) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 5) W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu obliczoną kwotę należy wpłacić przelewem z rachunku bankowego Wykonawcy na rachunek bankowy Zamawiającego w NBP o/W-wa nr 43101010100055391391200000. Dowód wniesienia wadium w pieniądzu musi zawierać w rubryce -tytułem- sformułowanie ze zwrotem: wadium w sprawie nr SWW/ZP-2/BFL/2015 i należy załączyć go do oferty. 6) W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w pkt. 8.3 SIWZ oryginał dokumentu wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 7) Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 5 pkt 1 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8) Gwarancja lub poręczenie, o których mowa w pkt. 4, musi być podpisana przez przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację. np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Gwarancja lub poręczenie musi zawierać następujące elementy: a) nazwa Wykonawcy i jego siedzib(adres), b) nazwa Beneficjenta (Zamawiającego), c) nazwa Gwaranta lub Poręczyciela, d) określać wierzytelność, która ma być zabezpieczona gwarancją, e) sformułowanie zobowiązania Gwaranta do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia Zamawiającemu pełnej kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie zapłaty zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. Gwarant nie może także uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub też od przedłożenia jakiejkolwiek dokumentacji, w tym Zamawiający nie zaakceptuje gwarancji lub poręczenia zawierającego m. in. zastrzeżenie, ze wezwanie do zapłaty musi zostać złożone do Gwaranta za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek Beneficjenta umowy, który potwierdzi, ze podpisy widniejące na wezwaniu zostały złożone w ważny sposób i należą do osób uprawnionych do składania oświadczeń majątkowych w imieniu Beneficjenta. Gwarant może weryfikować podpisy Beneficjenta w jego banku, ale we własnym zakresie. W przypadku przedłożenia gwarancji nie zawierającej wymienionych elementów, bądź posiadającej jakiekolwiek dodatkowe zastrzeżenia, Zamawiający uzna, ze Wykonawca nie wniósł wadium. 9) Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz w wymaganej wysokości i formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 10) Zamawiający zwróci wadium: a) wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ppkt. 12. b) Wykonawcy którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, z zastrzeżeniem ppkt. 14. 11) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12) Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 13) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 14) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ppkt 10 lit. a), jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza (art. 46 ust. 3 ustawy). 15) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Zaliczka Nie
Wiedza Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 wykaz wykonanych dostaw a w przypadku świadczenia okresowego lub ciągłego również wykonywanych głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, zawierający co najmniej jedną dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek odpowiadającą swoim rodzajem dostawie będącej przedmiotem zamówienia na kwotę min. 200 000,00 zł brutto wraz z dokumentem potwierdzającym jej należyte wykonanie bądź wykonywanie
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Dok potw 2 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw - Pisemny certyfikat ISO-9001:2008 i ISO-14001:2004 dla producenta oferowanego materiału eksploatacyjnego; a w przypadku oferowania równoważnych materiałów eksploatacyjnych: - Oświadczenie, że oferowane równoważne materiały eksploatacyjne nie powodują ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz nie zaniżają jakości wydruku w stosunku do materiałów wytwarzanych przez producenta sprzętu oraz, że materiały te są w pełni kompatybilne z eksploatowanym sprzętem i nie powodują wcześniejszego zużycia się podzespołów tego sprzętu a w przypadku, kiedy produkt oryginalny posiada wbudowany układ scalony, który monitoruje proces druku, produkt równoważny posiada analogiczny element działający w ten sam sposób, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ; - Certyfikaty producenta materiału eksploatacyjnego, potwierdzające, że wydajność oferowanego produktu równoważnego jest taka sama lub wyższa w stosunku do oryginalnego, produkowanego przez producenta sprzętu, w którym zostanie użyty, jako zgodną, odpowiednio, z normami STMC (Standardized Test Methods Comity), ISO/IEC 19752 dla kaset monochromatycznych drukarek laserowych, ISO/IEC 24711 dla nabojów do drukarek atramentowych kolorowych, ISO/IEC 24712 dla materiałów do drukarek kolorowych oraz ISO/IEC 19798 dla kaset do kolorowych drukarek laserowych lub norm równoważnych. Wykonawca zobowiązany jest zamieścić w prawym górnym rogu dokumentu, których pozycji z Formularza cenowego dotyczy dany wynik/raport.
Inne dokumenty Formularz ofertowy
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy oraz postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach i na określonych warunkach: Zmiany korzystne dla Zamawiającego: - dopuszczalne jest obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy przy zachowaniu zakresu jego świadczenia umownego, - dopuszczalne jest skrócenie terminu wykonania umowy, - dopuszczalna jest zmiana świadczenia Wykonawcy na lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu świadczenia. Zmiany niekorzystne dla Zamawiającego: - niekorzystne dla Zamawiającego zmiany umowy dopuszczalne są tylko jeżeli z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków, spełnienie świadczenia przez Wykonawcę byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby mu rażącą stratą, czego nie można było przewidzieć na dzień zawarcia umowy. Zmiany neutralne dla Zamawiającego: - dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), - dopuszczalna jest zmiana nazwy, określenia, oznaczenia przedmiotu świadczenia Wykonawcy przy zachowaniu tożsamości świadczenia i jego jakości
Kryt cena B
Kryt 1p 50
Kryt 2 rodzaj materiałów eksploatacyjnych
Kryt 2p 50
Spec www www.bip.sww.gov.pl
Spec war Warszawa, Al. Niepodległości 243, wejście B tel. wew. 2352
Data skl 21/04/2015
Godz skl 11:00
Miejsce osobiście: Warszawa, Al. Niepodległości 243, wejście B, lub przesłać na adres:Służba Wywiadu Wojskowego, Biuro Finansowo - Logistyczne, Sekcja Zamówień Publicznych 00-909 Warszawa 60
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)