Dostawa zestawów utrzymania czystości, w tym m.in.: podajniki na papier toaletowy, podajniki na ręczniki, szczotki sedesowe, stelaże na odpady, kosze pedałowe, lustra - stanowiących pierwsze wyposażenie modernizowanego budynku A Szpitala w ramach realizacji zadania inwestycyjnego: Modernizacja i rozbudowa Szpitala Praskiego.

Publication date 2015-04-14
End date 2015-04-22 09:15:00
Instytucja Szpital Praski p.w. Przemienienia Pańskiego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju,
  • Maszyny wydające

Szczegóły

Numer ogłoszenia 84498 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 392243104, 392243403, 386220001, 429683002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów utrzymania czystości, w tym m.in.: podajniki na papier toaletowy, podajniki na ręczniki, szczotki sedesowe, stelaże na odpady, kosze pedałowe, lustra - stanowiących pierwsze wyposażenie modernizowanego budynku A Szpitala w ramach realizacji zadania inwestycyjnego: Modernizacja i rozbudowa Szpitala Praskiego w zakresie określonym w Załączniku nr 2 (2.1.-2.4.) - formularz asortymentowo-cenowy.
2. Wielkość i asortyment dostaw będzie uzależniony od bieżących potrzeb Zamawiającego. Podane ilości artykułów mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianie (zwiększyć się lub zmniejszyć). Zamawiającemu przysługuje prawo wyboru ilości zamawianego asortymentu w granicach określonych wartością umowy.

Opis

zgodnie z załącznikiem 2.1. do SIWZzgodnie z załącznikiem2.2. do SIWZzgodnie z załącznikiem nr 2.3. do SIWZzgodnie z załącznikiem nr 2.4 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Szpital Praski p.w. Przemienienia Pańskiego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Ulica Al. Solidarności 67
Nr domu 67
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 03-401
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 22 6187190
Fax 22 6187190
Internet www.szpitalpraski.pl
Regon 01229882300000
E mail zamowienia@praski.waw.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Podmiot prawa publicznego
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 4
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 20/12/2015
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie wg oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy (według wzoru - Załącznik nr 3 do SIWZ )
Wiedza wg oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy (według wzoru - Załącznik nr 3 do SIWZ )
Potencjal wg oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy (według wzoru - Załącznik nr 3 do SIWZ )
Zdolne wg oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy (według wzoru - Załącznik nr 3 do SIWZ )
Sytuacja wg oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy (według wzoru - Załącznik nr 3 do SIWZ )
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty a) załącznik nr 1 do SIWZ- formularz Formularz ofertowy; b) załącznik nr 2 do SIWZ - formularz asortymentowo-cenowy (formularze 2.1.- 2.4.) c) materiały informacyjne (np. katalogi, specyfikacja techniczna, informacja od producenta), potwierdzające, że oferowane produkty są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia,
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Dopuszcza się zmianę postanowień umowy w zakresie: a) terminu wykonania zamówienia, jeśli zmiana ta wynikać będzie z udokumentowanych przesłanek leżących po stronie Zamawiającego w szczególności mających bezpośredni związek z decyzjami dysponenta budynku A tj. Generalnego Wykonawcy. b) zmian wynikających ze zmian przepisów prawnych związanych z umową zgodnie z terminem obowiązywania ww. przepisów; c) zmian osób upoważnionych do kontaktów z obu stron umowy; d) zmiany terminu wykonania zamówienia, w wyniku opóźnień związanych z okolicznościami , na które Zamawiający nie miał wpływu
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin realizacji zamówienia
Kryt 2p 10
Spec www www.szpitalpraski.pl
Spec war Szpital Praski p.w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o.o. adres: 03-401 Warszawa, Al. Solidarności 67 Dział Zamówień Publicznych, budynek D, pokój 15
Data skl 22/04/2015
Godz skl 09:15
Miejsce Szpital Praski p.w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o.o. adres: 03-401 Warszawa, Al. Solidarności 67 Dział Zamówień Publicznych, budynek D, pokój 12 - Sekretariat Zarządu
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok podm zag 3 Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)