SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW NABIAŁOWYCH DO CENTRALNEJ SZKOŁY PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W CZĘSTOCHOWIE

Publication date 2015-04-15
End date 2015-04-23 09:30:00
Instytucja Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej
Miejscowość Częstochowa
Województwo śląskie
Branża
  • Produkty mleczarskie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 84602 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 155000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów nabiałowych w następującym asortymencie i ilościach: Lp. Asortyment Waga J.m. Ilość 1 Jogurt - zboża 250g szt. 600 2 Jogurt owocowy 150g szt. 8500 3 Jogurt naturalny Danone lub równoważny 180g szt. 600 4 Jogurt naturalny 400g szt. 300 5 Jogurt polski do picia Mlekovita lub równoważny 250g szt. 1500 6 Jogurt owocowy Activia lub równoważny 195g szt. 1500 7 Margaryna mleczna kruszwica lub równoważny 250g szt. 1000 8 Masło ekstra (kostka) 200g szt. 16000 9 Masło jednorazowe 10g x 100szt opak. 30 10 Masmix lub równoważny 400g szt. 1200 11 Mleko 2% 1000ml l 9000 12 Mleko zagęszczone niesłodzone 200g szt. 600 13 Mussli Jogobella lub równoważny 200g szt. 500 14 Ser biały twarogowy półtłusty - kostka -------- kg 1300 15 Serek topiony Hochland - krążki lub równoważny 25g szt. 7000 16 Serek topiony Hochland - plastry lub równoważny 150g szt. 2000 17 Ser typu feta 270g szt. 60 18 Ser mozarella kulki 150g szt. 50 19 Ser Valbon Camembert lub równoważny 180g szt. 200 20 Ser Valbon Brie lub równoważny 200g szt. 450 21 Ser mozarella 125g szt. 60 22 Ser Capri typu włoskiego 220g szt. 550 23 Camembert Sekret mnicha (różne smaki) lub równoważny 120g szt. 450 24 MiniaTurki Camembert naturalny ( 5x24g ) lub równoważny 120g opak. 300 25 Ser wędzony - Rolada w plastrach -------- kg 500 26 Ser żółty Edamski w plastrach-------- kg 600 27 Ser żółty Gouda z dziurami w plastrach -------- kg 650 28 Ser żółty Podlaski -------- kg 650 29 Ser żółty Salami w plastrach -------- kg 500 30 Ser żółty Salami z przyprawami -------- kg 300 31 Serek Bieluch lub równoważny 150g szt. 3500 32 Serek fromage (różne smaki) 80g szt. 1200 33 Serek homogenizowany (różne smaki) 150g szt. 6000 34 Serek topiony 50g szt. 17000 35 Serek Tartare lub równoważny 150g szt. 250 36 Tartare Mini Mix lub równoważny 120g opak. 400 37 Twój smak Puszysty Piątnica lub równoważny 150g szt. 1000 38 Warmia serek Capresi plastry Warmia lub równoważny 150g szt. 500 39 Śmietana 18% 1000ml l 900 40 Śmietana 30% 1000ml l 1000 41 Śmietana bita aerozol 250g szt. 20 42 Śmietanka do kawy (1opak x 10szt.) 100g opak. 600 43 Twarożek Wiejski - granulowany Włoszczowa lub równoważny 200g szt. 3000 44 Serek Danio lub równoważny 140g szt. 2500 45 Deser Zott lub równoważny 175g szt. 3000 46 Serek kremowy z warzywami 125g szt. 2000 47 Danio extra lub równoważny 130g szt. 3000 48 Belriso Zott lub równoważny 180g szt. 2000 49 Danone Fantazja lub równoważny 122g szt. 1500 50 Zott Monte lub równoważny 150g szt. 2000 51 Smakija kaszka lub równoważny 130g szt. 1500 52 Deserek Hej lub równoważny 150g szt. 1500 53 Mleko Łaciate 2% lub równoważny 0,5l szt. 300 54 Margaryna Kasia lub równoważny 250g szt. 300 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią Załączniki nr 1 i 1.1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W/w załącznik nr 1.1 stanowi szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wymaganego przez zamawiającą. W przypadku zastosowania wyrobów równoważnych należy załączyć do oferty dodatkowy opis zaoferowanych produktów, sporządzony w formie porównania produktów wymaganych przez Zamawiającą z produktami równoważnymi oferowanymi przez Wykonawcę. Zamawiająca dokona analizy porównania niniejszego opisu - porównania. W przypadku zaistnienia rozbieżności i stwierdzenia, iż zaoferowany przedmiot zamówienia nie spełnia wymagań postawionych przez Zamawiającą, treść oferty zostanie uznana za nieodpowiadającą treści siwz. Oferta taka zostanie odrzucona na podstawie art. 89. ust. 1 pkt. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 3. Określony powyżej przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w w/w załącznikach. 4. Wymienione w powyższych tabelach ilości są ilościami maksymalnymi i mogą ulec zmniejszeniu w przypadku zaistnienia sytuacji, których Zamawiająca nie mogła wcześniej przewidzieć. 5. Oznaczenie wg CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie 6. Miejsce realizacji zamówienia - dostawa towaru do stołówki na terenie zamawiającej tj. Centralnej Szkoły PSP w Częstochowie ul. Sabinowskiej 62/64. 7. Wymagany termin płatności - 30 dni od daty odbioru przedmiotu umowy potwierdzonego dokumentem WZ i doręczenia faktury. Zamawiająca dopuszcza wystawianie faktur częściowych za każdą zrealizowaną dostawę. 8. Oferowany do sprzedaży towar winien być świeży i w pierwszym gatunku. 9. Transport, dostawę na miejsce i rozładunek zapewnia Wykonawca nieodpłatnie

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej
Ulica ul. Sabinowska 62/64
Nr domu 62/64
Miejscowosc Częstochowa
Kod poczt 42-200
Wojewodztwo śląskie
Tel (034) 378 53 00, 378 53 01
Fax (034) 378 53 32
Internet www.cspsp.pl
Regon 15012365700000
E mail wt@cspsp.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: SAMODZIELNA PAŃSTWOWA JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA NIE MAJĄCA OSOBOWOŚCI PRAWNEJ
Rodzaj zam inny SAMODZIELNA PAŃSTWOWA JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA NIE MAJĄCA OSOBOWOŚCI PRAWNEJ
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Wadium 1. Zamawiająca żąda wniesienia wadium, które winno zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 8 000,00 złotych (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100)
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiająca dokona oceny spełnienia warunków na podstawie oświadczeń oraz dokumentów złożonych wraz z ofertą. Zamawiająca nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Wiedza Zamawiająca dokona oceny spełnienia warunków na podstawie oświadczeń oraz dokumentów złożonych wraz z ofertą. Zamawiająca nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Potencjal Zamawiająca dokona oceny spełnienia warunków na podstawie oświadczeń oraz dokumentów złożonych wraz z ofertą. Zamawiająca nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolne Zamawiająca dokona oceny spełnienia warunków na podstawie oświadczeń oraz dokumentów złożonych wraz z ofertą. Zamawiająca nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja Zamawiająca dokona oceny spełnienia warunków na podstawie oświadczeń oraz dokumentów złożonych wraz z ofertą. Zamawiająca nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw 1) Podpisane / zaparafowane Zestawienie asortymentowo - ilościowo - cenowe - ZAŁĄCZNIK Nr 1 - dokument musi zostać złożony w formie oryginału. 2) Podpisany / zaparafowany Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - ZAŁĄCZNIK Nr 1.1 - dokument musi zostać złożony w formie oryginału.
Inne dokumenty Złożona oferta winna zawierać: 1. Wypełniony, ostemplowany i podpisany przez Wykonawcę lub osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania firmy formularz OFERTOWY wykonany wg wzoru stanowiącego ZAŁĄCZNIK Nr 0. Dopuszcza się wypełnienie formularza sporządzonego przez Zamawiającą, pod warunkiem, iż będzie on czytelny. Dokument musi zostać złożony w formie oryginału. 2. Podpisane / zaparafowane Zestawienie asortymentowo - ilościowo - cenowe - ZAŁĄCZNIK Nr 1 - dokument musi zostać złożony w formie oryginału. 3. Podpisany / zaparafowany Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - ZAŁĄCZNIK Nr 1.1 - dokument musi zostać złożony w formie oryginału. 4. Oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych (wg wzoru - ZAŁĄCZNIK Nr 2), złożone w formie oryginału ostemplowane i podpisane przez osobę/y uprawnioną/e. 5. Oświadczenie zgodne z art. 24 prawa zamówień publicznych (wg wzoru - ZAŁĄCZNIK Nr 3), złożone w formie oryginału ostemplowane i podpisane przez osobę/y uprawnioną/e. 6. Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r., o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2007 r. nr 50, poz. 331, z późn. zm.) lub informacja, o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej o której mowa w art. 24. ust. 2 pkt. 5. (wzór - ZAŁĄCZNIK Nr 4). Dokument aktualny, złożony w formie oryginału. Z treści dokumentu musi wynikać lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w przypadku przynależności do grupy kapitałowej lub brak przynależności do grupy kapitałowej. 7. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, złożone w formie oryginału lub kserokopii. Kserokopia winna zostać potwierdzona za zgodność z oryginałem. Dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 8. Upoważnienia lub pełnomocnictwa uprawniające osobę/y podpisujące ofertę do jej podpisania w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynika to z przepisów prawa lub z dokumentów, złożone w formie oryginału dokumentu lub kserokopii pełnomocnictwa potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną. Z dokumentu musi wynikać zakres udzielonego pełnomocnictwa. 9. W przypadku podmiotów występujących wspólnie, w celu wspólnego ubiegania się o zamówienie i ustalenia pełnomocnika należy zaznaczyć, które podmioty występują wspólnie, oraz przedstawić pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej te podmioty. Oryginał, z treści którego musi wynikać sposób reprezentacji w niniejszym postępowaniu. (Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. Zamawiająca wymaga od podmiotów występujących wspólnie potwierdzenia powyższego przez złożenie oświadczeń). 10. Dowód wniesienia wadium - (kopia przelewu lub dowodu wpłaty lub oryginał w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz). W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - przelew na konto, Zamawiająca dopuszcza wpięcie w ofertę potwierdzonej kopii dowodu wniesienia wadium. W takim przypadku oryginał tegoż dokumentu musi zostać złożony z ofertą luzem, w jednej kopercie z ofertą. Wadium w kwocie określonej w niniejszej SIWZ, wniesione w formie innej niż pieniądz musi obejmować termin związania ofertą tj. 30 dni od terminu składania ofert.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zmiany umowy - Zamawiająca przewiduje możliwość wprowadzania zmian do umowy w poniższym zakresie: 1. Zmiana cen może nastąpić nie wcześniej niż po upływie 3 miesięcy od dnia podpisania umowy i nie częściej niż co 3 miesiące w okresie obowiązywania niniejszej umowy. Zmiana cen jest możliwa jedynie w sytuacji gdy: a)na lokalnym rynku hurtowym ceny na te same produkty odbiegają o 5% od cen umówionych; b)zmianie ulegnie stawka podatku VAT, c)zajdą przesłanki określone w np. 144. ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.); 2. W zakresie terminu, zakresu rzeczowego, wynagrodzenia i odszkodowań, jeśli obowiązek zmiany umowy wynika z przepisów kodeksu cywilnego lub przepisów, regulujących przedmiot umowy. 3. Strony mogą wprowadzić towar zamienny w stosunku do towaru przewidzianego w siwz jeżeli: w wyniku konieczności zastosowania zamiennego minimum równoważnego towaru, spełniającego parametry i warunki określone w siwz np. z powodu wycofania z produkcji wymienionego w umowie towaru, braku możliwości nabycia a nie wykracza on poza określony zakres przedmiotu zamówienia i nie wpłynie na zwiększenie wartości wynagrodzenia umownego, a towar nie będzie towarem dodatkowym w rozumieniu przepisów ustawy prawo zamówień publicznych, 4. Zmiana następuje na wniosek stron i wymaga sporządzenia aneksu pod rygorem nieważności. 5. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin realizacji dostaw
Kryt 2p 10
Spec www www.cspsp.pl
Spec war Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej ul. Sabinowska 62/64 42-200 Częstochowa budynek administracyjny - pok. 12
Data skl 23/04/2015
Godz skl 09:30
Miejsce Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej ul. Sabinowska 62/64 42-200 Częstochowa Sekretariat - budynek administracyjny
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)