Dostawa środków dezynfekcyjnych

Publication date 2015-04-15
End date 2015-04-27 10:30:00
Instytucja Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. dr Wł. Biegańskiego
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Alkaliczne środki czyszczące,
  • Preparaty piorące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 85776 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 336316008, 398312503, 398220000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Pakiet nr 1 Środki do dezynfekcji skóry i błon śluzowych
Pakiet nr 2 Środki do dezynfekcji skóry
Pakiet nr 3 Środek do dezynfekcji narzędzi i sprzętu anestezjologicznego
Pakiet nr 4 Środek do dezynfekcji sprzętu chirurgicznego w pianie
Pakiet nr 5 Środek do dezynfekcji endoskopów
Pakiet nr 6 Detergent enzymatyczny do wstępnego czyszczenia instrumentów
Pakiet nr 7 Środek do dezynfekcji małych i trudnodostępnych powierzchni
Pakiet nr 8 Środek do dezynfekcji z nadtlenkiem wodoru i jonami srebra
Pakiet nr 9 Środek do dezynfekcji stosowany z urządzeniem POLTI SANI SYSTEM
Pakiet nr 10 Detergenty do myjni-dezynfektorów
Pakiet nr 11 Środek do mycia i dezynfekcji do myjni automatycznej
Pakiet nr 12 Płyny do maszyny STEELCO do mycia narzędzi
Pakiet nr 13 Płyn myjący do urządzenia myjąco-sterylizującego Meiko TopLine
Pakiet nr 14 Preparat do dezynfekcji ciała pacjenta przed zabiegiem chirurgicznym
Pakiet nr 15 Bezalkoholowe chusteczki do dezynfekcji sprzętu medycznego
Pakiet nr 16 Środek neutralizujący stosowany w myjniach-dezynfektorach, po użyciu alkalicznego środka myjącego
Pakiet nr 17 Środek dezynfekcyjny bakterjobójczy, wirusobójczy, sporobójczy przygotowany do użycia z urządzeniem STERYNIS

Opis

Środki do dezynfekcji skóry i błon śluzowych 4 pozycje asortymentoweŚrodki do dezynfekcji skóry 2 pozycje asortymentoweŚrodek do dezynfekcji narzędzi i sprzętu anestezjologicznego 1 pozycja asortymentowaŚrodek do dezynfekcji sprzętu chirurgicznego w pianie 1 pozycja asortymentowaŚrodek do dezynfekcji endoskopów 1 pozycja asortymentowaDetergent enzymatyczny do wstępnego czyszczenia instrumentów 1 pozycja asortymentowaŚrodki do dezynfekcji małych i trudnodostępnych powierzchni 2 pozycje asortymentoweŚrodek do dezynfekcji z nadtlenkiem wodoru i jonami srebra 2 pozycje asortymentoweŚrodek do dezynfekcji stosowany z urządzeniem POLTI SANI SYSTEM 1 pozycja asortymentowaDetergenty do myjni-dezynfektorów 2 pozycje asortymentoweŚrodek do mycia i dezynfekcji do myjni automatycznej 2 pozycje asortymentowePłyny do maszyny STEELCO do mycia narzędzi 2 pozycje asortymentowePłyn myjący do urządzenia myjąco-sterylizującego Meiko TopLine 1 pozycja asortymentowaPreparat do dezynfekcji ciała pacjenta przed zabiegiem chirurgicznym 1 pozycja asortymentowaBezalkoholowe chusteczki do dezynfekcji sprzętu medycznego 1 pozycja asortymentowaŚrodek neutralizujący stosowany w myjniach-dezynfektorach, po użyciu alkalicznego środka myjącego 1 pozycja asortymentowaŚrodek dezynfekcyjny bakterjobójczy, wirusobójczy, sporobójczy przygotowany do użycia z urządzeniem STERYNIS 1 pozycja asortymentowa

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. dr Wł. Biegańskiego
Ulica ul. Kniaziewicza 1/5
Nr domu 1/5
Miejscowosc Łódź
Kod poczt 91-347
Wojewodztwo łódzkie
Tel 042 2516166
Fax 042 2516166
Internet www.bieganski.com.pl
Regon 47121973600000
E mail zampubliczne@bieganski.com.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 17
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 24
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw dokumenty dopuszczające do obrotu przedmiot zamówienia, 1. Deklaracje zgodności CE 2. Produkty przeznaczone do dezynfekcji: załączyć dokumenty potwierdzające ich przeznaczenie 3. Preparaty do narzędzi: załączyć wpis do rejestru wyrobów medycznych lub deklarację zgodności z Dyrektywą 93/42/EWG o wyrobach medycznych. 4. Preparaty do dezynfekcji skóry pacjentów, ran, błon śluzowych - Decyzja Ministra Zdrowia - Pozwolenie na obrót produktem leczniczym. 5. Preparaty do powierzchni - zarejestrowane jako preparaty biobójcze - Decyzja Ministra Zdrowia o wpisie do rejestru Produktów Biobójczych oraz być wymienione w wykazie zamieszczonym w Dzienniku Urzędowym Ministra Zdrowia z 2014 roku poz. 77 Obwieszczenie Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych z dnia 07.11.2014 w sprawie ogłoszenia urzędowego wykazu produktów biobójczych do obrotu na terenie RP., zarejestrowane jako wyroby medyczne - Wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych lub Deklaracja zgodności z Dyrektywą 93/42/EWG 6.załącznik nr 3 do siwz - Parametry graniczne 7. załącznik nr 4 do siwz- Parametry jakościowe 8. załącznik nr 7 do siwz -Oświadczenie dotyczące wyrobów medycznych
Inne dokumenty 1.Formularz Oferta - załącznik nr 1 do SIWZ 2. Formularz cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ 3. W sytuacji, gdy wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu oraz wskazywać: a) jaki jest zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) jakiego charakteru stosunki będą łączyły wykonawcę z innym podmiotem, d) jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu zamówienia. 4. Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunków o których mowa w art. 22 ust. 1, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 5 do SIWZ)
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Strony przewidują możliwość zmian zawartej umowy: 1. Dopuszcza się zmiany umowy polegające na obniżeniu ceny jednostkowej towaru, oraz zmiany ilości poszczególnych pozycji asortymentowych pod warunkiem nie przekroczenia kwoty umowy. 2.W przypadku ustawowej zmiany obowiązującej stawki podatku VAT, ceny jednostkowe netto wg załącznika nr 1 do umowy pozostają bez zmian. Nowe stawki VAT obowiązują od dnia wejścia w życie stosownych aktów prawnych. 3. Strony przewidują możliwość odpowiedniej zmiany wysokości cen określonych w umowie, w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, oraz zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeśli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 4. Wprowadzenie do umowy zmiany, o której mowa w ustępie 2, poprzedzone zostanie przedstawieniem przez stronę żądającą zmiany jej projektu zawierającego: - proponowane nowe ceny, - procentowy wskaźnik zmiany, - wykaz osób po stronie Wykonawcy wykonujących czynności z tytułu niniejszej umowy, na dzień zawarcia umowy oraz na dzień wystąpienia z wnioskiem o zmianę, - dokumenty potwierdzające wynagrodzenia lub zasady podlegania ubezpieczeniom osób wykonujących czynności z tytułu niniejszej umowy, zawierające co najmniej numer pesel, wynagrodzenie pracownika oraz podstawę zatrudnienia na dzień rozpoczęcia wykonywania umowy oraz na dzień wystąpienia z wnioskiem o zmianę, - wykaz kontrahentów Wykonawcy na dzień rozpoczęcia wykonywania umowy oraz na dzień wystąpienia z wnioskiem o zmianę. 5. Dopuszcza się zmiany umowy polegające na obniżeniu ceny jednostkowej towaru, oraz zmiany ilości poszczególnych pozycji asortymentowych pod warunkiem nie przekroczonej kwoty o której mowa w § 2 ust. 1 6. Strony dopuszczają zmiany umowy w następującym zakresie: 1) nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów 2) numeru katalogowego produktów przy zachowaniu parametrów i właściwości 3) przedmiotowym (produkt zamienny) 4) sposobu konfekcjonowania w sytuacji gdy: a) wprowadzony zostanie do sprzedaży przez wykonawcę produkt zmodyfikowany / udoskonalony, b) wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn lezących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, c) nastąpi zmiana organizacji pracy Zamawiającego, Powyższe zmiany wymagają formy pisemnej w postaci aneksu i nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej, wartości umowy oraz nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego. 7. Strony dopuszczają zmiany dotyczące nieistotnych postanowień umowy, tj. zmian, o których wiedza na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie miałaby wpływu na krąg podmiotów ubiegających się o udzielenie zamówienia czy też wynik postępowania przetargowego. 8. Strony dopuszczają zmiany dotyczące okresu obowiązywania umowy o maksymalnie 3 miesiące, w przypadku niewykorzystania wartości umowy w okresie na jaki została zawarta.
Kryt cena C
Spec www www.bieganski.com.pl
Spec war Sekcja ds. zamówień Publicznych w siedzibie Zamawiającego w Łodzi przy ul. Kniaziewicza 1/5, budynek administracji, III piętro, pokój nr 31.
Data skl 27/04/2015
Godz skl 10:30
Miejsce Sekcja ds. zamówień Publicznych w siedzibie Zamawiającego w Łodzi przy ul. Kniaziewicza 1/5, budynek administracji, III piętro, pokój nr 31.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)