Dostawa materiałów biurowych i papierniczych w roku 2013
Publication date | 2012-10-24 |
End date | 2012-11-07 10:00:00 |
Instytucja | Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Samorządowy Zakład Budżetowy |
Miejscowość | Gdańsk |
Województwo | pomorskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 225859 / 2012 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 301900007, 301920001, 301976301, 301976442, 301992301, 301993302, 301995005 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych i papierniczych do siedziby Zamawiającego lub miejsca wskazanego przez Zamawiającego tj. do Jednostek Organizacyjnych Gdańskiego Zarządu Nieruchomości Komunalnych mieszczących się na terenie Gdańska. 2) Miejsca dostawy materiałów biurowych - Zarząd - bud. A ul. Partyzantów 74 - Zarząd - bud. B ul. Partyzantów 74 - Pion Techniczny ul. Cygańska Góra 1 - Dział Komunalnych Nieruchomości Lokalowych ul. Dyrekcyjna 6 - Biuro Obsługi Mieszkańców nr 1 ul. Sienna 4 - Biuro Obsługi Mieszkańców nr 2 ul. Zielona 8-9 - Biuro Obsługi Mieszkańców nr 4 ul. Trakt Św. Wojciecha 167 b - Biuro Obsługi Mieszkańców nr 6 ul. Batorego 12 - Biuro Obsługi Mieszkańców nr 7 ul. Mściwoja II 44 - Biuro Obsługi Mieszkańców nr 8 ul. Śniadeckich 12 - Biuro Obsługi Mieszkańców nr 9 ul. Na Zaspę 31 3) Opis asortymentu oraz ilości określone są w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do siwz. Dla produktów opisanych za pomocą klasy lub typu wraz z nazwą mogą być zastosowane produkty równoważne, spełniające wymogi jakościowe określone dla danej klasy lub danego typu. 4) Wymagania dotyczące dostawy: -dostarczane materiały muszą być fabrycznie nowe, posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania oraz być wyprodukowane w okresie 12 miesięcy przed datą dostawy, -dostawy realizowane będą do miejsc wskazanych przez Zamawiającego, określonych w zapotrzebowaniach, -dostawy do Jednostek Organizacyjnych Gdańskiego Zarządu Nieruchomości Komunalnych realizowane będą raz na kwartał, zgodnie z zapotrzebowaniami określającymi ilości, asortyment, przekazywanymi Dostawcy przez pracownika Działu Administracyjnego, - dostawy do siedziby Zamawiającego (Zarząd - bud. A) realizowane będą zgodnie z zapotrzebowaniami określającymi ilości, asortyment, przekazywanymi Dostawcy przez pracownika Działu Administracyjnego, - dostawy realizowane będą w godz. 8:00 - 14:00, - dostawa musi nastąpić w ciągu 3 dni od daty zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego przekazanego na piśmie, telefonicznie lub drogą internetową. 5) Pozostałe warunki wykonania zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Samorządowy Zakład Budżetowy |
Ulica | ul. Partyzantów 74 |
Nr domu | 74 |
Miejscowosc | Gdańsk |
Kod poczt | 80-254 |
Wojewodztwo | pomorskie |
Tel | 58 3201032, 3200220, 3023282 |
Fax | 58 3458235 |
Internet | www.gznk.pl |
Regon | 19281776900000 |
E mail | nz@gznk.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Podmiot prawa publicznego |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Nie |
Czy wariant | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | D |
Data zak | 31/12/2013 |
Wadium | Kwota wadium: 1 300,00 zł |
Zaliczka | Nie |
Wiedza |
W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 dostawy polegające na dostawie materiałów biurowych i papierniczych o wartości minimum 50 000 zł brutto każda w okresie maksymalnym 12 miesięcy jedna dostawa. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Wyżej wymienione zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału. |
Oswiadczenie potwierdzenia 3 | Tak |
Inne dokumenty |
WYKAZ INNYCH DOKUMENTÓW JAKIE MAJA DOSTARCZYĆ WYKONAWCY: 1.Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego. 2.Wskazać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom. W przypadku nie wskazania części zamówienia, które mają być realizowane przez podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście. 3. Złożyć Formularz cenowy, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego. W Formularzu cenowym oprócz wypełnienia pozycji cenowych należy wpisać nazwy producentów poszczególnych pozycji asortymentu. 4. Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do występowania w imieniu i na rzecz wykonawcy. |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Nie |
Kryt cena | A |
Czy aukcja | Nie |
Spec www | www.gznk.pl |
Spec war |
80-171 Gdańsk, ul Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 - 12:00. Cena brutto - 12,30 PLN. Warunki i sposób płatności: gotówka, zaliczenie pocztowe, przelew |
Data skl | 07/11/2012 |
Godz skl | 10:00 |
Miejsce | siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1 w pokoju nr 11 |
Termin | D |
Okres data do | 06/12/2012 |
Inf dodat |
MIEJSCE ORAZ TERMIN OTWARCIA OFERT: 07.11.2012 r. godzina 10:30, miejsce w siedzibie zamawiającego, 80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, w pokoju nr 6 - świetlica OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI Grażyna Berowska stanowisko służbowe starszy specjalista ds. zamówień publicznych, 80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel. 58 320 10 32 Adres poczty elektronicznej: berowska@gznk.pl |
Czy uniewaznienie | Nie |