Dostawa materiałów biurowych i papierniczych w roku 2013

Publication date 2012-10-24
End date 2012-11-07 10:00:00
Instytucja Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Samorządowy Zakład Budżetowy
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Wyroby biurowe,
  • Drobny sprzęt biurowy,
  • Papeteria i inne wyroby

Szczegóły

Numer ogłoszenia 225859 / 2012
Document type ZP-400
Cpv code 301900007, 301920001, 301976301, 301976442, 301992301, 301993302, 301995005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia


1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych i papierniczych do siedziby Zamawiającego lub miejsca wskazanego przez Zamawiającego tj. do Jednostek Organizacyjnych Gdańskiego Zarządu Nieruchomości Komunalnych mieszczących się na terenie Gdańska.

2) Miejsca dostawy materiałów biurowych

- Zarząd - bud. A ul. Partyzantów 74

- Zarząd - bud. B ul. Partyzantów 74

- Pion Techniczny ul. Cygańska Góra 1

- Dział Komunalnych Nieruchomości Lokalowych ul. Dyrekcyjna 6

- Biuro Obsługi Mieszkańców nr 1 ul. Sienna 4

- Biuro Obsługi Mieszkańców nr 2 ul. Zielona 8-9

- Biuro Obsługi Mieszkańców nr 4 ul. Trakt Św. Wojciecha 167 b

- Biuro Obsługi Mieszkańców nr 6 ul. Batorego 12

- Biuro Obsługi Mieszkańców nr 7 ul. Mściwoja II 44

- Biuro Obsługi Mieszkańców nr 8 ul. Śniadeckich 12

- Biuro Obsługi Mieszkańców nr 9 ul. Na Zaspę 31


3) Opis asortymentu oraz ilości określone są w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do siwz.

Dla produktów opisanych za pomocą klasy lub typu wraz z nazwą mogą być zastosowane produkty równoważne, spełniające wymogi jakościowe określone dla danej klasy lub danego typu.


4) Wymagania dotyczące dostawy:

-dostarczane materiały muszą być fabrycznie nowe, posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania oraz być wyprodukowane w okresie 12 miesięcy przed datą dostawy,

-dostawy realizowane będą do miejsc wskazanych przez Zamawiającego, określonych w zapotrzebowaniach,

-dostawy do Jednostek Organizacyjnych Gdańskiego Zarządu Nieruchomości Komunalnych realizowane będą raz na kwartał, zgodnie z zapotrzebowaniami
określającymi ilości, asortyment, przekazywanymi Dostawcy przez pracownika Działu Administracyjnego,

- dostawy do siedziby Zamawiającego (Zarząd - bud. A) realizowane będą zgodnie z zapotrzebowaniami określającymi ilości, asortyment, przekazywanymi Dostawcy przez pracownika Działu Administracyjnego,

- dostawy realizowane będą w godz. 8:00 - 14:00,

- dostawa musi nastąpić w ciągu 3 dni od daty zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego przekazanego na piśmie, telefonicznie lub drogą internetową.

5) Pozostałe warunki wykonania zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Samorządowy Zakład Budżetowy
Ulica ul. Partyzantów 74
Nr domu 74
Miejscowosc Gdańsk
Kod poczt 80-254
Wojewodztwo pomorskie
Tel 58 3201032, 3200220, 3023282
Fax 58 3458235
Internet www.gznk.pl
Regon 19281776900000
E mail nz@gznk.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Podmiot prawa publicznego
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/12/2013
Wadium Kwota wadium: 1 300,00 zł
Zaliczka Nie
Wiedza
W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 dostawy polegające na dostawie materiałów biurowych i papierniczych o wartości minimum 50 000 zł brutto każda w okresie maksymalnym 12 miesięcy jedna dostawa.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Wyżej wymienione zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.
Oswiadczenie potwierdzenia 3 Tak
Inne dokumenty
WYKAZ INNYCH DOKUMENTÓW JAKIE MAJA DOSTARCZYĆ WYKONAWCY:
1.Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
2.Wskazać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom. W przypadku nie wskazania części zamówienia, które mają być realizowane przez podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
3. Złożyć Formularz cenowy, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.
W Formularzu cenowym oprócz wypełnienia pozycji cenowych należy wpisać nazwy producentów poszczególnych pozycji asortymentu.
4. Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do występowania w imieniu i na rzecz wykonawcy.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Nie
Kryt cena A
Czy aukcja Nie
Spec www www.gznk.pl
Spec war
80-171 Gdańsk, ul Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 - 12:00.
Cena brutto - 12,30 PLN.
Warunki i sposób płatności: gotówka, zaliczenie pocztowe, przelew
Data skl 07/11/2012
Godz skl 10:00
Miejsce siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1 w pokoju nr 11
Termin D
Okres data do 06/12/2012
Inf dodat
MIEJSCE ORAZ TERMIN OTWARCIA OFERT:
07.11.2012 r. godzina 10:30, miejsce w siedzibie zamawiającego, 80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, w pokoju nr 6 - świetlica
OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Grażyna Berowska stanowisko służbowe starszy specjalista ds. zamówień publicznych,
80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel. 58 320 10 32
Adres poczty elektronicznej: berowska@gznk.pl
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)