Dostawa i montaż wyposażenia Zespołu Szkół Ogólnokształcących Specjalnych nr 7 w Płocku

Publication date 2015-06-24
End date 2015-07-02 11:00:00
Instytucja Zespół Szkół Ogólnokształcących Specjalnych nr 7
Miejscowość Płock
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Meble,
  • Wyposażenie domowe,
  • Sprzęt gospodarstwa domowego,
  • Zasłony, draperie, lambrekiny oraz rolety tekstylne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 154480 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 391000003, 392000004, 302000001, 397000009, 441157006, 395154401, 983000006, 516000008, 510000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest -Dostawa i montaż wyposażenia Zespołu Szkół Ogólnokształcących Specjalnych nr 7 w Płocku.
Przedmiot zamówienia obejmuje następujące części:
Część 1: Zakup mebli wraz z montażem.
Część 2: Zakup art. sanitarno-toaletowych wraz z montażem.
Część 3: Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego i biurowego wraz z montażem.
Część 4: Dostawa mebli na wymiar wraz z montażem.
Część 5: Zakup sprzętu RTV i AGD z uruchomieniem.
Część 6: Zakup rolet i wertykali wraz z montażem.

Opis

Przedmiot zamówienia w zakresie cz.1 obejmuje m.in: stoły , blaty, nogi do blatów, stoliki komputerowe, krzesła (różne) , stojaki na krzesła, biurka, szafki, szafy,szafę lekarską ,wagę ze wzrostomierzem, lampę bakteriobójczą, wózek na leki, ławki (różne), wieszaki, kanapy, siedziska, tablice, regały magazynowe, szafki na klucze, kojce, godła, itp. Szczegółowy opis ze wskazaniem konkretnych ilości zawiera opis przedmiotu zamówienia-tj.Dział II SIWZ.Przedmiot zamówienia w zakresie cz.2 obejmuje m.in:kosze, dozowniki do mydła w płynie, pojemniki na papier toaletowy, pojemniki na ręczniki papierowe, lustra . Szczegółowy opis ze wskazaniem konkretnych ilości zawiera opis przedmiotu zamówienia-tj.Dział II SIWZ.Przedmiot zamówienia w zakresie cz.3 obejmuje m.in: zestawy komputerowe (monitory i jednostki centralne) z oprogramowaniem, tablicę dotykową interaktywną, głośniki do tablicy dotykowej interaktywnej, wizualizer, urządzenia wielofunkcyjne.Szczegółowy opis ze wskazaniem konkretnych ilości zawiera opis przedmiotu zamówienia-tj.Dział II SIWZ.Przedmiot zamówienia w zakresie cz.4 obejmuje meble: do pokoju nauczycielskiego, sekretariatu,kuchni (zabudowa), recepcji oraz zabudowy wnęk.Szczegółowy opis ze wskazaniem wymiarów i ilości zawiera opis przedmiotu zamówienia-tj.Dział II SIWZ.Przedmiot zamówienia w zakresie cz.5 obejmuje: pralko- suszarkę, zmywarkę do zabudowy, wolnostojącą lodówkę z zamrażarką, płytę indukcyjną elektryczną, okap teleskopowy, piekarnik, kuchenkę mikrofalową, telewizor LED 3d 55, zestaw kina domowego, odkurzacze przemysłowe. Szczegółowy opis i ilości zawiera opis przedmiotu zamówienia-tj.Dział II SIWZ.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wertykali pionowych wewnętrznych, rolet poziomych zewnętrznych z napędem elektrycznym oraz rolet typu dzień/noc do pomieszczeń w siedzibie Zamawiającego.Szczegółowy opis i wymagane ilości zawiera opis przedmiotu zamówienia tj.Dział II SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zespół Szkół Ogólnokształcących Specjalnych nr 7
Ulica ul. Kossobudzkiego 12
Nr domu 12
Miejscowosc Płock
Kod poczt 09-400
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 24 366 99 55
Fax 24 366 99 77
Internet www.zsos7.edu.pl
Regon 61140772800000
E mail zsos7@poczta.onet.eu
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 6
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 28/08/2015
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
Wiedza Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: Część 1 : 1 dostawę mebli (przedszkolnych lub szkolnych) o wartości nie mniejszej niż: 200 000,00 zł brutto. Część 4 : 1 dostawę mebli biurowych o wartości nie mniejszej niż: 100 000,00 zł brutto. Dla pozostałych części (tj.2,3,5,6) Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w zakresie tego warunku-Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
Potencjal Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
Zdolne Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
Sytuacja Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1)Pełnomocnictwo /oryginał/ osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów, 2) W przypadku złożenia oferty wspólnej - pełnomocnictwo udzielone liderowi, 3) Zobowiązanie podmiotu trzeciego -jeżeli dotyczy!- Załącznik nr 6. 4) Certyfikaty, deklaracje, oświadczenia wymienione w opisie przedmiotu zamówienia- dotyczy zadania 3!
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Dopuszczalne zmiany postanowień umowy: 1) zmiana terminu realizacji umowy: a) w przypadku przedłużenia terminu oddania budynku do użytkowania, b) wykonanie zamówienia w określonym terminie nie leży w interesie Zamawiającego; c) działania siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym pierwotnie terminie. 2) zmiana sposobu wykonania zamówienia- zmiany technologiczne: a) niedostępność na rynku materiałów/urządzeń wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem ich z rynku przez producenta na inne o parametrach nie gorszych niż zaoferowane w ofercie i spełniające wymagania zawarte w SIWZ, b) pojawienie się na rynku materiałów nowej generacji albo nowych technologii wykonania pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy, c) konieczność zrealizowania zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań materiałowych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem zamówienia, d) konieczność zrealizowania zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa. 3) pozostałe zmiany a) ewentualna zmiana podwykonawców, z zastrzeżeniem posiadania przez tych podwykonawców, co najmniej takich samych właściwości (kwalifikacji), pod rygorem niedopuszczenia podwykonawców do wykonywania zamówienia; b) zmiana urzędowej stawki podatku od towarów i usług lub innych przepisów powszechnie obowiązujących mających wpływ na realizację umowy; c) inne niż siła wyższa zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i do zapobieżenia uniemożliwiające wykonanie przedmiotu umowy.
Kryt cena B
Kryt 1p 80
Kryt 2 Okres gwarancji
Kryt 2p 20
Spec www www.bip.zjo.lo.pl
Spec war Zespół Szkół Ogólnokształcących Specjalnych nr 7 09-400 Płock, ul. Kossobudzkiego 12- sekretariat Szkoły -pokój nr 2
Data skl 02/07/2015
Godz skl 11:00
Miejsce Zespół Szkół Ogólnokształcących Specjalnych nr 7 09-400 Płock, ul. Kossobudzkiego 12- sekretariat Szkoły -pokój nr 2
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)